Sontaseppoa kuritetaan

Anonyymi-ap

Nyt kuralahkeet saavat kyytiä. Hallitus tekee joukon hyviä säästöpäätöksiä sosiaaliturvaan ja leikkauksia joutomiehien elatukseen. Moni sontaseppo vaihtaa betonikorsun pienempään vastimattomaan loukkoon, jossa on hyvä nähdä nälkää ja raitistella pakon edessä. Lääkäriin ei pääse, rahaa ei ole ja tavarat myyty kirppiksellä. Perse ei enää käy kaupaksi. Ilo huomata, että päättäjät ovat olleet fiksuja verrattuna vasemmistolaisiin maanpettureihin.

7

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hallituksen päätökset eivät vaikuta siihen, kuinka hyvin perse käy kaupaksi. Tosin pakon edessä palvelutarjontaa on joutunut laajentamaan erilaisiin muihinkin tuulikaapissa toimitettaviin akteihin

Asd

• Anonyymi

Perse on ollut hyvää ja käypää valuuttaa läpi ihmisen koko historian, jopa parempaa kuin kulta.

• Anonyymi

Kylmiskin pistettiin autotalliin asumaan.

• Anonyymi

Ei Keijolla varaa ole enempää vaatiakkaan. Nöyrä askeetikko. On sillä jokin lämmitin siellä, kuuluu alivuokraan.

Mutta onko se totta, että myy percettään Alepan tuulikaapissa saadakseen keskiolutta?

:O

• Anonyymi

Tämmösen miehen persettä ei kato hevosetkaan. Sorsa-satonen kiitti vaan. Röyhistele sulkias ja pyrstö vaan pystyyn. Mä juon nyt kahvia, kun siihen vielä varaa on. Ja leipä kalja linjallako mennään sitte jatkossa vaan?

• Anonyymi

Olen 40-vuotias toimeentulotuen varassa elävä. viranomaiset yrittävät saada minua töihin, mutta olen ylioppilas, haluaisin luovaan tai älylliseen työhön.
      Olen liian älykäs ruumiilliseen työhön.
      Päivät ohjelmoin ja ryyppään olutta.
      Rahat aina loppu enkä saa naisia ?
      Miksi naiset karttavat minua ja työssäkäyvät pienikalloiset yrittävät päteä minulle?
      Onko elämässä muuta kuin yksinäisyys vuokra-asunnossa ja suoli24.
      En saa tarvitsemaani rauhoittavaa lääkitystä. Suomi ei ole oikeusvaltio.
      Miksi toimeentulon saaja ja eläkeläinen ei kelpaa naisille ? Joku pienikalloinen Nissan mies vie naiset.

Asd

• Anonyymi

Kylmis avautuu?

:D

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sannan kirja USA:n bestseller!

"Congratulations to Sanna Marin's HOPE IN ACTION, officially a USA TODAY bestseller!" Kertoo Scribner. Mitäs persut tä
      Maailman menoa
      44
      10629
    2. Yritystuet 10 mrd. vuodessa, eli yrittäjäriski valtiolla kuten kommunismissa

Pelkästään Viking Linen viinanhakuristeilyitä sponsoroidaan 20 miljoonalla eurolla vuosittain. Dieselin verotukikin on
      Yrittäjyys
      128
      10166
    3. Oikeistolainen luki Med mod att leda : en biografi

...ei tykänny Sanna Marinista
      Maailman menoa
      22
      7947
    4. Sture Fjäder haluaa tuensaajien nimet julki

Kokoomuspoliitikko haluaa yli 800 euroa kuukaudessa tukia saavien nimet julki. Ehkä olisi syytä julkaista myös kuvat? h
      Maailman menoa
      177
      6354
    5. Metsäalan rikolliset

Jokohan alkaa vähitellen kaatua kulissit näillä ihmiskauppaa harjoittavilla firmoilla.
      Sotkamo
      33
      5023
    6. Milloin viimeksi näit kaivattusi?

Toimisitko nyt toisin kuin siinä tilanteessa teit?
      Ikävä
      58
      4790
    7. Ruotsalaistoimittaja: "Sanna Marinin saunominen saa minut häpeämään"

Sanna Marinin kirja saa täyslaidallisen ruotsalaislehti Expressenissä perjantaina julkaistussa kolumnissa.....voi itku..
      Maailman menoa
      130
      4134
    8. Maahanmuuttajat torjuvat marjanpoiminnan - "emme ole rottia"

Ruotsalaisen journalistin selvitys paljasti, miksi maahanmuuttajat kieltäytyvät työstä. Taustalla vaikuttavat kulttuuris
      Maailman menoa
      126
      3460
    9. Missä vaiheessa

Päätit luovuttaa suhteeni?
      Ikävä
      63
      3165
    10. Adonikselle

Kuvittelitko oikeasti, että ootan sua? Kuvittelitko, että voit noin vain vetäyttä ja kun tulet takaisin, kaikki on niin
      Ikävä
      227
      3114
    Aihe