Heräsin jälleen hyvin nukutun yön jälkeen uuteen rauhalliseen aamuun. Kaikki on todellakin hyvin, terveyttä on , läheisillä kaikki hyvin jne. Ei tämän paremmin voisi olla. Rahaa on riittävästi ja ylikin.
Siitä huolimatta tuli tällaisia aatoksia. Ihminen kun alkaa olla yli kasikymppinen, puhumattakkan kun 90 v kolkuttelee, niin tuleeko useinkin mieleen, että jo vois päästä pois. Ei, en ole masentunut, enkä ihan niin vanha. Pikemminkin olen ns positiivisuuteen taipuvainen. Minua ei huoleta maailman tila, ei ilmastoasiat, ei sodat,. Niitä nyt on riehunut kautta maailman. Nykyisin vaan , nyt digiaikana, tiedämme kaiken heti alle aikayksikön.
Mutta, siitä huolimatta, ajattelen, ,,, tämä nyt on niin nähty. Ei tarvisisi elää hyvin vanhaksi. Puhumattakaan ,kun tulee vaivoja, aina sattuu johonkin , mikään ei kovin kiinnosta,kun tulee avuttomaksi jne.
60-70 vuotiaana oli hieman eri fiilikset ainakin minulla.Oli innostusta enemmän..
Kyllä, kyllä jotkut tuttuni sanovat ihannoiden , että se ja se ,kun on jo niiiin vanha. Ihan sillä tavalla ihannoiden puhuvat , vaikka toinen ikävien sairauksien kourissa tai muistamaton.
Mot. Ei tarvi elää kovin vanhaksi.
Kertokaa mietteitä.
Elääkkö vanhaksi ,vai ei?
Anonyymi-ap
2
89
Vastaukset
- Anonyymi
Ei sitä itse voi päättää kuinka vanhaksi elää.
- Anonyymi
voi sen päättää jos uskaltaa,
suurin osa meistä ihmisistä ei uskalla
koska pelkää kuolemaa,
me annamme Lojan päättää,
se hakee sitten meidät pois kun muistaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Oppilas puukotti kolmea Pirkkalan koululla
Tämänhetkisen tiedon mukaan ainakin kolme oppilasta on loukkaantunut puukotuksessa Pirkkalan Vähäjärven koululla. Myös e3238479Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1056702Jos olisit täällä
Tosin en tiiä miks oisit. (Ja hävettää muutenkin kun ei muka muulla tavoin osaa kertoa tätäkään) Jos jollain pienellä1783850- 863679
- 1703077
Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee432979- 482972
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista412889Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san222496Pirkkalan koulussa puukotus, oppilas puukotti kolmea
Ilmeisesti tyttöjä ollut kohteena.1962094