Itellä pitää olla kaikki pinkkiä, tyllihameita ja röyhelöä, pitää olla glamouria ja glitteriä! ilman tiaraa en suostu lähtemään kotoa...
Pukeutuuko täällä moni prinsessatyyliin?
21
228
Vastaukset
- Anonyymi
Minä pukeudun siten, että palstan tiukkapipoiset mummut kertoisivat minun olevan "tuote", kuten tuolla toisessa ketjussa järkyttyneenä sain lukea.
Olet "tuote" jos elätät itseäsi esittelemällä maksusta kroppasi osia, joko vaatteiden peittäminä tai sans vaatteita.
- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Olet "tuote" jos elätät itseäsi esittelemällä maksusta kroppasi osia, joko vaatteiden peittäminä tai sans vaatteita.
Voisin taas oikaista, mutta sinun kanssasi on niin turhaa oikaisut ja vääntämiset.
- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Sinä edustatkin karvareuhka tyyliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinä edustatkin karvareuhka tyyliä.
tai oisko tätä tyyliä
https://www.youtube.com/watch?v=zbgjScHp5lQ - Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Näin tulkitaan sana tuote:
"
Tuotevastuulain mukaan tuotteella tarkoitetaan irtainta esinettä" Anonyymi kirjoitti:
tai oisko tätä tyyliä
https://www.youtube.com/watch?v=zbgjScHp5lQhttps://www.youtube.com/watch?v=G0DYW8cshxo
tässä parempi versio
Shakiran taiteellisesta ilmaisusta, jota napatanssi myötäilee on valovuosien matka Bianca Censorin vulgääriin ja häikäilettömään esineellistämiseen punaisella matolla.- Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
https://www.youtube.com/watch?v=G0DYW8cshxo
tässä parempi versio
Shakiran taiteellisesta ilmaisusta, jota napatanssi myötäilee on valovuosien matka Bianca Censorin vulgääriin ja häikäilettömään esineellistämiseen punaisella matolla.aEikö tuo ole enemmän sinun lastenlastesi ikää?
Itse nämä naiset haluaa sulojaan näyttää, kateellinen on keksinyt sanan esineellistäminen. - Anonyymi
Paloma.se01 kirjoitti:
Ahaa, kuten tuo akka noissa alemmissa videoissa?
- Anonyymi
Oletko joku persu-pervo tai transu ?
- Anonyymi
Vaatteeni ovat erittäin arkiset. Jotenkin "70-luvun tyyliin".
Eivät suorastaan miehekkäät, sillä ulos mennessäni laitan ihan vähän punaa huuliini ja tummennusta kulmiini sekä mahd. kaulakorun, eli sillai vaatimattomasti naiselliseen tyyliin.
Tiedän olevani nainen, minun ei glittereillä, sun muulla, tarvitse sitä muille korostaa. - Anonyymi
Mustalaisnaisen arkipäivää on pukeutua "prinsessaksi" luulen ma.
- Anonyymi
Kun katson kauniilla silmilläni niin mies kun mies on lumoutunut.
Ei haittaa vaikka pukeudun mukaviin pari kokoa isompiin vaitteisiin . - Anonyymi
Jossain Poliisikoira Rexissä itävaltalais- / wieniläismummot olivat todella värikkään prinsessamaisesti pukeutuneita.
Tuo on myös kulttuurikysymys. Sellainen ei joka mummo-tyypille sovi. Tuohon pitää nk. kasvaa, niin että se on omaa tyyliä.
"Suutari pysyköön lestissään."Minäkin katson vielä uusintoinakin Rexejä, muistelen samalla omia schäfereitä.. Itävallassa ja Saksan Baijerissa ja Sveitsin alppiseuduilla naiset pitävät vielä paljon kansallisia asujaan dirndlejä. Niitä näkee juhlapäivinä katukuvassakin ja hääseurueilla, Oktoberfesteillä jne. Niihin kuuluu leveähelmainen hame ja tyköistuva liivi, valkea pusero ja värikäs essu, usein silkkinen huivikin. Ne ovat hyvin naisellisia ja kauniita. .
Hyvä huomio tuo, että pukeutuminen on myös kulttuurikysymys. Kulttuurilla on juuret ja siihen kasvetaan. Perinteisten asujen kantamiseen liittyy ylpeys omista juurista ja yhteenkuuluvuuden tunne omien kanssa..
Prinsessatyylistä puheenollen, näillä aikuisilla nykyprinsessoilla on hyvinkin yksinkertaisen tyylikästä pukeutumista. Varmasti kalliita laatumerkkejä , mutta kaukana hörhelöistä ja glitteristä. Juhla-asut on erikseen, mutta arkiedustamisessa näkee esimerkiksi hyvin leikattuja housupukuja , linjakkaita leninkejä ja takkeja. Ruotsin Victoria suosii suomalaista Andiataa.- Anonyymi
Ramoona kirjoitti:
Minäkin katson vielä uusintoinakin Rexejä, muistelen samalla omia schäfereitä.. Itävallassa ja Saksan Baijerissa ja Sveitsin alppiseuduilla naiset pitävät vielä paljon kansallisia asujaan dirndlejä. Niitä näkee juhlapäivinä katukuvassakin ja hääseurueilla, Oktoberfesteillä jne. Niihin kuuluu leveähelmainen hame ja tyköistuva liivi, valkea pusero ja värikäs essu, usein silkkinen huivikin. Ne ovat hyvin naisellisia ja kauniita. .
Hyvä huomio tuo, että pukeutuminen on myös kulttuurikysymys. Kulttuurilla on juuret ja siihen kasvetaan. Perinteisten asujen kantamiseen liittyy ylpeys omista juurista ja yhteenkuuluvuuden tunne omien kanssa..
Prinsessatyylistä puheenollen, näillä aikuisilla nykyprinsessoilla on hyvinkin yksinkertaisen tyylikästä pukeutumista. Varmasti kalliita laatumerkkejä , mutta kaukana hörhelöistä ja glitteristä. Juhla-asut on erikseen, mutta arkiedustamisessa näkee esimerkiksi hyvin leikattuja housupukuja , linjakkaita leninkejä ja takkeja. Ruotsin Victoria suosii suomalaista Andiataa.Itselläni on ollut 3 koiraa, joista kaksi olivat sekarotuisia (äidit) seeffereitä. Isät, kylän kulkurit, saattoi vain olettaa. Ihania tyttöjä, molemmat.
- Anonyymi
Täältä käsin on vaikea sanoa montako siellä on noita.
- Anonyymi
Se sama mitä muut ajattelevat pukeutumisesta, minä pukeudun ihan kuten itse haluan en katsele muoti ilmiöitä tarkemmin vaan ostan vaatekappaleen mistä pidän muut saavat myös pukeutua kuten haluavat minua ei vaivaa mitenkään .
kukin tyylillään - Anonyymi
Olikohan aloitus aprillipila.
- Anonyymi
Lähinnä se oli huono vitsi.
- Anonyymi
Minä olen goottimummo. Pukeudun mustiin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225111
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r24563- 1021324
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361320Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121220- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17933viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61803- 37779