17.12.2007

Anonyymi-ap

Enää ei muisti kanna lähes 20 vuoden takaiseen.
Ketkäs oli kuntaliitosta vastaan 9 ääntä ja ketkä puolesta? 8 ääntä.

Sen muistan, että jännää aikaa se oli

5

552

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi00002

      Tuota pitäisi varmaan tiedustella arkistonhoitajalta. Meillä Pukkilassa varmaan on sellainen palkattuna, mahdollisesti arkiston ylipäällikköerityisjohtaja -nimikkeellä, jotta palkka on kilpailukykyinen ja siinä on pitovoimaa.
      Äänestystulos kiinnostelee itseäkin. Asiahan on taas melko ajankohtainen ja kohta kai äänestetään, alkaa olla veroprosentti sen verran äärimmäinen.

      • Anonyymi00003

        Keskusta vastusti liittymistä (8 )valtuutettua,
        Kokoomus(4) SDP(3) ja Vasemmistoliitto (2) kannatti.
        Me vihreät kannatimme liitosta (0) mutta meillä ei ollut valtuutettuja.
        Joku tuosta kannattavasta liittoumasta luisti kepun riveihin , koska kuntaliitos estettiin äänin 9-8.
        Olisiko joku Kokoomuksesta taipunut…muistaako joku?


      • Anonyymi00004
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Keskusta vastusti liittymistä (8 )valtuutettua,
        Kokoomus(4) SDP(3) ja Vasemmistoliitto (2) kannatti.
        Me vihreät kannatimme liitosta (0) mutta meillä ei ollut valtuutettuja.
        Joku tuosta kannattavasta liittoumasta luisti kepun riveihin , koska kuntaliitos estettiin äänin 9-8.
        Olisiko joku Kokoomuksesta taipunut…muistaako joku?

        Ainakaan sarjaloikkaaja ei ollut silloin vielä hämmentämässä jatkuvine tempauksineen. . Joku siellä kuitenkin vaihtoi leiriä. Äkkiä nämä painuvat unholaan.


      • Anonyymi00005
        Anonyymi00003 kirjoitti:

        Keskusta vastusti liittymistä (8 )valtuutettua,
        Kokoomus(4) SDP(3) ja Vasemmistoliitto (2) kannatti.
        Me vihreät kannatimme liitosta (0) mutta meillä ei ollut valtuutettuja.
        Joku tuosta kannattavasta liittoumasta luisti kepun riveihin , koska kuntaliitos estettiin äänin 9-8.
        Olisiko joku Kokoomuksesta taipunut…muistaako joku?

        Vasemmistoliitto ja Vihreät olivat sama-siis kaksi valtuutettua, mutta eivät vihreiden nimissä.


      • Anonyymi00006
        Anonyymi00005 kirjoitti:

        Vasemmistoliitto ja Vihreät olivat sama-siis kaksi valtuutettua, mutta eivät vihreiden nimissä.

        Poliittisesti nuo ryhmät ovat tosiaan käytännössä yksi ryhmä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      62
      895
    2. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      694
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      670
    4. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      32
      598
    5. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      38
      598
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      86
      537
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      110
      535
    8. Pystytkö pitämään

      Taukoa ja eroa ihan hyvillä mielin vai tekeekö tiukkaa
      Ikävä
      41
      481
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      37
      475
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      70
      446
    Aihe