Mobedi lähtenyt lapasesta nakaten vex vex vaan.
Pontikan keittämisellä Pattayalle...
Housuun paskominen
RAXIKAKAROILLE ELÄMYSKOKEMUS.
Betoniliemen vetolujuus.
Rakkaat, on tärkeää pitää kirjaa mitä syö, niin tietää mitä ei ole syönyt.
Elämä ilman rakkautta on merkityksetön.
Hauskaakin hupaisampi arvuutteluleikki.
Tyttö2010Neitinen99,9%Henkisesti 14 vuotias mopopoika
Hauskan hupaisaa tämä lohivänkä.
ENNAKOIVA ALKOHOLISTIMOTORISTI, VAHINGOSSA HOKSANNUT.
Miljonääriliikemiesyrittäjätoimitusjohtajan elämää.
57 vuotiaalla 40 vuoden ajan samat lukemat.
Sunnuntain tärkeimmät matka-aiheet Pattayan paratiisin.
Nukkuva Nössönen.
Junttilan normaali lauantai-ilta vaihteen vuoksi 24/7.
MinääÄÄn pakollinen tietopaketti, Minä, MinäÄÄ, MinÄÄÄÄÄÄÄÄ.
Paikkakuntarakastuneiden Pattayan rakkaiden Kymppimatkat Pattayalle.
Kysymys: Minkälaisia vastauksia odottelet näille avauksille?
21
223
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan vähintään 100% vastauksia
- Anonyymi
Voinempa tähän vastata koska rakas sen nostatti.
En minä mitään odottele vaan mod-eroin vex vex vaan mitä kulloinkin huvittaa rakkaan kiusaksi.
Tulisi poistatella enemmän noita MinÄ oireiluja, mutta koska ne osoittavat että populalla on vakavia ongelmia itse itsensä kanssa, niin en viitsi aiheuttaa lisää synkkyyttä rakkaiden elämään niiden suhteen. - Anonyymi
Minipossolla kuten myös emohahmollaan on ainutlaatuisen huono suhteellisuudentaju.
Tekee yksittäistapauksista yleistyksiä ja yleisistä tapauksista yksittäisiä.
Esimerkkejä:
Käy lasten kanssa Pizza Raxissa, seuraus: - Lapset muuttuvat Raxikakaroiksi, josta Raxista salaattipöytä katoaa samalla ja siellä lihavat Raxilapset ahmivat pelkkää pizzaa silmät pullollaan ja terveys on mennyttä.
Hua Hinissa marketista on maito loppu hyllystä, seuraus: -Koko Thaimaasta on maito loppu, Pasanen jututti kauppiastakin. Kotimatkalla Pasanen kertoi nähneensä vain yhden riutuneen lehmän, joten hän päätteli että Thaimaassa ei ole maidontuotantoa.
Käy Thaimaan lomalla pari kertaa suomiravintolassa, seuraus: -Olet juntti joka matkustaa maapallon toiselle puolelle syömään lihapullia ja perunaa.
Lähde 80-luvun lopulla moottoripyörällä Eurooppaan, seuraus: - Olet lopun elämääsi
VAHINGOSSA HOKSANNUT ENNAKOIVA ALKOHOLISTIMOTORISTI ja vieläpä isoilla kirjaimilla.
Pasasen exä oli 40 vuotta sitten laitoskeittiössä töissä, seuraus: -Pasanen lensi parikymmentä kertaa öljy-yhtiöiden yksityiskoneen first classissa vaimonsa työmatkojen mukana.
Pasanen katsoi karatekid -elokuvat kolme kertaa peräkkäin, seuraus: -Pasanen on Karate Kid Senssu, jolla on usean danin mustavyö.
Auta lapsiasi taloudellisesti heidän opintojensa aikana, seuraus: -Lapsistasi tulee lellittyjä uusavuttomia väärinkasvatettuja lellipentuja ja kermaperseitä.- Anonyymi
Vai käyt lasten kanssa raxissa, sinulla on raxkakarat, minä käyn köyhien ruokalassa on siis köyhä, ja käyn rekkamiesten ravintolassa, olen siis rekkamies tai taas köyhä, vuoroin vieraissa, klaiffila.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vai käyt lasten kanssa raxissa, sinulla on raxkakarat, minä käyn köyhien ruokalassa on siis köyhä, ja käyn rekkamiesten ravintolassa, olen siis rekkamies tai taas köyhä, vuoroin vieraissa, klaiffila.
Enkä ole koskaan katsonut ensimmäistäkään karate Kid elokuvaa, enkä näe sitä tarpeelliseksi edes katsoa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Enkä ole koskaan katsonut ensimmäistäkään karate Kid elokuvaa, enkä näe sitä tarpeelliseksi edes katsoa
Hua hinissä oli maito loppu ja koko Thaimaassa, kysyin asiaa makron myyjältä, ei saa maitoa, kun on vähän saatavana, yleistä thaikut eivät juurikaan juo maitoa, joten sillä ei ole juurikaan väliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hua hinissä oli maito loppu ja koko Thaimaassa, kysyin asiaa makron myyjältä, ei saa maitoa, kun on vähän saatavana, yleistä thaikut eivät juurikaan juo maitoa, joten sillä ei ole juurikaan väliä.
Ja jos tietää jotain Thaimaasta, mikä ei perustu netistä etsittyyn tietoon, on posso. Matkaaminen ilman triptrappia on mahdottomuus, kun ei voi katsoa etukäteen ruokapaikan safkan tasoa, jos on ilmoittanut uransa C64 on idiootti, näitä Commodoreja myytiin hieman vajaa 20 miljoonaa kappaletta, joten maailmassa on paljon idiootteja. Ladakin on yksi maailman eniten myyty automerkki kautta aikain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja jos tietää jotain Thaimaasta, mikä ei perustu netistä etsittyyn tietoon, on posso. Matkaaminen ilman triptrappia on mahdottomuus, kun ei voi katsoa etukäteen ruokapaikan safkan tasoa, jos on ilmoittanut uransa C64 on idiootti, näitä Commodoreja myytiin hieman vajaa 20 miljoonaa kappaletta, joten maailmassa on paljon idiootteja. Ladakin on yksi maailman eniten myyty automerkki kautta aikain.
Commodoren nakuttaminen ei tee kenestäkään datavelhoa eikä pelitaituria. Ladan yleisyys aikoinaan ei tarkoita että se oli hyvä auto, vaan se tarkoitti heikkoa elintasoa ja köyhiä autoilijoita.
Lada oli testien mukaan kehnoimpia halpa-autoja.
Amican ruokalat ei muutu hyviksi ravintoloiksi vaikka niitä on paljon ja en myöskään käy Subbareissa vaikka se on maailman suurin ketju.
Uudessa kohteessa lomalla ei ole aikaa tehdä tutkimusmatkoja kaikkialle etsimään itselleen sopivaa ravintolaa. Esimerkiksi Pattayalla on jotakin 6000 ravintolaa kaikenlaisia ja eri tyyppisiä. On sula mahdottomuus lähteä hortoilemaan ympäriinsä ilman tietoa ja löytää vahingossa mieleisin ravintola.
Ruokaloita on kaikkialla mutta ravintolat ovat eri asia. Ohimennen voi syödä siellä mikä sattuu kohdalle mutta kunnon illalliselle ravintola valitaan etukäteen jonkun tiedon perusteella oli se sitten triptrappi, mainos tai kaverin vinkki.
Tuhannet käyttäjäkokemukset ei erehdy. Elokuvien osalta IMDB ei erehdy myöskään. Jos leffan pisteet on alle 6,0 se on kelvoton katseltavaksi. Jos pisteet on yli 7,0 se on takuuvarmasti katselukelpoinen.
IMDB:ssä arvioitsijoita on satoja miljoonia.
Tilastotiede kertoo että jo tuhannen satunnaisotos tuottaa tuloksen jossa hajontaa on enää plus-miinus 3% - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Commodoren nakuttaminen ei tee kenestäkään datavelhoa eikä pelitaituria. Ladan yleisyys aikoinaan ei tarkoita että se oli hyvä auto, vaan se tarkoitti heikkoa elintasoa ja köyhiä autoilijoita.
Lada oli testien mukaan kehnoimpia halpa-autoja.
Amican ruokalat ei muutu hyviksi ravintoloiksi vaikka niitä on paljon ja en myöskään käy Subbareissa vaikka se on maailman suurin ketju.
Uudessa kohteessa lomalla ei ole aikaa tehdä tutkimusmatkoja kaikkialle etsimään itselleen sopivaa ravintolaa. Esimerkiksi Pattayalla on jotakin 6000 ravintolaa kaikenlaisia ja eri tyyppisiä. On sula mahdottomuus lähteä hortoilemaan ympäriinsä ilman tietoa ja löytää vahingossa mieleisin ravintola.
Ruokaloita on kaikkialla mutta ravintolat ovat eri asia. Ohimennen voi syödä siellä mikä sattuu kohdalle mutta kunnon illalliselle ravintola valitaan etukäteen jonkun tiedon perusteella oli se sitten triptrappi, mainos tai kaverin vinkki.
Tuhannet käyttäjäkokemukset ei erehdy. Elokuvien osalta IMDB ei erehdy myöskään. Jos leffan pisteet on alle 6,0 se on kelvoton katseltavaksi. Jos pisteet on yli 7,0 se on takuuvarmasti katselukelpoinen.
IMDB:ssä arvioitsijoita on satoja miljoonia.
Tilastotiede kertoo että jo tuhannen satunnaisotos tuottaa tuloksen jossa hajontaa on enää plus-miinus 3%Voihan vittinen mitä elämästä tulee jos kaikki pitää tehdä kellottamalla, milloin menee syömään, milloin pissalle, luoja mikä idiootti, sopuli on kaltaisesi eläin se elää ja kuolee kuten muutkin, vai että ihan leffatkin pitää reitata, että ei di:n aika tuhraannut paskaan, minä pidän elokuvista, kaisaniemessa oli vuosia sitten leffateatteri joka oli erikoistunut kapean segmentin leffoihin, siellä oli parhaat koskaan näkemäni leffat, yksi mikä jäi mieleen oli tsekkileffa joka kertoi ambulanssista muutaman viikon ajan, se oli hyvä.
Minä en ole ikinä katsonut yhtäkään leffa arvostelua, etukäteen, jälkeenpäin olen muutaman lukenut, marvell ja muut universumit jätän kiltisti katsomatta... itänaapurista tulee myös monta hyvää elokuvaa, Hollywoodista taas ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan vittinen mitä elämästä tulee jos kaikki pitää tehdä kellottamalla, milloin menee syömään, milloin pissalle, luoja mikä idiootti, sopuli on kaltaisesi eläin se elää ja kuolee kuten muutkin, vai että ihan leffatkin pitää reitata, että ei di:n aika tuhraannut paskaan, minä pidän elokuvista, kaisaniemessa oli vuosia sitten leffateatteri joka oli erikoistunut kapean segmentin leffoihin, siellä oli parhaat koskaan näkemäni leffat, yksi mikä jäi mieleen oli tsekkileffa joka kertoi ambulanssista muutaman viikon ajan, se oli hyvä.
Minä en ole ikinä katsonut yhtäkään leffa arvostelua, etukäteen, jälkeenpäin olen muutaman lukenut, marvell ja muut universumit jätän kiltisti katsomatta... itänaapurista tulee myös monta hyvää elokuvaa, Hollywoodista taas ei.Älä ole noin jyrkkä, aattele ny 6000 ravintolaa, ei oo helppo valita mieleistänsä, täytyyhän ne kartoittaa jo ennen matkaa ettei vahingossa joudu ruokailemaan köyhien thaimaalaisten seurassa jotka ammatikseen ajaa rekkaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voihan vittinen mitä elämästä tulee jos kaikki pitää tehdä kellottamalla, milloin menee syömään, milloin pissalle, luoja mikä idiootti, sopuli on kaltaisesi eläin se elää ja kuolee kuten muutkin, vai että ihan leffatkin pitää reitata, että ei di:n aika tuhraannut paskaan, minä pidän elokuvista, kaisaniemessa oli vuosia sitten leffateatteri joka oli erikoistunut kapean segmentin leffoihin, siellä oli parhaat koskaan näkemäni leffat, yksi mikä jäi mieleen oli tsekkileffa joka kertoi ambulanssista muutaman viikon ajan, se oli hyvä.
Minä en ole ikinä katsonut yhtäkään leffa arvostelua, etukäteen, jälkeenpäin olen muutaman lukenut, marvell ja muut universumit jätän kiltisti katsomatta... itänaapurista tulee myös monta hyvää elokuvaa, Hollywoodista taas ei.Kommunistit tykkäävät ajaa Ladalla sekä katsoa itänaapurin leffoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä ole noin jyrkkä, aattele ny 6000 ravintolaa, ei oo helppo valita mieleistänsä, täytyyhän ne kartoittaa jo ennen matkaa ettei vahingossa joudu ruokailemaan köyhien thaimaalaisten seurassa jotka ammatikseen ajaa rekkaa.
Juu kauhea ei voi edes kuvailla millaista kauhua siitä klaiffilalle seuraa, kun varallisuus luokka ei pysy eliitissä, en ole koskaan katsonut yhtään ruokapaikkaa netistä, kurkistan ovelta, ei tarvitse kantaa nettiä mukana, tuo klaiffila on täysi kaheli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommunistit tykkäävät ajaa Ladalla sekä katsoa itänaapurin leffoja.
Vanha vitsi, sinä et edes tiedä että kommunistisia maita ei ole edes olemassa on vain sosialistisia, klaiffila.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vanha vitsi, sinä et edes tiedä että kommunistisia maita ei ole edes olemassa on vain sosialistisia, klaiffila.
Pasasen elämän biisi: https://www.youtube.com/watch?v=WFgI10GH6hA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä en ole ikinä katsonut yhtäkään leffa arvostelua, etukäteen, jälkeenpäin olen muutaman lukenut, marvell ja muut universumit jätän kiltisti katsomatta... itänaapurista tulee myös monta hyvää elokuvaa, Hollywoodista taas ei."kaisaniemessa oli vuosia sitten leffateatteri joka oli erikoistunut kapean segmentin leffoihin, siellä oli parhaat koskaan näkemäni leffat, yksi mikä jäi mieleen oli tsekkileffa joka kertoi ambulanssista muutaman viikon ajan, se oli hyvä"
Et ole asunut PK-seudulla ainakaan 16 vuoteen, joten et ole ollut Kaisaniemessä vuosia sitten katselemassa elokuvia. Se on totta että pienissä maissa tehdään pienillä budjeteilla hyviä leffoja nykyäänkin. Sen on huomannut myös Netflix, joka on ryhtynyt tuottamaan hyviä leffoja Etelä-Amerikassa ja Itä-Euroopassa. Budjetti on sadasosa Hollywood-leffoista.
- Anonyymi
Hauskaa, ihan sama millä vuosiluvulla moottoripyörää on ajanut tietämättä miten sitä ohjataan kunnes vahingossa hoksasi.
Yleistyksistä esim. kun on veneillyt aikuisena muutaman kesän, niin on tullut kaikesta kaikki tietäväksi kippariksi tuut tuut.
Kun on haaveissaan opiskellut itsensä rakennusteknikoksi olematta rakennusmestari istumatta päivääkään koulun penkillä ja elämänsä työuran suorittanut rakennusalalla, niin sukittaa kaupungin viemäriverkostoa ja on rempannut pressan linnaa, sekä ruiskubetonoinut kallioluolia ja pilareita betoniliemillä, voi niin paljon että huhhuh.
Ollut uusavuton keittiössä lähes nelikymppiseksi ja nyt tietää kaiken kaikesta ruoanvalmistuksesta sekä ravintoloista. - Anonyymi
On oikeasti säälittävää lukea tällaista keskustelua matkailupalstalla, mistä lukisi mielellään asiallista kommentointia matkailusta. Olisi miellyttävää kun voisi keskustellen kysyä asioita kokeneilta matkaajilta, mihin kannattaa matkustaa ja mikä on paras aika sille ja miksi. Sellaiseen nämä on kaiketi luotu nämä keskustelujutut mutta silloin ei ollut ihmisten käyttäytyminen tällaista kuin ongelmalapsilla. Niin surullista on se, sanoisi Kettunenkin.
- Anonyymi
28x kirjoitti:
Kiitos..!
On lohduttavaa huomata että on vielä täysijärkisiä ihmisiä olemassa... 😊28x on aina oikeilla asioilla.
Nähdään Pattijoella. - Anonyymi
Pasanen ei matkaile. Hän maleksii ja on vuokrahuoneessaan netissä. Hän vaan kiukuttelee niille jotka matkustaa ja uskaltaa tehdä kaikenlaista. Pasanen vaan on ja dokaa yksin himassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasanen ei matkaile. Hän maleksii ja on vuokrahuoneessaan netissä. Hän vaan kiukuttelee niille jotka matkustaa ja uskaltaa tehdä kaikenlaista. Pasanen vaan on ja dokaa yksin himassa.
On Pasanen matkaillut kaksi kertaa 10 vuoden aikana. Hän kävi Kelassa riehumassa kun ei saanut lääkekorvauksia ja sitten hän lähti vaimon veljen kyydissä Songkranin aikaan Takiin, jossa veti jo matkalla sellaiset kännit että vaimo mökötti ja lähti yksikseen temppeleille ja kansallispuistoon. Pasanen jäi huoneeseen dokaamaan, otti ikkunasta valokuvan ja söi aamiaisella ravintolan kaikki paahtoleivät hillolla. Kotimatkalla oli niin kännissä, että vaimon veli "unohti" hänet huoltoaseman pihaan örisemään.
Sellainen matkailija.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi kuoli kolarissa Outokummussa
-toisen auton kuljettajaa epäillään rattijuopumuksesta. Toisen auton kyydissä oli kuljettajan lisäksi neljä ihmistä. Hei1276339Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.1565663Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka554431Sdp on esittänyt maatalous- ja yritystuista leikkaamista
Joihin menee 10 miljardia euroa vuosittain. Minkä vuoksi äärioikeisto änkyttää jostain vuodesta 2026, kun ei demareiden1103961Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j153889Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle383711Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.673444Sanna Marin pitäisi palauttaa pääministeriksi
Oikeisto "voitti" vaalit valehtelemalla äänistäjille päin naamaa, joten heidät tulisi tuomita menettämään vaalitulos ja253080- 2322878
Kokoomus kannatti aiemmin rahoitusmarkkinaveroa - kanta nyt muuttunut
Kokoomuksen linjanmuutos rahoitusmarkkinaveron suhteen on herättänyt kysymyksiä. Vielä aiemmin puolue antoi ymmärtää kan12413