15 v ajokortiton moottoripyöräilijä törmäsi skootilla ajaneeseen mieheen, joka kuoli. Pakeni.

Anonyymi-ap

Näin kävi Espoon Leppävaarassa 15.8.2024.

Moottoripyöräilijä raivosi katuun kaatuneelle miehelle ja poistui paikalta. Ei aikomustakaan auttaa elotonta uhria!! Ja tää kortitta ajanut mp-kuski on tummaihoinen. Hänen kuljettama laiton skuutti katsottiin moottoripyöräksi. Iän puolesta hänellä ei edes voi olla moottoripyöräkorttia.

Eipä tarvitse arvailla oliko edes vakuutusta.

6

220

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Oliko kulttuurinrikastaja kyseessä?

• Anonyymi

Joo kävi sitten itse ilmoittautumassa oli kait jo kuva kamerassa olisi jäänyt kiinni? Tuskinpa mitään vakavaa tuomiota kun suojaväri? Tosin aika hölmöä näitä on kutsua moottoripyöräilijäksi?

• Anonyymi

Se oli viritetty sähköskuutti tällä "moottoripyöräilijällä". Ei siis varsinaiien moottoripyörä, vaikka se semmoiseksi lain mukaan lasketaankin. Kannattaisi lukea uutiset tarkemin vai onko aloittajalla luetun ymmärtämisen vaikeuksia?

• Anonyymi

Eräissä kulttuureissa on tapana paeta onnettomuuspaikalta. Myös silminnäkijät pakenevat, koska voivat joutua vaikeuksiin virkavallan kanssa. Ja tämä ei ole vitsi. Paine saada syyllinen kiinni voi olla niin kova, että tarvittessa syyllinen löydetään syyttömien joukosta.

Suomessa maahanmuuttajille tulee yllätyksenä, että suhteilla ja rahalla ei selviäkään rötöksistä... Eräs mamu yritti lahjoa Suomen poliisia tv-sarjassa. Nauroi makeasti kaivaessaan taskustaan setelinippua, mutta hymy hyytyi kun selvisi suomalainen tapa.

No Suomikin kansainvälistyy kovaa vauhtia... ikävä kyllä.

• Anonyymi

Joissain kulttuureissa tämän tappokuskin rangaistus hoidetaan sitten epävirallisesti? Toivottavasti ei ala tulemaan uusi Suomen tapa?

• Anonyymi

Se että joku matu rikollinen ajaa laittomalla skuutilla, ei tee hänestä moottoripyöräilijää, ainoastaan rikollisen?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      1918
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      88
      1350
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1143
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1047
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      119
      1020
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      873
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      801
    8. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      792
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      48
      741
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      703
    Aihe