Nyt kuralahkeet saavat kyytiä. Hallitus tekee joukon hyviä säästöpäätöksiä sosiaaliturvaan ja leikkauksia joutomiehien elatukseen. Moni sontaseppo vaihtaa betonikorsun pienempään vastimattomaan loukkoon, jossa on hyvä nähdä nälkää ja raitistella pakon edessä. Lääkäriin ei pääse, rahaa ei ole ja tavarat myyty kirppiksellä. Perse ei enää käy kaupaksi. Ilo huomata, että päättäjät ovat olleet fiksuja verrattuna vasemmistolaisiin maanpettureihin.
Sontaseppoa kuritetaan
7
258
Vastaukset
- Anonyymi
Hallituksen päätökset eivät vaikuta siihen, kuinka hyvin perse käy kaupaksi. Tosin pakon edessä palvelutarjontaa on joutunut laajentamaan erilaisiin muihinkin tuulikaapissa toimitettaviin akteihin
Asd - Anonyymi
Perse on ollut hyvää ja käypää valuuttaa läpi ihmisen koko historian, jopa parempaa kuin kulta.
- Anonyymi
Kylmiskin pistettiin autotalliin asumaan.
- Anonyymi
Ei Keijolla varaa ole enempää vaatiakkaan. Nöyrä askeetikko. On sillä jokin lämmitin siellä, kuuluu alivuokraan.
Mutta onko se totta, että myy percettään Alepan tuulikaapissa saadakseen keskiolutta?
:O
- Anonyymi
Tämmösen miehen persettä ei kato hevosetkaan. Sorsa-satonen kiitti vaan. Röyhistele sulkias ja pyrstö vaan pystyyn. Mä juon nyt kahvia, kun siihen vielä varaa on. Ja leipä kalja linjallako mennään sitte jatkossa vaan?
- Anonyymi
Olen 40-vuotias toimeentulotuen varassa elävä. viranomaiset yrittävät saada minua töihin, mutta olen ylioppilas, haluaisin luovaan tai älylliseen työhön.
Olen liian älykäs ruumiilliseen työhön.
Päivät ohjelmoin ja ryyppään olutta.
Rahat aina loppu enkä saa naisia ?
Miksi naiset karttavat minua ja työssäkäyvät pienikalloiset yrittävät päteä minulle?
Onko elämässä muuta kuin yksinäisyys vuokra-asunnossa ja suoli24.
En saa tarvitsemaani rauhoittavaa lääkitystä. Suomi ei ole oikeusvaltio.
Miksi toimeentulon saaja ja eläkeläinen ei kelpaa naisille ? Joku pienikalloinen Nissan mies vie naiset.
Asd- Anonyymi
Kylmis avautuu?
:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sannan kirja USA:n bestseller!
"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä4410629Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa
Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on12810166- 227947
Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki
Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h1776354Metsäalan rikolliset
Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.335023- 584790
Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"
Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..1304134Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"
Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris1263460- 633165
Adonikselle
Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin2273114