Volvo seissyt pari vuotta. Käynnisty hyvin mutta en saa vaiteita päälle. Kytkinpoljin toimii normaalisti, tanko alhaalla liikkuu. Olen "rusauttanut vaihteen päälle " lähtee liikkeele,mutta sammuu kun jarrutan. tänä aikana autoliikkuu noin 10m.
Olen työntänyt etukurmaajalla autossa vaihde päällä ja kytkin lukittuna pohjaan.
ei vaan irtoa. auttaiskoha jos ajais pidempää matkaa ? Kytkinkopassa on pieni luukku mutta siitä näkyy hammasratas ( vauhtipyörä ).
Kytkin jumissa
Anonyymi-ap
1
206
Vastaukset 1
- Anonyymi
Lervo oli silloin torpparina olisko ollut-75. Lervo laittoi ajoon uuden frigo kärryn tir varustuksella ja verhokapelilla. Veturina oli eurotrotter iveco. Kävihän niin kun Lervo otti tunnin nokkaunet Moldovan tullinportilla että tullimiehet tuli koputtelemaan oveen. Lervohan heräsi tuhannen tumuissa ja örisi niille suomeksi EIKHÖ TÄÄLÄ SHAA NUKKUA RAUHASA. Tullimiehet heittivät Lervon selliin päiväksi. Lervo vaan huusi: PERKKALE KERRANKI PÄÄSI SELLIN PAAARIIN YÖKSI MÖÖÖH
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluatko että unohdan sinut kokonaan
Siihen suuntaan ollaan menossa, nyt jo. Ja ehkä parempi näin, niin ei kulu energiaa hukkaan mahdottomuuteen. Ja vaikka j831254- 42834
Haapaveden upea kurvikuningatar
No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga76761Pisa-tulokset.....
Tuoreen tutkimuksen mukaan suomalaisten osaaminen on edelleen OECD-maiden keskitasoa parempaa. Kantaväestön oppilaiden242717Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin
Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.35591Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää
WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️80582- 46575
- 25522
- 37522
- 26482