Tuossa kylillä on vuosia pyörinyt joku ylimielinen m****u jollain viragolla joka ei koskaan morota. Ollaan kavereiden kanssa mietitty että toivottavasti sen mopo hajoaa eikä kukaan auta sitä. Ronkkikooti romuaan tien poskessa itse.
Nykyään näytän sille aina keskisormea kun tulee vastaan.
Yksi ei morottele
Anonyymi-ap
10
323
Vastaukset 10
- Anonyymi
On myös kuskeja joiden pitää keskittyä tiellä ja pystyssä pysymiseen 120%.
Ei siinä ehdi huomata muita, saati moikkailla.
Mutta jos ei moikkaa niin sitten ei, elämä ja matka jatkuu, seuraava saattaa jo moikata takas.- Anonyymi
Jos pitää oikein keskittymällä keskittyä niin kortti äkkiä pois. Tuo on vaaraksi itselleen ja muille.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921576
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su378977- 68975
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta169602- 37598