Enää ei muisti kanna lähes 20 vuoden takaiseen.
Ketkäs oli kuntaliitosta vastaan 9 ääntä ja ketkä puolesta? 8 ääntä.
Sen muistan, että jännää aikaa se oli
17.12.2007
5
552
Vastaukset
- Anonyymi00002
Tuota pitäisi varmaan tiedustella arkistonhoitajalta. Meillä Pukkilassa varmaan on sellainen palkattuna, mahdollisesti arkiston ylipäällikköerityisjohtaja -nimikkeellä, jotta palkka on kilpailukykyinen ja siinä on pitovoimaa.
Äänestystulos kiinnostelee itseäkin. Asiahan on taas melko ajankohtainen ja kohta kai äänestetään, alkaa olla veroprosentti sen verran äärimmäinen.- Anonyymi00003
Keskusta vastusti liittymistä (8 )valtuutettua,
Kokoomus(4) SDP(3) ja Vasemmistoliitto (2) kannatti.
Me vihreät kannatimme liitosta (0) mutta meillä ei ollut valtuutettuja.
Joku tuosta kannattavasta liittoumasta luisti kepun riveihin , koska kuntaliitos estettiin äänin 9-8.
Olisiko joku Kokoomuksesta taipunut…muistaako joku? - Anonyymi00004
Anonyymi00003 kirjoitti:
Keskusta vastusti liittymistä (8 )valtuutettua,
Kokoomus(4) SDP(3) ja Vasemmistoliitto (2) kannatti.
Me vihreät kannatimme liitosta (0) mutta meillä ei ollut valtuutettuja.
Joku tuosta kannattavasta liittoumasta luisti kepun riveihin , koska kuntaliitos estettiin äänin 9-8.
Olisiko joku Kokoomuksesta taipunut…muistaako joku?Ainakaan sarjaloikkaaja ei ollut silloin vielä hämmentämässä jatkuvine tempauksineen. . Joku siellä kuitenkin vaihtoi leiriä. Äkkiä nämä painuvat unholaan.
- Anonyymi00005
Anonyymi00003 kirjoitti:
Keskusta vastusti liittymistä (8 )valtuutettua,
Kokoomus(4) SDP(3) ja Vasemmistoliitto (2) kannatti.
Me vihreät kannatimme liitosta (0) mutta meillä ei ollut valtuutettuja.
Joku tuosta kannattavasta liittoumasta luisti kepun riveihin , koska kuntaliitos estettiin äänin 9-8.
Olisiko joku Kokoomuksesta taipunut…muistaako joku?Vasemmistoliitto ja Vihreät olivat sama-siis kaksi valtuutettua, mutta eivät vihreiden nimissä.
- Anonyymi00006
Anonyymi00005 kirjoitti:
Vasemmistoliitto ja Vihreät olivat sama-siis kaksi valtuutettua, mutta eivät vihreiden nimissä.
Poliittisesti nuo ryhmät ovat tosiaan käytännössä yksi ryhmä.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 62895
- 119694
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp79670Jani Wickholm on kuollut
Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm32598- 38598
- 86537
Alan pikkuhiljaa olemaan sinut
sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante110535- 41481
- 37475
- 70446