Sontaseppoa kuritetaan

Anonyymi-ap

Nyt kuralahkeet saavat kyytiä. Hallitus tekee joukon hyviä säästöpäätöksiä sosiaaliturvaan ja leikkauksia joutomiehien elatukseen. Moni sontaseppo vaihtaa betonikorsun pienempään vastimattomaan loukkoon, jossa on hyvä nähdä nälkää ja raitistella pakon edessä. Lääkäriin ei pääse, rahaa ei ole ja tavarat myyty kirppiksellä. Perse ei enää käy kaupaksi. Ilo huomata, että päättäjät ovat olleet fiksuja verrattuna vasemmistolaisiin maanpettureihin.

7

227

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hallituksen päätökset eivät vaikuta siihen, kuinka hyvin perse käy kaupaksi. Tosin pakon edessä palvelutarjontaa on joutunut laajentamaan erilaisiin muihinkin tuulikaapissa toimitettaviin akteihin

Asd

• Anonyymi

Perse on ollut hyvää ja käypää valuuttaa läpi ihmisen koko historian, jopa parempaa kuin kulta.

• Anonyymi

Kylmiskin pistettiin autotalliin asumaan.

• Anonyymi

Ei Keijolla varaa ole enempää vaatiakkaan. Nöyrä askeetikko. On sillä jokin lämmitin siellä, kuuluu alivuokraan.

Mutta onko se totta, että myy percettään Alepan tuulikaapissa saadakseen keskiolutta?

:O

• Anonyymi

Tämmösen miehen persettä ei kato hevosetkaan. Sorsa-satonen kiitti vaan. Röyhistele sulkias ja pyrstö vaan pystyyn. Mä juon nyt kahvia, kun siihen vielä varaa on. Ja leipä kalja linjallako mennään sitte jatkossa vaan?

• Anonyymi

Olen 40-vuotias toimeentulotuen varassa elävä. viranomaiset yrittävät saada minua töihin, mutta olen ylioppilas, haluaisin luovaan tai älylliseen työhön.
      Olen liian älykäs ruumiilliseen työhön.
      Päivät ohjelmoin ja ryyppään olutta.
      Rahat aina loppu enkä saa naisia ?
      Miksi naiset karttavat minua ja työssäkäyvät pienikalloiset yrittävät päteä minulle?
      Onko elämässä muuta kuin yksinäisyys vuokra-asunnossa ja suoli24.
      En saa tarvitsemaani rauhoittavaa lääkitystä. Suomi ei ole oikeusvaltio.
      Miksi toimeentulon saaja ja eläkeläinen ei kelpaa naisille ? Joku pienikalloinen Nissan mies vie naiset.

Asd

• Anonyymi

Kylmis avautuu?

:D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä ominaisuutta arvostat eniten hänessä?

Ihastuksessasi, rakkautesi kohteessa
      Ikävä
      167
      2774
    2. Miksi mies kääntyy poispäin

Ja teeskentelee, ettei näe minua, kun törmäämme vahingossa? 🫣
      Ikävä
      201
      2027
    3. Kerro kaivatustasi.

1. Minkälainen koti 2. Ammatti 3. Ulkonäkö 4. Ikä
      Ikävä
      71
      1756
    4. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      49
      1693
    5. Kysy jotain kaivatultasi

Laita tunnisteet molemmista
      Ikävä
      92
      1648
    6. Kesä, kesä!

Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      9
      1491
    7. Minkälaisesta seksistä

haaveilet kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      81
      1184
    8. Kai me nainen jollain tasolla tykätään

Toisistamme kun tämä on kestänyt niin kauan
      Ikävä
      81
      1070
    9. Tarkkanäköisyys

Oon muuten pirun hyvä huomaamaan asioita! Senhän sä varmaan kyllä jo tiesitkin.
      Ikävä
      95
      1029
    10. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      194
      997
    Aihe