Isä jätti perheemme jos silloin kun olin pieni. Tämän takia minulla on tatuointeja, käytän päihteitä ja teen bomber prätkällä meihemiä.
Ajan Street Trash SFC:n väreissä.
Mistä saisin isähahmon?
15
141
Vastaukset
- Anonyymi
Asutko polumäenkadulla, lähellä ainakin?
- Anonyymi
Ei Polun mäen kadulla ole asuin taloja. Siellä on vain "kerho tilat".
- Anonyymi
Sinulla on nyt tuo huoli isättömyydestä karannut vähän käsistä 🙄
Se, että nimittelet bomberkuskeja isättömiksi, taitaa kertoa siitä, että oma isäsi teki sinulle jotain ikävää?
Nyt kun sitten näet vapaudestaan nauttivia motoristeja, niin mietit omaa ankeaa lapsuuttasi, jossa isä ei tainnut laskea sinua edes elämään?
Pitikö jopa sylissä, oiken silleen hyvin lähellä ja tiukasti? Saunassakin...?- Anonyymi
Kuminpoltto (ml. toisten omaisuuden tuhoaminen) ja kaahaaminen 3x ylinopeudella keula pystyssä kaahaaminen muun liikenteen ja jalankulkijoiden ja pyöräilijoiden seassa on mielestäsi "vapaudesta nauttimista" ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuminpoltto (ml. toisten omaisuuden tuhoaminen) ja kaahaaminen 3x ylinopeudella keula pystyssä kaahaaminen muun liikenteen ja jalankulkijoiden ja pyöräilijoiden seassa on mielestäsi "vapaudesta nauttimista" ?
Onhan se tietysti vapautta siihen asti kunnes saa tuomion törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta tai tappaa jonkun sivullisen.
- Anonyymi
Vain isättömyys ja rikkinäinen perhe ajaa ihmiset tuollaisen sekoilun pariin.
- Anonyymi
Mitä tuo ihmeen vapaushöpötys aina on moottoripyörillä sekoilun yhteydessä? Siinä ei ole mitään sen vapaampaa kuin muussakaan rikollisuudessa - muista kulkuvälineistä puhumattakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onhan se tietysti vapautta siihen asti kunnes saa tuomion törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta tai tappaa jonkun sivullisen.
Sivullisten kuolemia ja loukkaantumisia on "miiteissä" sattunutkin esim. Ruskontien suora, joka on aivan asutuksen vieressä.
- Anonyymi
Liity cmc:hen, niin minäkin tein. Konekiväärisaarnaaja näyttää tien paikallisiin chaptereihin.
- Anonyymi
Isättömyys ja sen varjolla oireilu, kuten rikollinen elämäntyyli on poikkeuksetta äitien vika. Koska he suuressa äidinrakkaudessaan rakastavat poikiaan sellaisena, kuin nämä ovat.
- Anonyymi
No kyllä Facebookin perusteella nämä kaikenmaailman streetrashit ovat isättömiä luusereita äidin helmoissa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No kyllä Facebookin perusteella nämä kaikenmaailman streetrashit ovat isättömiä luusereita äidin helmoissa.
Naiset tekee muksuja holtittomasti ja jättää hunningolle...
- Anonyymi
Minä voin olla sukadädi
- Anonyymi
Isättömille luuseripojille??
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Isättömille luuseripojille??
Kyllä. Se olisi ihanaa. Molemmat hyötyisi. Minulta saisi vähän hyödykkeitä ja itse saisin vähän "namia".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1827720
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes923816- 672589
Kolari Klaukkala
Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se731630Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä
Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.3861564- 641447
Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!
Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l201436Toivoisin, että lähentyisit kanssani
Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä171111Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan
Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni791050Kevyt on olo
Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3841048