Onko jollakin tietoa Orimattilan ehdokkaiden tekemistä rikoksista?
Ehdokkaiden rikokset
8
210
Vastaukset
- Anonyymi
Tuolta selaat.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/534038df-6dda-4c99-b2da-3ec283f0beae - Anonyymi
miks se viesti poistettii!!?? iltalehessä saa olla mut ei tääl!!!!
- Anonyymi
persut kärjessä rikos tilastoissa. ei yllätä :’(
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja olas kaksi sdp ja yks kesk.
- AnonyymiUUSI
WOW!!!
Tulin just sulle kommentoimaan tänne ja se viesti olikin kadonnut!
Se oli jo 1-2 vuotta sitten kun itse yritin samaa laittaa monta kertaa, mutta ne aina hävisi. Eilen täällä näin SAMAN mainittavan eli taas tänäkin vuonna se on nostettu esiin. Hämmästyin että kappas ja tänään kun aioin siihen vastata niin se olikin poissa KAPPAS.
Täällä ei tosissaan saa totuus näköjään tulla esiin. Huh huh! - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Eiku tässähän se on -.-
Kerkesin jo luulla viestin kadonneen. No, mutta... minä yritin tästä aiheesta silloin kertoa joskus aiemmin. Minun tietoni oli ylen uutista silloin ja nytkin. Vissiin eilen oli taas maininta että persuissa on eniten rikollisia.
(jännä muuten että toi käyttää "mun" emoji tapaa. No, mutta sehän on ihan kivakin, jos mulla on joku oma copycat, joka jatkaa sanomaani täällä, vaikkei minua enää olisikaan :DD) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
WOW!!!
Tulin just sulle kommentoimaan tänne ja se viesti olikin kadonnut!
Se oli jo 1-2 vuotta sitten kun itse yritin samaa laittaa monta kertaa, mutta ne aina hävisi. Eilen täällä näin SAMAN mainittavan eli taas tänäkin vuonna se on nostettu esiin. Hämmästyin että kappas ja tänään kun aioin siihen vastata niin se olikin poissa KAPPAS.
Täällä ei tosissaan saa totuus näköjään tulla esiin. Huh huh!...Se olikin joo tossa rivi alempana mistä etsin.
Mä olen kirjoitellut tänne paljon ja tuntuu että lähes yhtä paljon on viestejäni kadonnut. Tänään (nukuin huonosti ja) otin asiakseni vähän palautella niitä kadonneita :) Toi persuissa on eniten rikollisia -juttuni katosi kai vuosi sitten ja kun se oli tässä eilen täällä aiheena, niin mainitsin itselleni käyneen samalla tavalla.
- Anonyymi
Vain suomessa. Huumeratista kevyempi tuomio kuin perinteisestä rattijuopumuksesta. Kyseessä on siis kaksi rikosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762119
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,851529Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821434Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141224Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita401076Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2101023- 42938
- 97885
- 85835
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49795