Jämsänmäki vuokranataja

Anonyymi-ap

Onko kokemuksia? Millaset asunnot, niiden kunto?
Onko sisäilma ongelmaa?
vuokra vs yksityinen jämsässä?

19

683

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

voi veikkonen,tule vain rohkeasti romuinesi,elämäsi ihanimpaan tarinaan.

• Anonyymi

Sen verran on aikoinaan tullut kokemusta, että täysin joustamaton esim. vuokrien kanssa, heti huomautuksia ja varoituksia jos ei ole eräpäivään mennessä maksanut.
      Eivät ota huomioon esim.kela tukien maksupäiviä.
      Ei ikinä enää jämsänmäen taloihin.
      Nykyinen yksityinen vuokranantajani aivan huippu. Pystyy asiat sopimaan kunhan vaan ilmoittaa, ja muutenkin mukava mies Nokialta.

• Anonyymi

Samoja kokemuksia, kyllä kannattaa kiertää kaukaa. Huoltomiehetkin kulkevat pareittain ja pientäkin fiksausasiaa saa odottaa kauan. Onneksi pääsin pois Jämsänmäen hoteista.

• Anonyymi

kulkevatko käsi kädessä ja suutelevat nurkan takana,sillon on jo pahat tilanteet.

• Anonyymi

Sinä sen näköjään olet jo hankkinut.

• Anonyymi

Itse en vuokraa asuntoani työttömälle. Lisäksi tarkistan luottotiedot. Ei oikein tule vuokratuottoa jos kämppä on hetkenpäästä pintaremontin tarpeessa ja vuokrat rästissä. On paljon ihmisiä joiden olis parempi asua jossain purkukuntoisessa talossa jossa olis huusi takapihalla.

• Anonyymi

tuntuu olevan tarkkaa tietoa toisten lasteista,vai onko pelkää olettamusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en vuokraa asuntoani työttömälle. Lisäksi tarkistan luottotiedot. Ei oikein tule vuokratuottoa jos kämppä on hetkenpäästä pintaremontin tarpeessa ja vuokrat rästissä. On paljon ihmisiä joiden olis parempi asua jossain purkukuntoisessa talossa jossa olis huusi takapihalla.

sinulla tuskin on mitään vuokrattavaa,jos et itseäsi vuokraa/myy.

• Anonyymi

Jämsänmäki on tavan asiallinen vuokranantaja.
      Vuokrat tosin lähes järjestään yksityisiä korkeammat.
      Koko ikäni olen vuokralla asunut enkä ole mikään luuseri ( mitä sekin nyt sitten on?) vaan pienipalkkaisessa työssä oleva kansalainen. Mukava näissä on asua! Se viihtyvyys riippuu aika paljon ihmisestä itestäänkin.

• Anonyymi

Pakolaisia melkein kaikki asunnot täynnä jotka möykkää jatkuvasti

• Anonyymi

Joo . Totta paljon rauhallisempaa oli ennen pitkäkilpisiä.

• Anonyymi

Olen eri mieltä ei ikinä häiriöitä ystävällisempiä kuin suomalaiset tämän huomasin heti ja ahkeria asiallisia myös. Tämä on minun kokemus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen eri mieltä ei ikinä häiriöitä ystävällisempiä kuin suomalaiset tämän huomasin heti ja ahkeria asiallisia myös. Tämä on minun kokemus

Paska puhetta, mylvii 24h

• Anonyymi

Ukrainalaiset mylvii yöt, ja grillaa pihoilla puilla....

• Anonyymi

Jämsässä on mielenterveyden palveluissa ilmeisestikin ollut kysyntään nähden aika vähän resurssia tarjolla viime aikoina. Se valitettavasti näkyy täällä palstalla valitettavan hyvin. Katukuvassa eivät häiritse tavallisten jämsäläisten elämää, onneksi.

• Anonyymi

ja sinua se itkettää joka ketjussa.

• Anonyymi

Mcrent, fennoasunnot onko niistä kokemusta.

• Anonyymi

Noihin jämsänmäen asuntoihin voi kukaan muuttaa ryssien jälkeen, tiiä mitä tauteja levittävät.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      137
      2405
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      346
      1880
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1557
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1373
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1310
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1183
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1153
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      897
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      850
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      752
    Aihe