Mella pitää sisällä vankina siepattuja kissoja ja ylisyöttää niitä teollisella ravinnolla.
mella on kamala kissanomistaja
13
220
Vastaukset
- Anonyymi
Pitäis tehä jonku ratsia eläinsuojelun tyyppien koteihin ja tarkistaa kenenkä varastettuja kissoja niistä löytyykään
- Anonyymi
Mene sinä "pidä kissat itsellä"- jankkaaja hoitoon.
Mielisairasta pillastua jostain yksittäisestä kissasta, joka ulkoilee. Kissa on arka ja hiljainen eläin. Ne väistää ihmisiä, ja aistii kyllä varmasti tuollaisen ilkeän ihmisen.
- Anonyymi
Kissoja joutuu löytökoteihin 20000 vuodessa, joten tuskimpa kenenkään tarvitsee niitä varastaa. Naapuri muutti toiselle paikkakunnalle mutta hänen kaksi kissaa eivät, omistaja ei vaivautunut edes kertomaan että jättää kissat, saati toimittanut itse niitä löytölään.
Kukaan lähinaapureista ei halunnut niitä kissoja siksi vietiin löytökotiin.- Anonyymi
Ne löytökotiin viedyt kissat on pääasiassa siepattuja lemmmikkejä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ne löytökotiin viedyt kissat on pääasiassa siepattuja lemmmikkejä
Niin ovat, niitä viedään jopa omilta kotipihoiltaan. Taitaa isosa osassa maata olla tämä kätyriverkosto, joka kyttää ja vie tilaisuuden tullen kissat mennessään. Olemme kehotttaneet yleensä asentamaan pihalle valvontakamerat, että syylliset saadaan kiinni ja vastuuseen. Luultavasti joku taho maksaa näille toimijoille. Ja monin paikoin kiinni saadut eläimet viedään suoraan lopetettaviksi. Tämän vuoksi kameravalvonta on oltava. Varkaat kiinni.
- Anonyymi
NarsistinenJaYlimielinen se on
kauhea tyyppi- Anonyymi
Jep
- Anonyymi
Aikas pyylevä täti on. Ja se Ylimielinen katse!
- Anonyymi
Ni
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ni
in
- Anonyymi
Mollamillamella
- Anonyymi
Luonnoneläimet säästyy, kun kissaa ei päästetä jahtaamaan niitä.
Luonntoteko! - Anonyymi
Susien määrät lisääntyy. Ne aiheuttaa ulos unohdettujen kissojen katoamisia.
Huolehtikaa kissoistanne. Kissat ovat sen ansainneet!
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet toisen kanssa
...ja minä yhä vain sinua kaipaan. Tiedän ettet ole onnellinen siellä. Älä hukkaa aitoa onnea ja rakkautta hukkaan vain2822341- 462073
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1211995Kuka teistä on paras nainen
A-nainen? J-nainen? K-nainen? M-nainen? S-nainen? Vai kenties joku muu...? 😊721629Osaako joku selittää tätä
Että miksi mulle on joka toinen ventovieras ihminen tyly ainakin ilmeillään ja eleillään?881449- 781314
Jos me joskus nähtäisiin
niin ei kai sen vielä tarvitsisi merkitä sen enempää? Ja voihan olla ettei kumpikaan enää siinä vaiheessa edes haluaisi1031313Persun suusta:"Köyhät on luusereita ja ansaitsevat köyhyyden"
Ministeri Juuston apulainen näin uhoaa. Mitäs siinä. Kyllä on jo tiedetty muutaman vuoden hallitustyön pohjalta että per2231247- 571185
Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1821054