Pekka ja Jyrki voivat kääntää juhlatölkistä korkin auki. Ei osunut 700 miljoonan investointi Jämsään. Pohjanmaalla varmasti poistavat korkin jostain muusta, kun Pirkkatölkistä.
Veroeuroja paljon lisää. Ja vuokratulot maanomistajille ovat kymmeniä miljoonia euroja vuosien saatossa.
Onneksi ei ole Jämsässä tämä. Tulisi vain kateellista kirjoittelua ja vastustamista.
"Rajamäenkylän tuulipuisto
Isojoen ja Karijoen alueella Etelä-Pohjanmaalla.
54 voimalaa, 367 MW
Tuotanto 1,25 TWh vuodessa.
Kiinteistövero kunnille noin 2 miljoonaa euroa vuodessa.
Valmistuu 2028.
Honkakankaan tuulipuisto
Halsualla Keski-Pohjanmaalla.
16 voimalaa, 105 MW
Tuotanto: 360 GWh vuodessa.
Kiinteistövero kunnalle noin 0,5 miljoonaa euroa vuodessa.
Valmistuu 2027"
Tuulivoimapäivä Pohjanmaalla on tänään.
Anonyymi-ap
3
241
Vastaukset
- Anonyymi
Erittäin tervetullut päätös 👍
- Anonyymi
Erinomainen päätös! Pohjanmaan lakeuksillahan ne tuuletkin puhaltavat vapaasti, eivätkä väistele vuoria ja mäkiä, kuten Keski-Suomessa!
- Anonyymi
Hyvin on tuullut Jämsässäkin ja pörssisähkö halpaa. pekka ja jyrki ei vaan tykkää tuulesta
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503734
- 1053395
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342701Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262378- 201849
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51769- 1841712
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841437- 271367
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91188