Philips ei toimi

Anonyymi-ap

Nimi: 55PUS8888/12
Malli: Philips Google TV TAI

Päivityksiä on tullut kahden kuukauden välein vajaan vuoden ajan.

Joskus televisiossa käynnistyy vain ääni, kuvaa ei näy. Joskus saan käynnistettäessä ilmoituksen SALATTU OHJELMA. Ongelma ratkeaa käynnistämällä tv uudestaan asetuksista, jolloin ruutuun tulee ilmoitus KYTKIT CAM-MODUULIN. Kytkinhän minä, tosin jo viime kesäkuussa! 😁

Television alla on Sonyn soundplate, ja asetuksissa se on valittu automaattisesti käynnistyväksi äänijärjestelmäksi. Näin yleensä tapahtuukin, mutta ei aina. Joskus television omat kaiuttimet toistavat ääntä, vaikka ruudun teksti väittää ulkoisen äänijärjestelmän olevan käytössä. Ratkaisu: uudelleen käynnistäminen asetuksista.

Philips ei kykene päivittämään television vikoja pois. Suunnitteluvaiheessa on kokonaan unohtunut kanavien poistaminen suosikkiryhmistä! 😁 Lukuisten vikojen ja puutteiden vuoksi Verkkokauppa.com on poistanut television valikoimistaan kokonaan.

6

424

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onhan tuo jo pari vuotta vanha malli, joten ei mikään ihme jos poistuu kaupan valikoimasta - Philipsin sivuillakin lukee että ei ole enää saatavana.

      Kun itse olin tv-ostoksilla muutama vuosi sitten, niin vertailin juurikin Verkkokaupassa eri merkkien kuvaa, toimivuutta ja käyttöliittymiä. Ainakin silloin Philips oli kyllä sekavimmasta päästä ja toiminta tökki pahasti.

    • Anonyymi00003

      Joskus Philips käynnistyy vasta kolmannella tai neljännellä yrityksellä. Tämä kannattaisi korjata päivityksellä, niin joku nykyinen Philipsin omistaja saattaisi harkita Philipsiä jopa seuraavaksi televisiokseen.

      Philipsin suunniteluosaston kannattaisi hankkia yksi Sony ja kopioida sen käyttöjärjestelmä. Nykyisin joudun AINA katsomaan ilmoitusta automaattisesta vaihtamisesta ulkoiseen äänijärjestelmään television käynnistyessä. Äänijärjestelmä pitäisi valita Sonyn tapaan manuaalisesti asetuksista, ettei automaattisen valinnan aiheuttamaa hitautta tarvitsisi katsella joka päivä.

      Onneksi Philips on kuitenkin saanut päivityksellä ulkoisen äänijärjestelmän kytkeytymään aina päälle, ei vain silloin tällöin, kuten aluksi tapahtui.

    • Anonyymi00004

      Philipsin TV poisto ei täytynyt teräväpiirto lähetys vastaanotto mahdollisuutta.
      Ei tarvitse tehdä sen kaukosäädintä en
      Aika jolloin tietyt TV poistuvat

    • Anonyymi00005

      Asetukset oli Gigantti poisto tehty veikonkoneen kautta
      Uusi osto
      Virtuaali TV

      • Anonyymi00006

        jämptih,,


    • Anonyymi00007

      Philipsissä on valikoissa myös VIAN KORJAUS, mutta valitettavasti se ei korjaa mitään television vioista!😒

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      136
      1240
    2. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      791
    3. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      46
      577
    4. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      14
      570
    5. Miksi Lapset kiusaa yöllä

      Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä
      Kauhava
      23
      512
    6. Ajatteletko ollenkaan minua

      Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott
      Ikävä
      29
      506
    7. Haluan sinut, kuuletko minua.

      Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      21
      465
    8. Viimeinen lankafest

      Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .
      Puolanka
      14
      462
    9. Sama ransetti taas!

      Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver
      Hyrynsalmi
      14
      461
    10. Hän on tosi

      hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      21
      447
    Aihe