Vaalit alkaa, Heikki nousee vallan kahvaan !
Heikki on mies Kuhmon pätevin, Heikki yksin mahtaa kaikki ossaa - jyrätä ja komentaa sekä vielä somettaa ! (MyttiTytti oli mutten Heikin paras oppi, siinä oli Kuhmon nätti OppiMytti, oikein NARSKU matkalaskuhytti ! Isot mahtoi olla matkalaskut, menoerät, luottokortin kuittilippu-niput sekä kunnan maksut ????!!!! )
Kirjeet lähteekö nyt ilman hallituksen tietoo, kun Mies manaa Lietoo ! Kainuun Sanomissa lukkoo - Lindbergin juristi vaatiiko 200 donaa, oi oi, voi voi ! Josko rahhaa pallaa, saahan sitä kenties lisää saallaa ! Oikein bisnestä kun pukkoo, ehtiiköhän Mies siinä lakkii vielä lukkoo ???!!! Nyrkkii pöytään, kouraa vallan kahvaan, saahan siitä paljon RAHHAA !
Oma Pussi Iso, Oma Iso Koura - Oman Vallan IsoKiho !
HEIKKI ON MIES KUHMON PÄTEVIN !
9
685
Vastaukset
- Anonyymi
Eiköhän tässä pärjäillä!!
- Anonyymi
No onpa vallan typerä kirjoitus. Taitaa kertoa vaan kirjoittajasta itsestään.
- Anonyymi
Kuka on Heikki?
- Anonyymi
Virheet pitäs panna maksamaan omasta pussista,niin oppis mitä kannattaa tehdä vaikka itse saa palkkaa
- Anonyymi
Näkyy olevan vaaleja edeltävä mustamaalaus käynnissä. Heikkiä olen äänestänyt ja äänestän tulevaisuudessakin, on jalat maassa ja järki päässä.
- Anonyymi
Politiikassa voi pärjätä ne joilla ei ole pitkäjänteisyyttä menestyä sivilielämässä.
- Anonyymi
- Anonyymi
Ei tässä tartte mustamaalata ketään,mut totuushan on että teki kalliin virheen aiemmin maakunnan irtisanomisessa,eli riittänee et hämmentää kuntatasolla jos tulee valituksi.
- Anonyymi
Minusta kyllä heikkiseponheikinseponheikinsepon Sepon heikin seponheikin Heikkinen on kovempi
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk812995Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911716Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll811551Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651428- 1371422
- 1551319
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1591253Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j981197Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur821187- 821178