Ehdokkaiden rikokset

Anonyymi-ap

Onko jollakin tietoa Orimattilan ehdokkaiden tekemistä rikoksista?

8

466

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

miks se viesti poistettii!!?? iltalehessä saa olla mut ei tääl!!!!

• Anonyymi

persut kärjessä rikos tilastoissa. ei yllätä :’(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja olas kaksi sdp ja yks kesk.

• Anonyymi

WOW!!!
        Tulin just sulle kommentoimaan tänne ja se viesti olikin kadonnut!

Se oli jo 1-2 vuotta sitten kun itse yritin samaa laittaa monta kertaa, mutta ne aina hävisi. Eilen täällä näin SAMAN mainittavan eli taas tänäkin vuonna se on nostettu esiin. Hämmästyin että kappas ja tänään kun aioin siihen vastata niin se olikin poissa KAPPAS.

Täällä ei tosissaan saa totuus näköjään tulla esiin. Huh huh!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eiku tässähän se on -.-

Kerkesin jo luulla viestin kadonneen. No, mutta... minä yritin tästä aiheesta silloin kertoa joskus aiemmin. Minun tietoni oli ylen uutista silloin ja nytkin. Vissiin eilen oli taas maininta että persuissa on eniten rikollisia.

(jännä muuten että toi käyttää "mun" emoji tapaa. No, mutta sehän on ihan kivakin, jos mulla on joku oma copycat, joka jatkaa sanomaani täällä, vaikkei minua enää olisikaan :DD)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

WOW!!!
        Tulin just sulle kommentoimaan tänne ja se viesti olikin kadonnut!

Se oli jo 1-2 vuotta sitten kun itse yritin samaa laittaa monta kertaa, mutta ne aina hävisi. Eilen täällä näin SAMAN mainittavan eli taas tänäkin vuonna se on nostettu esiin. Hämmästyin että kappas ja tänään kun aioin siihen vastata niin se olikin poissa KAPPAS.

Täällä ei tosissaan saa totuus näköjään tulla esiin. Huh huh!

...Se olikin joo tossa rivi alempana mistä etsin.

Mä olen kirjoitellut tänne paljon ja tuntuu että lähes yhtä paljon on viestejäni kadonnut. Tänään (nukuin huonosti ja) otin asiakseni vähän palautella niitä kadonneita :) Toi persuissa on eniten rikollisia -juttuni katosi kai vuosi sitten ja kun se oli tässä eilen täällä aiheena, niin mainitsin itselleni käyneen samalla tavalla.

• Anonyymi

Vain suomessa. Huumeratista kevyempi tuomio kuin perinteisestä rattijuopumuksesta. Kyseessä on siis kaksi rikosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      121
      7515
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      660
      4874
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3194
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1327
    5. Kerro naisen nimi jota kaipaat

😍
      Ikävä
      50
      1325
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      93
      1214
    7. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      159
      1156
    8. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      55
      983
    9. Mitä meidän välillä

Tapahtuu lopulta?
      Ikävä
      17
      892
    10. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      27
      873
    Aihe