Nina ja mä

Anonyymi-ap

Nina laittoi tekstarin ja pyysi kahville keskustaan, Kampin ostarille.
Hän halusi jutella.
Tapasimme Espresso House'ssa, Nina oli jo paikalla, kun saavuin kahvilaan töistä suoraan Molemmat olimme kuitenkin hiukan nälkäisiä ja siirryimme ravintolamaailmaan ja valitsimme italiaisen Don Corleono ravintolan. Juttelimme kevyesti niitänäitä ja viinilasillisen jälkeen molemmat olimme vapautuneita ja muistelimme yhdessä koettuja hetkiä, Tukholmassa ja Helsingissä. Molemmille jäi hyvät muistot ja lämpimät fiilikset kokemuksista. Kerroimme ilman estoja omista kokemuksista myös Markun ja Tommyn kanssa ja nauroimme hullulle kuviolle.
Ja molemmat innostuimme lisää.
Nina kysyi, olenko harrastanut seksiä vain naisen kanssa ja vastasin totuudenmukaisesti, että en, vain niin, että mukana on ollut myös mies. Sanoin kuitenkin, että olisin valms kokeilemaan, ajatus on aina kiihottanut. Hän sanoi, että hän on myöskin valmis kokeilemaan, kuinka meidän intiimi kanssakäyminen sujuisi, molemmat kuitenkin tunnetaan vetovoimaa toisiamme kohtaan ja olemme seikkailunhaluisia ja kiihkeitä naisia, seksinälkäisiä. Nina on harrastanut seksiä naisen kanssa aiemminkin, joten tunsin olevani nyt se, jota viedään ja mähän olin valmis vietäväksi.
Katselimme toisiamme hieman hämillämme, mutta kummankaan ei tarvinnut sanoa sitä ääneen; haluaisimme rakastella, Päätimme, että menemme minun luokseni Espooseen, koska Ninan luokse ei voitu mennä, hänen miehensä oli kotona ja hän ei ollut tietoinen Ninan seikkailuista. Haimme Alkosta kuoharipullon ja otimme metron Kampista Espoon Matinkylään, lähelle minun kotiani. Ilmassa oli sähköä ja odotusta, ajatuskin tulevasta sai minut hymyilemään ja myönnän -kostumaan.
Mun luokse päästyämme, avasin kuoharin, otin lasit esille ja istuuduimme olohuoeen sohvalle. Kilistelimme ja katsoimme toisiamme silmiin lasin reunan yli maistellessamme juomaa. Hetkessä Nina oli aivan vieressäni ja alkoi silittämään poskeani ja kaulaani. Hänellä oli hellä ote. Hän sanoi, että tulisin nauttimaan tästä ja hän haluaa minun rentoutuvan ja olevan aivan avoin ja estoton, 'annetaan mielihaluille' valta, hän sanoi.
Sanoin hänelle, että onko ok, jos käyn ensin suihkussa, tulinhan suoraan töistä. Menin suihkuhuoneeseen, otin vaatteeni pois ja menin suihkun alle. Tiesin, että Nina tulee perässä. Hän otti pesusienen, vaahdotti sen ja alkoi pesemään selkääni, käsivarsiani, takapuoltani, reisiäni, helllin vedoin,,,,tunsin, kuinka nännini kovettuivat ja levitin jalkojani hiukan...Nina käänsi minut ympäri ja alkoi pesemään hellästi etupuolelta..kaulaa, rintalastaa. hipoen rintojani, vatsaani ja siinä samassa hän alkoi suudella nännejäni, kiusoitellen ja toinen käsi etsiytyi haarojeni väliin. Hänen sormensa löysivät vakoni ja hän hyväili klitorista, löysi g-pisteeni ja hieroin minua ekstaasin partaalle. Olin aivan märkänä muustakin. kuin suihkusta. Hän imi nännejäni, puri rintojani, nuoli vatsaani, nousi ylös ja suuteli, kielisuudelma suulle ja samalla kädet hyväilivät liukasta kehoani.Annoin hänen tehdä kaiken. olin vastaanottavana ja pidin siitä, mitä hän teki minulle.
Halusin tehdä hänelle samaa. Hänellä on hyvä kroppa, pieni ja kiinteä, me näytetään yhdessä varmaankin aika hyvältä , Suutelin häntä niskaan, suulle. kaulaan, hyväilin hänen kiinteitä rintoja ja imin nännejä, hän voihkii, joten teen kaiken varmaankin oikein, liu'un alemmaksi, polvilleni hänen eteensä ja Nina levittää jalkojaan. Suutelen hänen vatsaa, annan kielieni liukua alemmaksi ja Nina pyytää, että maistaisin häntä. Sanon hänelle, että siirrytään makuuhuoneeseen.

Päädymme märkinä vuoteeni päälle, kietoidumme toistemme ymrärille, suukottelemme ja hyväilemme käsillä ahnaasti toisiemme kehoja. Nina liukuu kiemurrellen alaspäin pitkin vartaloani, kielellä piirtäen kuviota matkalla kohti vakoani. Nautin ja voihkin. Ninan avaa reiteni, suukottelee reisieni ihoa, samalla sormet nipistelevät nännejäni.
Hänen kielensä löytää herkimmän pisteeni,välillä hän imee, välillä nuolee,kuuluu litinää ja olen valmis tulemaan ja saan valtavan orgasmin. Nina voihkii kanssani. Hän kääntyy ja olemme 69-asennossa. Molemmat saamme ja annamme, Nina on aivan märkä ja hän tuoksuu ja maistuu kiimaiselta, kuten itsekin. Oma kieleni seikkailee hänen klitoriksessa, g-pisteellä ja tunnen hänen tulevan.
Olemme hetken raukeina, mutta emme ole lopettaneet.

2

390

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Nina kysyy, onko minulla mitään leluja. On minulla ja haen sen. Nina asettuu selälleen, avaa reitensä minulle, suuukottelen häntä joka puolelle ja käynnistän vibraattorin. Aluksi kiusaan ja härnään vaan hiukan, koko ajan lähemmäksi klitorista, mutta en kuitenkaan kaikkein herkimpään kohtaan. Olen Ninan vieressä ja näykin hellästi hänen nännejä ja pidän vibraa hänen jalkojen välissä. Asetun hänen jalkojen väliin, kumarrun ja suutelen hänen märkää vakoa, työnnän sormeni hänen vakoonsa ja asetan vibran g-pisteelle. Hän huutaa ja pyörii hulluna, ei kestä, hän huutaa, että tulee, että älä lopeta, että lopeta, hän ei kestä ja hän saa valtavan orgasmin, hän saa squirtin. En ole ennen kokenut tätä ja se on valtava purkaus. Olen melkein kade, etten itse ole sitä kokenut, mutta Nina saa minutkin melkein samaan ekstaasiin vibraattorin avulla.

Leikimme toisillamme koko illan, nautimme suunnattomasti. Rakastelu naisen kanssa on juuri niin ihanaa, kuin oletin sen olevankin. Keskiyön aikoihin Nina lähtee kotiinsa, mutta tiedämme molemmat, että tapaamme vielä. Olemme molemmat samassa kiihkeiden tunteiden ja kokemusten verkossa vankina. Vapaaehtoisesti.

• Anonyymi

kiihottava tarina. Onko totta?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Janne Ahonen E R O A A

Taas 2 lasta jää vaille ehjää perhettä!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      212
      4263
    2. Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä

En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m
      Ikävä
      104
      2151
    3. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      18
      2143
    4. Miksi ihmeessä?

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
      Ateismi
      34
      1802
    5. Ootko huomannut miten

pursuat joka puolelta. Sille joka luulee itsestään liikoja 🫵🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      181
      1584
    6. Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek

Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut
      Maailman menoa
      26
      1471
    7. Kuinka kauan

Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?
      Ikävä
      111
      1283
    8. Pitääkö penkeillä hypätä Martina?

Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit
      Kotimaiset julkkisjuorut
      219
      1226
    9. Kerropa ESA miten kävi tuomioiden

Osaako ESA kertoa miten haukkumasi kunnanhallituksen kävi.
      Puolanka
      39
      1192
    10. Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä

Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk
      Maailman menoa
      133
      1160
    Aihe