Kuolinpesän kulut

Anonyymi-ap

Nyt on tilanne että yksi perillisistä haluaakin jakaa rahat jotka on jätetty kulujen maksamiseksi.Ei kuitenkaan suostu myymään tilaa jossa purkukuntoiset rakennukset,tilalla jonkin verran metsää ja järvenrantatontti. Voiko siis antaa tilitoimistolle laskutuksen hoidettavaksi vai miten.

8

346

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Haluta voi, mutta tuollaista ei voi vaatia. Kuolinpesän kulut juoksevat kuitenkin koko ajan.

• Kuolinpesä, josta on vain kuluja pitäisi jakaa, mutta se edellyttäisi yhden kuolinpesän osakkaan, joka haluaa jaon. Otatko kopin? 😉

• Anonyymi

Maailman toiseksi typerin fraasi👎

• Anonyymi

Jos yksi rahapelejä pelaava vaatii jakoa, niin ei pidä suostua. On pelannut jo asuntonsa ja työnsä ynnä muut. Yleensä pelurit ja alkoholisoituneet perijät tarvitsevat lisää rahaa, mutta on muistettava, he ovat loputon syvä kaivo.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos yksi rahapelejä pelaava vaatii jakoa, niin ei pidä suostua. On pelannut jo asuntonsa ja työnsä ynnä muut. Yleensä pelurit ja alkoholisoituneet perijät tarvitsevat lisää rahaa, mutta on muistettava, he ovat loputon syvä kaivo.

Kuolinpesä voidaan jakaa myös osittain siten, että jakoa vaativa saa oman osuutensa ja voidaan jatkossa unohtaa lopun kuolinpesän hallinnasta ja/tai omistamisesta.

https://urly.fi/3OwJ

Mitä se muille kuuluu mihin täysi-ikäinen ja täysivaltainen ihminen laillisesti hankitun omaisuutensa hassaa?

• Anonyymi
        kollimaattori kirjoitti:

Kuolinpesä voidaan jakaa myös osittain siten, että jakoa vaativa saa oman osuutensa ja voidaan jatkossa unohtaa lopun kuolinpesän hallinnasta ja/tai omistamisesta.

https://urly.fi/3OwJ

Mitä se muille kuuluu mihin täysi-ikäinen ja täysivaltainen ihminen laillisesti hankitun omaisuutensa hassaa?

"Voidaan jatkossa unohtaa lopun kuolinpesän hallinnasta ja/tai omistamisesta."

Unohtaa? Kerro lisää tuosta, luulen että keksit asian ihan omasta päästäsi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jokainen, siis yksikin osakas on vaatiessaan jakoa oikeutettu saamaan perintöosansa, sanoopa muut kuolinpesän osakkaat mitä tahansa. Joko osuutensa saa soputyylillä ja edullisesti tai pesänjakajan jakamana kalliilla, ja se kallis kulu menee koko pesästä ensin päältä ja jaettavaa jää jos jää.
        Ei kuolinpesä voi loputtomiin pidättää osuuttaan tarvitsevalta hänen osuuttaan. Ei se kuolinpesän arvo vetkutellen kasva massiivisesti kuitenkaan. Jäi mitä jäi, tästä kunkin osakkaan osuus on mitä on.

• Anonyymi

Mitä jos on vain huonokuntoinen rakennus jaettavana. Miten siitä pääsee eroon, vai periytyykö osakkaan osa lapsenlapselle. Mites kuolinpesän kiinteistön maksut jos jää maksamatta kuka ne maksaa kun ei kukaan oikein suostu niitä maksamaan.Meneekö kiinteistö pakkohuutokauppaan. Entä kuolinpesän rojut sisällä ja pihassa kuka tyhjennyksen maksaa

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5131
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2792
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2629
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2418
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1660
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1637
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1560
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1314
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1177
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      9
      1154
    Aihe