Nyt on hyvä häneltä kysyä pieleen menneestä taksiuudistuksesta. Tämä uudistushan oli Sipilän Ja Bernerin junailema.
Lestadiolainen Sipilä tänään kepun vaalitoimistolla
10
185
Vastaukset
- Anonyymi
Marinhan korjasi uudistuksen uudella uudistuksella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin. Kuntoonhan se tuli. https://yle.fi/a/3-10838667
Tuo juttu on vuodelta 2019. Joko lienee se taksilaki saatettu entiselleen, eli sille tasolle, jolla se oli ennen Bernerin sotkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo juttu on vuodelta 2019. Joko lienee se taksilaki saatettu entiselleen, eli sille tasolle, jolla se oli ennen Bernerin sotkua.
Tottakai Marin teki lupauksen ja hallitusohjelman mukaan. Taksit toimii hyvin muutamia häirikkökuskeja lukuunottamatta, keskenään ulkomaanpellet tappelee.
- Anonyymi
Samalla voisi kysyä miten se pakolaispoikien majoittaminen ja mamutus muutenkin meni alkaen 2015? On luettu paljon uutisia kivoista peli hetkistä.
- Anonyymi
Silloin sisäministerinä oli kokoomuksen Orpo.
- Anonyymi
Nyt on Pennasella hyvä idea.
- Anonyymi
juu Pennasella on hyvä idea vintillä.
- Anonyymi
Eikös siellä hessassa puuhata ulkomaisille taksikuskeille erityistä koulutusta yksityisyydensuojasta, että jos etupenkillä istuu nainen minihameessa tiedottomassa tilassa niin häneen ei saa koskea eikä etenkään raiskata.
- Anonyymi
Eli hienosti meni myös Marinin taksiuudistus!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 162375
Ulosotossa olevan tulisi saada itse päättää
Maksetaanko hänen ulosotossa olevia velkoja takaisin yksi kerrallaan vai ripotellen pikku summia sinne tänne, kuten ulos1752268- 1051097
Sanna Marin veti posket lommolla röökiä Ruisrockissa
Tai ainakin röökin näköistä, liekö itse käärittyä 🫢1241080Antin piti riuhtoa Sofia irti pojankIopista
Oli festivaaleilla Iiimautunut johonkin jätkään, niin Antin piti käydä irroittamassa täti ja pelastamassa poikanen. Pah2131020Olet ollut aika törkeä minua kohtaan
Sillä tavalla ovelasti, ettei mitään "todisteita" ole mistään. Eli niin kuin, että mitään et ole tehnyt, mutta toisaalta46887Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs37880Saisipa sitä palata ajassa taaksepäin
maailmaan jossa oli vielä edes joku järki tallella ja ajatus takana. Sain myös suunnatonta iloa erään henkilön näkemises32794- 132790
- 43724