Lääketukut laskevat hintoja. Ei hallituksella ole osaa eikä arpaa asiaan.
Hallituksella ei ole mitään tekemistä lääkkeitten hintojan laskun kanssa
29
326
Vastaukset
- Anonyymi
Mikään hyvä uutinen ei ole persuhallituksen ansiota.
Mun biologinen lääkkeen hinta on laskenut huimasti, johtuu varmaan kilpailusta ja hallituksesta olettaisin, on käytettävä halvempaa rinnakkais lääkettä. Ihan sama kun jos tarvitsee lääkettä.
- Anonyymi
Kiitä siitä hallitusta ja persuja!
- Anonyymi
pertikillä on tekemistä lääkeiden kulutuksen kanssa yhteiskunan lakuun
- Anonyymi
Pertikki kirjoitti:
Joo olen koe kaniini, uusi sairaus uudet lääkkeet, ihmettä vielä hengissä.
Mikä sinuun iski ?
- Anonyymi
Kyllä nousi Alkon hinnat, eli panettelua koko väite.
- Anonyymi
Hallitus nosti sen ainoan lääkkeen hintaa, joka lievittäisi sen aiheuttamia
kärsimyksiä: viinan.- Anonyymi
Viina on aina hintansa väärtti.
- Anonyymi
Viisaasti sanottu :))))
- Anonyymi
Lääkkeitä ei kannata ostaa vaikka olisivat kuinka halpoja, eikä ilmaiseksikaan vastaanottaa.
Kannattaa kuolla pois niinkö, ei täältä ole kiire. Muistan kun Eloisa tutki mikä minua vaivaa, tokaisin lopulta lääkärille kun ei selvyyttä meinanu löytyä että luovutetaan. Lääkäri tähän, ei luovuteta ja niin sitten tutkittiin niin kauan että tuli selvyys.
Psoriaista ei yksityinen iholääkäri saanu hoidettua, Eloisan iholääkäri sanoi heti kun näki taudin kuvan " hei me hoidamme tämän niin että sinä päärjäät tämän kanssa " niin Eloisa hoiti.- Anonyymi
Juo persu viinaa vaan.
- Anonyymi
Keskisarja (PS) on julkisesti suositellut viinaa lääkkeeksi, sillä hänkin on
omien sanojensa mukaan pitänyt itsensä terveenä, omasta mielestään
terveenä .... eipä ole häntä näkynytkään aikoihin - onko katkolla .... ? - Anonyymi
Persut on ottanee liikaa "lääkettä" (viinaa), meni järki.
- Anonyymi
Mikä järki persulta voi mennä ?
- Anonyymi
Väärä lääke....
- Anonyymi
Ei persu tajua.
- Anonyymi
Ei voi kauhalla ottaa , kun on lusikalla annettu.
- Anonyymi
Ne harvat persut, jotka osaavat lukea eivät kuitenkaan ymmärrä
lukemastaan mitään. - Anonyymi
PURRA LASKI KALJAN HINTAA, EI LÄÄKKEITTEN.
- Anonyymi
Marin soitti ruispeltorokista kännissä ja laski fortumin hintaa saksassa ja tutti typpyräinen pieripuhelimeen jotta kuulostaisi sakan kielen osaajilta, oli meillä kolussa sakaa huusi vastaan
- Anonyymi
Purra LASKI kaljan hintaa ja NOSTI lääkkeitten hintaa niitten alvia
nostaessaan.- Anonyymi
Persulle liian vaikea asia tajuta. Persu katsoo PS:ää porsaanpunaisten lasien läpi.
- Anonyymi
Persu ei lue mitään ja jos lukeekin ei ymmärrä lukemaansa.
- Anonyymi
Persulla menee ikuisuus ko. asian tajuamiseen.
- Anonyymi
Ei riitä.
- Anonyymi
Mikä paradoksi: Hallitus nosti sen ainoan lääkkeen hintaa, joka lievittäisi sen aiheuttamia kärsimyksiä: viinan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko1262072Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2381815Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik271720- 2221711
- 2141476
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151249Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o841228Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie421140- 781012
Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!
Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka741009