Kuljen tietä läpi pimeyden
Sykkivän sydämeni ohjaamana
En osaa sanoa mihin matka päättyy,
mutta ainakin tiedän mistä aloittaa
He sanoivat minulle, että olin liian nuori ymmärtämään
He sanoivat, että olin jäänyt kiinni unelmaan
Elämä menee ohitseni, jos en avaa silmiäni
No se on minulle ihan ok
Joten herätä minut, kun kaikki on ohi
Kun olen viisaampi ja olen vanhempi
Koko tämän ajan etsin itseäni,
tietämättä että olin hukassa
Yritin kantaa koko maailman painoa
Mutta minulla on vain kaksi kättä
Toivottavasti saan mahdollisuuden matkustaa ympäri maailmaa
ilman mitään suunnitelmaa
Toivon, että voisin pysyä ikuisesti nuorena
enkä pelkäisi sulkea silmiäni
Elämä on kaikille tehty peli
Ja rakkaus on sen palkinto
Joten herätä minut kun kaikki on ohi
Kun olen viisaampi ja olen vanhempi
Koko tämän ajan olin etsimässä itseäni
Enkä edes tiennyt olevani hukassa
https://www.youtube.com/watch?v=IcrbM1l_BoI&ab_channel=AviciiOfficialVEVO
Elämä on matka
6
124
Vastaukset
- Anonyymi
AVICII
Syntynyt: 8. syyskuuta 1989
Syntyi legendaksi: 20.4.2018
Asuinpaikka: Sydämessämme ❤️ - Anonyymi
No huh,
Uskomatonta tällä palstalla, kiitos tuosta.
By NumBall - Anonyymi
Avicii oli positiivisuuden sanansaattaja. En oikein suostu uskomaan että lähti oman käden kautta, varsinkin niissä olosuhteissa ja sillä tavalla, kun kaikki oli paremmin kuin hyvin.
Terve, ihailtu ja upporikas superlahjakas nuorukainen, jolla oli hyvä perhe, kavereita ja kaunis tyttöystävä ja hän oli loistava isäpuoli tämän lapselle.
Vanhemmat perusti mielenterveysongelmaisia auttavan säätiön poikansa muistoksi ja laittoivat perintörahat sinne. Myös muistokonsertin tuotot käytettiin samaan tarkoitukseen.
Lapsi: "Äiti, miksi hyvät ihmiset kuolee?"
Äiti: "Kun menet puutarhaan, niin mitkä kukat poimit?"
Lapsi: "Kauneimmat niistä"
Soldiers fall,
Heroes may cry,
But legends?
Legends never die
2010- Anonyymi
Huolehdihan 2010 omista mielenterveysongelmistasi, hieman paremmin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huolehdihan 2010 omista mielenterveysongelmistasi, hieman paremmin.
Posso, Posso, missä on se Posso? Jo näkyy silmät ja suu, ei voi olla kukaan muu, siellä siellä se Posso on.
Posso, Posso, missä on se Posso? Kaihi kihti on juu, asperger ja moni muu, Meilahdessa Posso on.
Posso, vässy, missä on sen kossu? Narahti korkki jo juu, aukeni hampaaton suu, siellä siellä se kossu on. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Posso, Posso, missä on se Posso? Jo näkyy silmät ja suu, ei voi olla kukaan muu, siellä siellä se Posso on.
Posso, Posso, missä on se Posso? Kaihi kihti on juu, asperger ja moni muu, Meilahdessa Posso on.
Posso, vässy, missä on sen kossu? Narahti korkki jo juu, aukeni hampaaton suu, siellä siellä se kossu on.Tuota juuri tarkoitan mt-ongelmillasi 2010, sinulla on paljon sanottavaa, mutta ei sanomista lainkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 275323
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r34677- 1521681
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1551446Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais151279- 931114
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike211094viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.206987En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.67958- 37839