Sitä ei kukaan voi tietää. Sellainen hieno laitos, johon palvelunostaja ei saa yhteyttä eikä mitään tietoa palveluista. Kuluja vain ja ratkaisemattomia työntekijöiden terveysongelmia.
Harakatkin nauraa ja veronmaksajat maksaa.
Mitähän työterveys on ylilaskuttanut Kokkolassa??
14
241
Vastaukset
- Anonyymi
Näitä c1 ajokorttiin vaadittavia lausuntoja on kirjoitettu ihmisille, jotka toistuvasti oireilee työpaikalla niin diabetes, verenpainetaudin ja alkoholin/päihteiden kanssa, mutta kun ei se tieto kulje eikä edellisiä käyntitekstejä osaa lukea.
On se jännä ja kumma tuo lääkärin etiikka. - Anonyymi
Me jäbäleissonit ei olla naurettu yhtään!! Nauretaan vaan jeppikselle. Tämä osuis liikaa omaan nilkkaan eikä yhtään kohota itsetuntoa!
- Anonyymi
Minä kerron teille mikä on hauskaa!!!
1. Pietarsaarelaiset
2. Perholaiset
3. Kaikki joiden nimestä keksin jonkin riimin tai letkautuksen
4. 80- luvun huumori austeksteks kaikissa uusissa muodoissaan myös - Anonyymi
Ehkä julkisen sekstorin kävijöiden jäljiltä on rokotettu oikein kunnolla.
- Anonyymi
Haluaisin nähdä tehdastyölääkäreiden osiot joita yritykset palkkaa onko jotain?
- Anonyymi
Työntekijä palkkaa terveyshuoltoa vaan työnantaja. Joten kaunista kevättä kaikille.
- Anonyymi
Työterveyshuolto ostettuna voi olla mitä vain pilvet rajana.
- Anonyymi
Nauhoittakaa omilla kännyköillä sama missä olette työttömiä töissä työnantajien kanssa työterveys lääkärin/ hoitajan kanssa sinne lääkäri mahdollisrsti kaikkea laita mitä keskusteltu.
- Anonyymi
Itse nauhoitin siellä hr osaton päällikköä ja muita/työterveyshuolto kaikki vaan on kaikki taltioitu. Se mikä sanottu pitää.
- Anonyymi
Ja hyvät kerta sotakorvaukset no en hän minänään saanut.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja hyvät kerta sotakorvaukset no en hän minänään saanut.
Kelan tuella??
- Anonyymi
Siksikö sait c1 kortin ja esimiehet ei uskaltaneet puuttua, koska oot niin ukko 😂
- Anonyymi
Ressun kanssa istui tukena myös luottamusmiehistä lähtien tukemassa että vahingossa vaan on tullut juotua ja hupsuteltua.
- Anonyymi
Juu on "työterveys lääkärit" nähty joo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911294Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33682
- 60679
- 50665
- 52657