Testi uskonnon toteuttamisesta

käytännössä

On monessa pienoinen testi, jossa testataan miten ihmiset suhtautuvat eräisiin tietoihin ja tälle palstalle laitoin saman vertailun vuoksi. Testi on kuitenkin lähinnä tarkoitettu kristityille, Erottukaa eduksenne =)

Kysymys kuuluu:
millainen ihminen olen (hyvä/paha) seuraavien saatavilla olevien tietojen perusteella?

olen 22-vuotias naisen alku, jolla on takana lukuisia irtosuhteita. Poltan tupakkaa ja juon kaljaa, kun mieli tekee. Kiinnostukset ovat seuraavat: kristinusko, buddhalaisuus, itämainen filosofia, satanismi, voodoo, luonnonuskonnot, muinaiset suomalaiset jumalat jne., moottoripyörät sekä aseet. Lisäksi omistan kaksi tatuointia. Pukeutuminen koostuu nahka/farkkutakista päivästä riippuen, farkuista sekä "mummontappokengistä" elikkäs rautaa kärjissä. Homoseksuaalisuus ei mielestäni maailmaa kaada.

Millainen olen luonteeltani? Olenko hyvä vai paha? Ja miksi niin?

6

1033

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pyydän

      - Moon

    • Astarte

      vastaan - näköjään ensimmäisenä.

      Olet ihmispersoona, joka haluaa ilmentää omaa ainutlaatuista luonnettaan ja olemustaan tällä Telluksella tallatessa. Siis kuten alunperin me kaikki teemme (lukuunottamatta niitä, jotka sulautuvat kuin zombiet joihinkin lahkoihin, ettei tarvitse käyttää omia aivojaan, vaan voivat lainata niitä yligurulta ;o))

      En luokittele ihmisiä hyviin tai pahoihin, mutta rasti menisi sinun kohdallasi hyvä-kohtaan, jos pitäsi valita.

      Sinä uskallat elää ja olla oma itsesi. Se on yksi tärkeimpiä asioita tässä inkarnaatiossa. Piste.

      Nainen, 42v, kirkosta eronnut mielipide-eroavaisuuksien vuoksi, henkisen tien kulkija

    • ei noissa näy

      Mainitut 2 ääripäätä paljastuvat pitkässä kulussa sellaisissa asioissa, joissa sinulle osuu kohdallesi päätösvalta jonkin asian suhteen.
      Ja sitäkin ennen olisi määriteltävä niistä toinen, vaikkapa pahuus. Mitä se on ja miten esiintyy? Onko pahaa se, että tapat kun olet joko-tai tilanteessa ja puolustat äärikeinoin vaikkapa pientä vauvaasi sekopäiseltä murhaajalta?

      Onko pahaa tietynlainen omahyväisyys, joka selvästi tulee esiin kirjoituksestasi, jossa oikein korostat erilaisia kiinnostuksen kohteitasi? Moni uskonto tuomitsee kerskailun, leuhkimisen , omahyväisyyden, itsensä korottamisen toisista eroavaksi, jne.

      Typerä kysymysgallup.

    • En luokittele ihmisiä siten että kuka on hyvä tai paha, sillä uskon että kaikki ihmiset voi muuttua, mielestäni ei ole vain oikein arvioida toisia ihmisiä joita en edes tunne.

      On totta että monet ihmisistä saattavat ottaa vain muutamia asioita tuosta kertomastasi, eli ne mitä ihmiset yleensä pitävät negatiivisina ( ainahan kaikki ottaa satanismin pahaksi..), mutta se oletko hyvä tai huono ihminen, ei välttämättä noista tiedoista ratkea..

      Tekeekö vaatetuksesi, harrastuksesi tai kiinnostuksesi sinusta hyvän tai pahan ihmisen?!, minun mielestäsi se käyttäytymisesi sen ratkaisee tai siis se mitä sinun mielessäsi liikkuu...

      Mahtoikohan tuosta selittämästäni jutusta kukaan edes ymmärtää mitään... :/

      Olen 20-vuotias nuori nainen ja olen eklektinen wicca.

    • Isola Segreta

      Aluksi: en ymmärrä miksi osoitat galluppisi kristityille, kun kirjoitat "luonnonuskonnot" -palstalle? No joo, joka tapauksessa, tässä arvioni:

      >>olen 22-vuotias naisen alku, jolla on takana lukuisia irtosuhteita.>Poltan tupakkaa ja juon kaljaa, kun mieli tekee.>Kiinnostukset ovat seuraavat: kristinusko, buddhalaisuus, itämainen filosofia, satanismi, voodoo, luonnonuskonnot, muinaiset suomalaiset jumalat jne., moottoripyörät sekä aseet.>Lisäksi omistan kaksi tatuointia.>Pukeutuminen koostuu nahka/farkkutakista päivästä riippuen, farkuista sekä "mummontappokengistä" elikkäs rautaa kärjissä.>Homoseksuaalisuus ei mielestäni maailmaa kaada.

    • Druidioppilas

      Siis oikeesti... :-)

      Miksi aina pitää laittaa kaikki lokeroihin?
      Ja miksi juuri vain hyvä/paha, miksei molempia mielialan mukaan? Tai tarpeen mukaan?
      Ihan sama mitä olet, kunhan et vahingoita ketään.
      Muista, että kaikilla on oikeus omaan uskoonsa, ihan oma, oli se sitten mitä vain... Tee oma päätelmäsi elämästäsi, mutta jos teet vahinkoa, tee se vain itsellesi... Kiitos.

      Nainen, 40v, druidiopiskelija, osana suurempaa ryhmää.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2800
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      94
      2011
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      40
      1538
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      69
      979
    6. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      901
    7. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      874
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      870
    9. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      785
    10. Ma 30.9 tosiko tv klo 18 suorana Tikkalanmäeltä

      Virastolta suorana. Äänestyksistä sitten puhutaan illalla ja huomenna, onko kepuvasemmisto kuntalaisten tahdon mukaan to
      Pyhäjärvi
      93
      726
    Aihe