On kyllä enemmän kuin hyvä, että asiakkaat saa valita muutakin kuin korpitaksin. Oon käyttänyt ja käytän menevää. Salasaapito ja palvelu pelaa. Kokeilkaa.
Tervetuloa
10
574
Vastaukset
- Anonyymi
AivanPaska
- Anonyymi
Onko tämä sama kuin korpilinnan taksi?
- Anonyymi
Mikä korpilinnan taksi häh?
- Anonyymi
Valitkaa aina naiskuljettaja toivetaksina. Ovat koulutettuja, osaavia ja fiksuja Kuhmossa.
- Anonyymi
Joitakin kuskeja on nähty oottaamassa kyytiä hiljasen perukan hiekkatien varrellakin pitkiäkin aikoja vonkaamassa kyytiä, ei ollu tolppaa siinä kohtaa, vaikka sama kai se missä sitä aikaansa tappaa.
- Anonyymi
Yksi naistaksikuski ajelee keskellä tietä, en valitse.
- Anonyymi
Minä ajan omalla autolla.
- Anonyymi
No taksi ku taksi samapa tuo kuhan perille vie
- Anonyymi
No korpi paikallinen ja menevä eteläsuomalainen kumpaa haluatte rahoittaa omaa vai etelän Kainuuta kusettavia
- Anonyymi
Mää pyrin ajaa korpitaksilla se on kainuulaisen henkinen velvollisuus ajaa vain korpi taksilla
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t563857- 332261
- 402144
Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin171731Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐401562Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?251492- 801457
- 1411186
Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..221153Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät901125