Jämsänmäki vuokranataja

Anonyymi-ap

Onko kokemuksia? Millaset asunnot, niiden kunto?
Onko sisäilma ongelmaa?
vuokra vs yksityinen jämsässä?

17

440

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

voi veikkonen,tule vain rohkeasti romuinesi,elämäsi ihanimpaan tarinaan.

• Anonyymi

Sen verran on aikoinaan tullut kokemusta, että täysin joustamaton esim. vuokrien kanssa, heti huomautuksia ja varoituksia jos ei ole eräpäivään mennessä maksanut.
      Eivät ota huomioon esim.kela tukien maksupäiviä.
      Ei ikinä enää jämsänmäen taloihin.
      Nykyinen yksityinen vuokranantajani aivan huippu. Pystyy asiat sopimaan kunhan vaan ilmoittaa, ja muutenkin mukava mies Nokialta.

• Anonyymi

Samoja kokemuksia, kyllä kannattaa kiertää kaukaa. Huoltomiehetkin kulkevat pareittain ja pientäkin fiksausasiaa saa odottaa kauan. Onneksi pääsin pois Jämsänmäen hoteista.

• Anonyymi

kulkevatko käsi kädessä ja suutelevat nurkan takana,sillon on jo pahat tilanteet.

• Anonyymi

Sinä sen näköjään olet jo hankkinut.

• Anonyymi

Itse en vuokraa asuntoani työttömälle. Lisäksi tarkistan luottotiedot. Ei oikein tule vuokratuottoa jos kämppä on hetkenpäästä pintaremontin tarpeessa ja vuokrat rästissä. On paljon ihmisiä joiden olis parempi asua jossain purkukuntoisessa talossa jossa olis huusi takapihalla.

• Anonyymi

tuntuu olevan tarkkaa tietoa toisten lasteista,vai onko pelkää olettamusta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse en vuokraa asuntoani työttömälle. Lisäksi tarkistan luottotiedot. Ei oikein tule vuokratuottoa jos kämppä on hetkenpäästä pintaremontin tarpeessa ja vuokrat rästissä. On paljon ihmisiä joiden olis parempi asua jossain purkukuntoisessa talossa jossa olis huusi takapihalla.

sinulla tuskin on mitään vuokrattavaa,jos et itseäsi vuokraa/myy.

• Anonyymi

Jämsänmäki on tavan asiallinen vuokranantaja.
      Vuokrat tosin lähes järjestään yksityisiä korkeammat.
      Koko ikäni olen vuokralla asunut enkä ole mikään luuseri ( mitä sekin nyt sitten on?) vaan pienipalkkaisessa työssä oleva kansalainen. Mukava näissä on asua! Se viihtyvyys riippuu aika paljon ihmisestä itestäänkin.

• Anonyymi

Pakolaisia melkein kaikki asunnot täynnä jotka möykkää jatkuvasti

• Anonyymi

Joo . Totta paljon rauhallisempaa oli ennen pitkäkilpisiä.

• Anonyymi

Olen eri mieltä ei ikinä häiriöitä ystävällisempiä kuin suomalaiset tämän huomasin heti ja ahkeria asiallisia myös. Tämä on minun kokemus

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen eri mieltä ei ikinä häiriöitä ystävällisempiä kuin suomalaiset tämän huomasin heti ja ahkeria asiallisia myös. Tämä on minun kokemus

Paska puhetta, mylvii 24h

• Anonyymi

Ukrainalaiset mylvii yöt, ja grillaa pihoilla puilla....

• Anonyymi

Jämsässä on mielenterveyden palveluissa ilmeisestikin ollut kysyntään nähden aika vähän resurssia tarjolla viime aikoina. Se valitettavasti näkyy täällä palstalla valitettavan hyvin. Katukuvassa eivät häiritse tavallisten jämsäläisten elämää, onneksi.

• Anonyymi

ja sinua se itkettää joka ketjussa.

• Anonyymi

Mcrent, fennoasunnot onko niistä kokemusta.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      156
      6329
    2. Kuvaile elämäsi naista

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      49
      1763
    3. Klaukkalan onnettomuus 4.4

Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes
      Nurmijärvi
      38
      1434
    4. Kuvaile elämäsi miestä

Millainen hän on? Mikä tekee hänestä sinulle erityisen?
      Ikävä
      46
      1044
    5. Ukraina ja Zelenskyn ylläpitämä sota tuhoaa Euroopan, ei Venäjä

Mutta tätä ei YLE eikä Helsingin Sanomat kerto.
      Maailman menoa
      324
      1009
    6. Kolari Klaukkala

Kaksi teinityttö kuoli. Vastaantulijoille ei käynyt mitenkään. Mikä auto ja malli telineillä oli entä se toinen auto? Se
      Nurmijärvi
      48
      931
    7. Ooo! Kaija Koo saa kesämökille öky-rempan:jättimäinen terde, poreallas... Katso ennen-jälkeen kuvat!

Wow, nyt on Kaija Koon mökkipihalla kyllä iso muutos! Miltä näyttää, haluaisitko omalle mökillesi vaikkapa samanlaisen l
      Kesämökki
      13
      909
    8. Kevyt on olo

Tiedättekö, että olo kevenee kummasti, kun päästää turhista asioista tai ihmisistä irti! Tämä on hyvä näin <3
      Ikävä
      84
      888
    9. Toivoisin, että lähentyisit kanssani

Tänään koin, että välillämme oli enemmän. Kummatkin katsoivat pidempään kuin tavallisesti toista silmiin. En tiedä mistä
      Ikävä
      14
      867
    10. Olisinpa jo siellä, otatkohan minut vastaan

Olisitpa lähelläni ja antaisit minun maalata sinulle kuvaa siitä kaikesta ikävästä, tuskasta, epävarmuudesta ja mieleni
      Ikävä
      75
      865
    Aihe