Kehityksestä johtuva huokeampi rinnakkaislääke korvaa lääkehuollossa - miksei verrannaista sotessa?

Anonyymi-ap

Eikö sosiaali- ja terveyshuollon toimia myös voida tehdä huokeammin, johtuen kehittyneemistä olosuhteista?
Ei siis ole kysymys varsinaisesta leikaamisesta kuten yleisesti puhutaan, vaan tapahtuu leikaantumista.

7

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä hallitus leikkaa ja mitä karmeimmalla tavalla.
      Siihen tulokseen tulin, kun katselin ja kuuntelin äsken opposition puheita välikysymyksestä, jonka oppositio oli tehnyt.

• Anonyymi

Vaikeata noita keskusteluja on seurata. Tuntuu kuin menisi puurot ja vellit sekaisin.
        Joku yksittäinen Ulla tai Matti on jollekin kansanedustajalle kertonut tarinansa. Sitä sitten käytetään kuin se olisi yleistä ja kysytään mitä hallitus vastaa Ullalle jne.

• Anonyymi

Katselin eilen vaalitentin mtv3:ssa.
      Sekavaa oli!
      Kunnilla ei enää iäkkäille paljon annettavaa ole.
      Hyvinvointialueet taas rahastavat - organisaatio rahastaa.
      Taidan jättää vaalit väliin.

• Anonyymi

Tottakai hyvinvointialueet rahastavat, kun ei tarvitse olle äänestäjilleen vastuussa taloudesta.
        Maan hallituksen tulee hankkia rahat ja olla taloudesta vastuussa äänestäjille.

Tmmöstä tää on! Vuosikymmeniä jauhettiin asiaa ja kunnallisella tasolla sitä ei saatu korjattua.
        Piti lyödä kaikki matalaksi ja ruveta rakentamaan uudesta - rakenneuudistus piti tehdä.
        Hajoita ja hallitse - niinhän sitä sanotaan.

• Anonyymi

Minulla ainakin apteekissa vaihdettu halvempi rinnakkaislääke toimii jopa paremmin kuin lääkärin määräämä.

• Anonyymi

Hallitus ole leikannut soten rammaksi.

• Anonyymi

Joo siis työpaikoilla osa lääkäreistä ja poliitikoista (joskus poliitikko on koulutukseltaan lääkäri tai sairaanhoitaja) ne korvataan mikrobiologeilla
      ja kemisteillä osa jopa materiaalifyysikoilla joilla on ote sekä talouteen että
      luonnontieteisiin mutta voivat ottaa poliittisesta kaupankäynnistä
      etäisyyttä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      128
      2210
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      345
      1820
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      39
      1504
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      29
      1305
    5. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1173
    6. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1133
    7. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1035
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      877
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      104
      810
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      722
    Aihe