Nyt kuralahkeet saavat kyytiä. Hallitus tekee joukon hyviä säästöpäätöksiä sosiaaliturvaan ja leikkauksia joutomiehien elatukseen. Moni sontaseppo vaihtaa betonikorsun pienempään vastimattomaan loukkoon, jossa on hyvä nähdä nälkää ja raitistella pakon edessä. Lääkäriin ei pääse, rahaa ei ole ja tavarat myyty kirppiksellä. Perse ei enää käy kaupaksi. Ilo huomata, että päättäjät ovat olleet fiksuja verrattuna vasemmistolaisiin maanpettureihin.
Sontaseppoa kuritetaan
7
227
Vastaukset
- Anonyymi
Hallituksen päätökset eivät vaikuta siihen, kuinka hyvin perse käy kaupaksi. Tosin pakon edessä palvelutarjontaa on joutunut laajentamaan erilaisiin muihinkin tuulikaapissa toimitettaviin akteihin
Asd - Anonyymi
Perse on ollut hyvää ja käypää valuuttaa läpi ihmisen koko historian, jopa parempaa kuin kulta.
- Anonyymi
Kylmiskin pistettiin autotalliin asumaan.
- Anonyymi
Ei Keijolla varaa ole enempää vaatiakkaan. Nöyrä askeetikko. On sillä jokin lämmitin siellä, kuuluu alivuokraan.
Mutta onko se totta, että myy percettään Alepan tuulikaapissa saadakseen keskiolutta?
:O
- Anonyymi
Tämmösen miehen persettä ei kato hevosetkaan. Sorsa-satonen kiitti vaan. Röyhistele sulkias ja pyrstö vaan pystyyn. Mä juon nyt kahvia, kun siihen vielä varaa on. Ja leipä kalja linjallako mennään sitte jatkossa vaan?
- Anonyymi
Olen 40-vuotias toimeentulotuen varassa elävä. viranomaiset yrittävät saada minua töihin, mutta olen ylioppilas, haluaisin luovaan tai älylliseen työhön.
Olen liian älykäs ruumiilliseen työhön.
Päivät ohjelmoin ja ryyppään olutta.
Rahat aina loppu enkä saa naisia ?
Miksi naiset karttavat minua ja työssäkäyvät pienikalloiset yrittävät päteä minulle?
Onko elämässä muuta kuin yksinäisyys vuokra-asunnossa ja suoli24.
En saa tarvitsemaani rauhoittavaa lääkitystä. Suomi ei ole oikeusvaltio.
Miksi toimeentulon saaja ja eläkeläinen ei kelpaa naisille ? Joku pienikalloinen Nissan mies vie naiset.
Asd- Anonyymi
Kylmis avautuu?
:D
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1672774
- 2012027
- 711756
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.491693- 921648
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91491- 811184
- 811070
- 951029
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes194997