Tietääkö joku voisiko esim. Ouran sormuksen sovelluksesta toinen henkilö seurata sormuksen haltijan sykettä? Ajatus tuli kun on yksin asuva omainen ja mietittiin olisiko kätevä tapa seurata vointia (esim. sykeseurannalla) jonkin sovelluksen avulla. Toki tiedetään että voidaan tehdä puolin ja toisin päivittäiset soitot/viestit onko kaikki ok, mutta jos olisikin sovellus josta näkisi reaaliajassa jos on hätä, eikä ihminen kykenisi hälyttämään apua?
Kärjistäen siis: näkisi jos syke loppuu tai siinä häiriöitä, osaisi sitten heti ottaa yhteyttä tai mennä katsomaan mikä hätänä. Kyseessä toistaiseksi ihan hyvinvoiva ihminen, mutta yksin asuva ja heräsi kysymys kuka tietäisi jos jotakin kävisi eikä pystyisi hälyttämään apua.
Voiko älysormuksen sovelluksella seurata omaisen vointia?
Anonyymi-ap
2
92
Vastaukset
- Anonyymi
Oura on liitetty puhelimeen Bluetooth:in avulla niin kuin älykellokin. Teknisesti on mahdollista skriptillä, joka seuraisi sykettä esimerkiksi 30 sekunnin välein. Jos syke on esimerkiksi alle 40 bpm, skripti lähettäisi hälytysviestin annettuun numeroon.
Käytännössä ei taida sellaista olla. Toki sen Ouran sovelluksen ominaisuuksia tutkailemalla voi joku keino tähän löytyä.- Anonyymi
Sormukset on tety sitävarten!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1956808- 1592006
- 1131668
- 511370
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551218Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢481074Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu991045Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?6967Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan251934- 41909