Työpaikkakiusaaminen

Anonyymi-ap

Olin töissä Orimattilan kaupungilla, Tykkäsinn työstäni, olin mielestäni hyvä siinä. Esimies oli jostain syystä kateellinen minulle (nainen), ja halusi savustaa minut ulos (olin nuorempi ja ansioituneempi).
Oli hyvin raskasta. Varsinkin, kun kaupunginjohtaja lähti tähän kiusaamiseen mukaan.
Jännä, että niin moni porukkaa lähtee Orimattilasta pois. No oikeasti ei ole. Kiusaamista ei jaksa kukaan, mieluummin vaikka kortistoon!

25

337

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Esimiehiä turpaan.

• Anonyymi

Näin se nykyaikana valitettavasti menee. Koettu on.

• Anonyymi

Olin myös joskus Orimattilan kaupungilla töissä. Työpaikka kiusaamista esiintyi hyvin paljon, ja pääasiassa esimiestahon puolesta. Koska en nuollut persettä minua korotettiin savustaa koko ajan pois. Täytyy sanoa että onneksi pääsin pois. Muutama muukin entinen työntekijä on samaa mieltä, pidämme yhteyttä edelleen.

• Anonyymi
        UUSI

"Koska en nuollut persettä minua korotettiin savustaa koko ajan pois."

Jokaisessa koulussa on ollut samanlainen opettaja. Meikän perusluonteen takia mä joudun aina noiden kanssa ongelmiin. Minuun on vaikea vaikuttaa ja ne vihaa sitä ylikaiken. Siellä RÄIKEÄSTI suositaan open lemppareita ja simputetaan surutta niitä epämieluisia. Meikä päätyi aina näiden mustalle listalle, kun mikään simputus ei saanut mieltäni muuttumaan. Ja oi että ne yritti!!!! :DDDD Kai toikin on ongelma. Menettää nyt hermonsa sen takia, kun ei saa oppilasta nuolemaan sun p*rsettä. Ei saa myöskään minua käyttäytymään huonosti.

Peruskoulussa sattui tää just että se simputti kaveriani ja sitten kaverilla meni hermo ja se poistui luokasta. Ja opettaja HYMYILI NIIN ONNELLISENA. Siinä on kyllä todella sydämellään opettava opettaja!! Ai, että! Ne vain nauttii siitä kun saa toisen koulunkäynnin epäonnistumaan :(

Lukio oli paljon pahempi paikka kuin peruskoulu. Siellä oi ihan lahkomaista toimintaa jopa!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Koska en nuollut persettä minua korotettiin savustaa koko ajan pois."

Jokaisessa koulussa on ollut samanlainen opettaja. Meikän perusluonteen takia mä joudun aina noiden kanssa ongelmiin. Minuun on vaikea vaikuttaa ja ne vihaa sitä ylikaiken. Siellä RÄIKEÄSTI suositaan open lemppareita ja simputetaan surutta niitä epämieluisia. Meikä päätyi aina näiden mustalle listalle, kun mikään simputus ei saanut mieltäni muuttumaan. Ja oi että ne yritti!!!! :DDDD Kai toikin on ongelma. Menettää nyt hermonsa sen takia, kun ei saa oppilasta nuolemaan sun p*rsettä. Ei saa myöskään minua käyttäytymään huonosti.

Peruskoulussa sattui tää just että se simputti kaveriani ja sitten kaverilla meni hermo ja se poistui luokasta. Ja opettaja HYMYILI NIIN ONNELLISENA. Siinä on kyllä todella sydämellään opettava opettaja!! Ai, että! Ne vain nauttii siitä kun saa toisen koulunkäynnin epäonnistumaan :(

Lukio oli paljon pahempi paikka kuin peruskoulu. Siellä oi ihan lahkomaista toimintaa jopa!

...Tulee mieleen isäni, joka kun ei saanut tahtoaan läpi, niin sammutti talosta virrat lähteissään. Meikä oli jo oppinut homman -.- ja menin siitä sitten sulakekaapilla palauttamaan sähköt, jotta sain katsoa tv:tä.

Mulla on auto ja kerran olin käymässä lapsuudenkodissani. Isä lupasi autoa katsoa, mutta källitti silleen että illalla tuli pihalta sisälle ja hymy kasvoillaan kertoi purkaneensa sen ja korjaa sen sitten huomenna. Meni siitä nukkumaan itseensä tyytyväisenä.

Pah! Meikä on jo iso tyttö. En osaa korjata autoa, mutta siitä kun sain hommani valmiiksi tietokoneella, niin otin kamani ja nappasin vanhempien auton avaimet. Hä hä häää vaan itsellesi!! Meikä sitten meni kotiini vanhempien autolla. Korjatkoon isä mun (käytössä olleen) auton huomenna kuten haluaa.

• Anonyymi

Nykyinen vai entinen kaupunginjohtaja?

• Anonyymi

Täällä myös yksi ulos hiillostettu. Henkilöstöraportin mukaan henkilöstön tyytyväisyys hyvällä tasolla. Mielenkiintoinen tulos...

• Anonyymi

Totta haastat. Very intresant.

• Anonyymi

Erittäin mielenkiintoinen !
        Taidettu unohtaa laskuista ne EI tyytyväiset vastaukset. Enkä yllättyisi jos näin...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Erittäin mielenkiintoinen !
        Taidettu unohtaa laskuista ne EI tyytyväiset vastaukset. Enkä yllättyisi jos näin...

Uutisissa oli että äänestysennustus ei pidä paikkaansa osin siksi että moni, joka väittää äänestäneen ei MUKA olekaan äänestänyt. Omituinen ongelma! Miksi KUKAAN väittäisi äänestäneensä, jos ei olekaan. Miksi???

Jos tuollaista tapahtuu paljonkin, niin jää VAHVA mielikuva ettei ne äänestykset ole rekisteröityneet. Miksi kukaan valehtelisi äänestäneensä???

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Uutisissa oli että äänestysennustus ei pidä paikkaansa osin siksi että moni, joka väittää äänestäneen ei MUKA olekaan äänestänyt. Omituinen ongelma! Miksi KUKAAN väittäisi äänestäneensä, jos ei olekaan. Miksi???

Jos tuollaista tapahtuu paljonkin, niin jää VAHVA mielikuva ettei ne äänestykset ole rekisteröityneet. Miksi kukaan valehtelisi äänestäneensä???

...Taisi olla se kerta kun äänestin Mölsää, kun se äänestystilanne oli ihan friikki. Meillä oli just korona menossa ja maskipakko eli se mun maskinaamakin tietenkin ehkä aiheutti ongelmia. Se nainen siellä tiskillä oli silti ihan mystinen. Kun en osannut sanoa että mikä siinä meni pieleen, niin epäilin sen esim. vesittäneen sen mun ääneen. Sehän pystyy nähdä siinä että ketä äänestin. Minä vuorostani en päässyt sen korkean tistkin takia näkemään että laittoiko se sitä mun lappua mihinkään. (Oikeasti, mielestäni se nainen kurkkasi että mitä sinne lappuun laitoin. Mutta se koko tilanne nyt oli muutoinkin jotenkin ihan outo ja vaivaantunut. Ehkä se sekoili vain jotain muuta.)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...Taisi olla se kerta kun äänestin Mölsää, kun se äänestystilanne oli ihan friikki. Meillä oli just korona menossa ja maskipakko eli se mun maskinaamakin tietenkin ehkä aiheutti ongelmia. Se nainen siellä tiskillä oli silti ihan mystinen. Kun en osannut sanoa että mikä siinä meni pieleen, niin epäilin sen esim. vesittäneen sen mun ääneen. Sehän pystyy nähdä siinä että ketä äänestin. Minä vuorostani en päässyt sen korkean tistkin takia näkemään että laittoiko se sitä mun lappua mihinkään. (Oikeasti, mielestäni se nainen kurkkasi että mitä sinne lappuun laitoin. Mutta se koko tilanne nyt oli muutoinkin jotenkin ihan outo ja vaivaantunut. Ehkä se sekoili vain jotain muuta.)

...Vai pressanvaalitko ne oli? Mikä oli koronan aikana? Vai oliko siellä useampikin. En nyt muista.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...Vai pressanvaalitko ne oli? Mikä oli koronan aikana? Vai oliko siellä useampikin. En nyt muista.

...Ei sillä niin väliä, mutta eniten veikkaan tätä Mölsä-tapausta. Nyt viimeisimmissä pressanvaaleissa en siis äänestänyt. Se on se edellinen pressavaali, kun olin kirjastossa sen tekemässä. Tätä toista kertaa varten olin kaupungintalolla ja maski naamalla.

Sitten minua vainottiin enemmän (ja tai sitä alkoi kasaantua, kun sitä oli jokapaikassa jo ollut eli ei ollut MITÄÄN paikkaa enää missä minua ei olisi jo vainottu) enkä enää ihan turhan takia vaivautunut äänestämään. Siksi nää sen jälkeen tulleet vaalit on multa jäänyt välistä, vaikka just nytkin esim. Mölsä oli ehdolla.

En minä tiedä ketä nää tyypit on, mutta kai sitä voisi olla mukana osallistumassa.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Vanhasta äänestin, milloin lie tämä sitten olikin. Nythän se ei edes ollut ehdolla.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään muista. Taisi olla pressanvaalit.

• Anonyymi

Ikävä kyllä kaupunki menettänyt paljon hyviä osaajia huonolla henkilöstöjohtamisella ja sisäpiiri hommilla. Eikä noi ulkoistuksetkaan aina ole mennyt putkeen, valintaperusteita ja toteutus eivät kestä julkisuutta, eikä muutama muukaan hankinta kuvio, en uskalla nyt enempää kertoa , jokainen lukija voi miettiä onko kaupungin toiminta puhdasta.

• Anonyymi

Olen miettinyt samaa ja tullut tulokseen että hämärää on paljon joka ei kestä päivänvaloa.

• Anonyymi
        UUSI

"en uskalla nyt enempää kertoa"

En tajua miksei sakki uskalla puhua. Meikä on aina puhunut.

Kukaan Orimattilassa ollut voi vahvistaa että täällä ei todellakaan ole puhtaat jauhot pussissa!! Se on varmin tapa paljastaa että valehtelet, kun joku väittää että täällä olisi muka asiat hyvin :DDDDD Sellainen ei koskaan ole ollutkaan Orimattilassa.

Sitä en tajua miksi noi jatkaa valehtelemista.

Tänään mulle sanottiin että "Törmäillään taas!", joka sinänsä on joo sanonta, muttei mitään järkeä sanoa tuollaista ja AINA noi heitot on psykedelisesti yhteydessä muuhun. Mutta kuten sanottu nyt 10 vuotta ja sanoin jo KOKO elämäni täällä asuessani, eli toi ei auta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"en uskalla nyt enempää kertoa"

En tajua miksei sakki uskalla puhua. Meikä on aina puhunut.

Kukaan Orimattilassa ollut voi vahvistaa että täällä ei todellakaan ole puhtaat jauhot pussissa!! Se on varmin tapa paljastaa että valehtelet, kun joku väittää että täällä olisi muka asiat hyvin :DDDDD Sellainen ei koskaan ole ollutkaan Orimattilassa.

Sitä en tajua miksi noi jatkaa valehtelemista.

Tänään mulle sanottiin että "Törmäillään taas!", joka sinänsä on joo sanonta, muttei mitään järkeä sanoa tuollaista ja AINA noi heitot on psykedelisesti yhteydessä muuhun. Mutta kuten sanottu nyt 10 vuotta ja sanoin jo KOKO elämäni täällä asuessani, eli toi ei auta.

"Mutta kuten sanottu nyt 10 vuotta ja sanoin jo KOKO elämäni täällä asuessani, eli toi ei auta."

...Mulla on KOKO elämäni ajan ollut vaikeuksia perheeni kanssa. Myös huumeitakäyttävän kaverini kanssa tuli teiniaikoina tapeltua sen touhuista, joten on aika maagista että nyt tilanne olisi muka erilainen :DDD

Lähtin Lahteen olettaen että siellä elämä paranee. No, PARANIHAN se, muttei muutoin lähtenyt käyntiin/lentoon. Siihen jäin :( 10 vuotta siellä elin (parempaa elämää), mutta se tyssäsi silti siihen tiettyyn tasoon. Tajusin ettei se siitä etene vain odottamalla jotain ihmettä. No... kun ei pääse eteen päin, niin lähdin sitten taakse päin ja palasin KOTIKAUPUNKIINI, takas sinne mistä lähdin.

Kaikki ongelmat tuli heti syliin ja jopa ennen kuin edes kerkesin muuttaa, koska muutto oli ensin v*ttumaisesti 01.01.2016, jolloin ei edes pysty muuttaa, ja sitten sekin päivä siirrettiin ihan muista syistä eteenpäin jne.. Mä en edes kerennyt fyysisesti palata Orimattilaan, kun olin jo kaulaa myöten ongelmissa!

Ihan silti ystävällisenä vinkkinä siis toistan ettei tosta teidän touhusta ole mitään hyötyä. Olen aina ollut mitä olen, eikä mikään muuta sitä. Mä olin aina tällainen, vaikka esim. perheeni valehtelee ja kaikenmaailman Työkkäritädit yrittää väittää että käyttäisin huumeita (wtf????). Asiat on miten on. Pääsisitte helpommalla, kun lopettaisitte ton touhun. Selkeästi siellä palaa hermo sakilla vain siihen että teidän homma ei toimi. Spoilerina siis sanon ettei se joo TIETENKÄÄN voinut onnistua!! :DDD

• Anonyymi

Paska työn antaja!!! Ja kerrottu että hulluksi mennyt touhu.

• Anonyymi
        UUSI

Hullua se on aina ollut ja rikollisia viroissaan. Sitten ne tietää toinen toistensa rötökset ja kiristävät toinen toisiaan. Siihenhän jäävät tappamaan aikaa, kun kaikki on k*sessa.

Oikeasti. Mulla on ollut kilttejä kavereita ja nekin on lavastettu/kiristetty kaikenmaailman rikollisiin TILANTEISIIN. Niillä luodaan jännitettä, mutta eihän hän itse tässä tehnyt mitään laitonta. Ei ole laitonta päätyä keskelle rikosta.

Harmillisesti silti täällä nimenoman EI SELVITÄ esim. lasten näpistyksiä, vaan kiristetään niitä pieniä tuollaisilla jutuilla :( Kaikki pitäisi selvittää. Sekin kun tein vartijoista valituksia, niin ilmeisesti pikkupojat varasti minulta pannan pyörältäni, vaikkei koskaan eläissäni ollut mitään kadonnut yhtään mistään oli metsä tai rappukäytävä kyseessä!! Outo sattuma. No, toi näpistys olisi ollut helppo selvittää :) Lapset tekee hölmöyksiä...

Mutta jos se olisi selvitetty, niin olisi selvinnyt MIKSI ne teki sen ja MIKSI minä olin valikoitunut uhriksi. Tässä olisi myös saattanut käydä niin että, joo ne pojat (?) oli siinä, mutta... kuka todella sen vei. Oisko ollut asialla kaupan oma henkilökunta ja nyt tälleen asian tutkimatta jättäminen saa tilanteen näyttämään silti että syyllinen olisi ne lapset.

Tätä siis tehdään JATKUVASTI Orimattilassa. Siihen on syynsä miksi asioita ei haluta tutkia. Ihan ne pienen pienetkin rikkeet pitäisi selvittää, jotta me saamme todellakin selvyyden tähän. Mä nimittäin TIEDÄN ettei ne lapset siellä tee pahojaan. Ne on AINA laitettu siihen hommaan. Ei se lapsi siita hajoa, jos siitä tulee merkintä :D Haloo <3 Se syy miksi kukaan ei halua "tuomita" lasta on se että sen selvittäminen PALJASTAISI NE OIKEAT RIKOLLISET. Ne laittaa tuolla LAPSET asialle... siis RIKOSasialle, joten ei heitä kiinnosta miten alaikäisille käy. Siellä ihan pikkulapsia laitettu iltamyöhään minua varjostamaan. Lapsia pitäisi suojella. Jos ei pälli itse uskalla (?) varjostaa minua, niin ei laita niitä pikkulapsiakaan asialle, ok?

• Anonyymi
      UUSI

Onhan tämä ihan kipeä paikka, tietty porukka tekee tai ei tee mitä haluaa...hyvä veli/sisko...

• Anonyymi
        UUSI

Onko kaupungilla työsuojeluvaltuutettua? Hän voi puuttua kiusaamiseen.

• Anonyymi
      UUSI

Näitä mielestään muita parempia, virheitä tekemättömiä neroja kävelee potkut saaneina sekä kaltoin kohdeltuna päivästä toiseen paljon kaduilla murjottamassa. Jos on kiusaamista, se on tuotava esiin ja sellaista tekevät saatava vastuuseen. Toki, ei savua ilman tulta, mutta sammuttajat ovat oikeasti olemassa, silloin kun asiat tulevat esille.

• Anonyymi
        UUSI

Pah!!
        Meikää on vainottu surutta nyt yhteenpötköön lähes 10 vuotta ilman että KKV, Poliisi tai kukaan tekee asialle mitään. Tai no KKV-tyypin vaihdoin uuteen ja se toinen sitten hoiti homman :) Sama poliisissa eli jatkoin yrittämistä ja eräs poliisi neuvoi tehdä kantelun tästä toisesta poliisista. Ei sillekäääään mitään seuraamuksia tullut, mutta tulipa tehtyä kantelu. Fimlab gyneraiskasi minut ja sielläkin otettiin asia "vakavasti", mutta tuskinpa tuli sillekään seuraamuksia. Vuokratalojen Ingrid myös on yhä duunissa, vaikka se jatkuvasti on tehnyt virheitä, joista olen ilmoittanut. Läpim*tää ja korruptoitunutta täällä on kaikkialla :/

Se että joku täällä saisi POTKUT... on myös uskomatonta! En ole kuullut moisesta. Tuskimpa. Vaikea se on nimittäin nuhteetonta erottaa. Rikolliset jää silti aina, se on totta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      176
      2119
    2. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      85
      1529
    3. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      182
      1434
    4. Nyt jäi velat perimättä

Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta
      Jämsänkoski
      14
      1224
    5. Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."

RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita
      Tv-sarjat
      40
      1076
    6. Martinan aussikulta, missä?

Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      210
      1023
    7. Haluaisin sun kanssa yhteisen

Elämän. Haluun sut.
      Ikävä
      42
      938
    8. Mitä tekisit jos kaivattusi olisi

humalassa, kun tapaat hänet jossain seuraavalla kerralla?
      Ikävä
      97
      885
    9. Rakkauden kesä 2025

Oletko valmis? 🥰
      Ikävä
      85
      835
    10. Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?

Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan
      Ähtäri
      49
      795
    Aihe