Seiska-lehden kirjoittajalla menee välillä jutun Stephanie ja Caroline sekaisin:
"Pika-avioliitot ja kolme lasta
Ensimmäinen avioliitto 1990-luvun alussa oman turvamiehen kanssa päättyi tämän oltua skandaalimaisesti uskoton.
Toinen liitto vuosikymmentä myöhemmin on mystisempi. Perhe ei ole kertonut eron syytä, mutta sen arvellaan liittyneen joko Stéphanien velvollisuuksiin hovissa ja niiden tuomiin ristiriitoihin, tai sitten intohimoliitoksi kuvattu suhde ei vain kestänytkään arjen keskellä.
Lapsia Carolinella on kolme, ja kaikki ovat hänen hoivaamiaan. Ensimmäisestä liitosta petollisen oman henkivartijan kanssa syntyivät nyt päälle kolmikymppiset Louis ja Pauline.
Tällaisia ovat Monacon prinsessa Stephanien tyttären suunnittelemat sukupuolineutraalit vaatteet - ponnisti sekavasta lapsuudesta Pariisin muotimaailmaan
Myös parikymppisen Camillen isä on ruhtinasperheen turvallisuushenkilökuntaa, mutta Stéphanie-äiti ei ole koskaan tunnustanut isän henkilöllisyyttä. Tytär Camille itse kuitenkin on"
...kannattais noitten toimittelijoiden vähän tarkistaa mitä tulee laitettua lehteen.
Monacon prinsessa Stephanie
Anonyymi-ap
0
134
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs491354- 1601166
- 611037
- 8882
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli198881- 12812
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27786Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51771- 346758
Martina Aitolehti poseeraa Ibizalla
Ihanaa! Ibiza on ihan paras paikka lomailla hengaillen, viinistä ja iltamenoista nauttien. Säpinää riittää. Aitolehti85737