Thaimusa rules vihdoinkin

Anonyymi-ap

Arvoisat possoilijat, betoniliemi ja kirjolohimiehet, savustajia unohtamatta!
Tänään mennään kuuntelemaan elävää musiikkia ja syöpöttelemään siinä samalla.

Tämä teinityttö Si Rachasta oli kavereineen / bändeineen esiintymässä täälläpäin, mutta en silloin ollut tietoinen heistä enkä ollut paikalla.
https://www.youtube.com/shorts/4YaDbJEDOTQ

En ole koskaan ollut thaimusiikin ystävä, kun aika monet artistit on kuin saippuasarjasta ja laulut siirappia, tai vaihtoehtoisesti humoristisia honottajia tai mikä kaikkein kauheinta, kiekujia, ja kiekumiselle olen allerginen.

Nuo teinit on palauttaneet uskoani thaimaalaiseen musiikkiin ja heillä taitaa olla jo useita omiakin biisejä. Hiomaton timantti joka tulee olemaan menestys jo lähivuosien aikana.

Siitä sitten vaan kääntämään vaimojen kanssa, mistä tyttö laulelee, kun kerta yksikkökaksikolla ne vaimot siellä kotona joutilaina on!

2010

12

101

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Teini poppia, sopii hyvin kaltaisellesi 15-17 v. Ammispojalle jonka kieltä käytät päivittäinm

• Anonyymi

Saisko suomennoksen Posson tekstiin?

• Anonyymi

Moi! Olen vanha ennustajaeukko Simpeleeltä. Katsoin juuri kananluista ja kahvinpuruista että kummankin Pasasen vaimo on juuri nyt narraamassa kalaa. Toinen Chiang Main kanavasta ja toinen Vantaanjoesta, eikä he nyt ehdi mitään kääntelemään muuta kuin kalaa haavi auki.

• Anonyymi

Pattayan rakkailla on erittäin tasokas palstapäivystys, ei viivettä lähes lainkaan.

• Anonyymi

Kuten arvasin, tulee pelkkää selittelyä ja salaliittoteorioita. Ei tule koskaan kielikäännöksiä Pasalan suunnalta eikä näy enää vaimolla sormuksia eikä painaumia.

Possokka näkee vain parit painajaiset jo päiväsaikaan kun uniapnemaski on mennyt vinoon urhoollisessa taistelussa demoneita vastaan.

Tuosta kohtaa vapaa suomennos:

"...Kaivatessani kunnes siitä tulee rakkautta, haluan halata sinua, mitä minun pitäisi tehdä, maata sängyllä, halata tyynyä, huokailla aina kun vahingossa sydämeni ajattelee sinua jatkuvasti"

2010

PS: Nyt myö lähetää, sanois Kainuun poika. Moikka!

• Anonyymi

Tämä 2010 kertoo olevansa miljonääri, käteisellä miljoonasijoittaja, perheellinen kahden lapsen isä ja anti Pattayan matkailupalstalle voi kukin itse havaita ja päätellä, onko tämä 2010 ihan täysillä matkassa.

Onko muumit täysin hukassa kun kinuaa jonkun tekemään kielenkäännöksiä hänelle ja kun ei tee, niin julistaa itsensä voittajaksi.

Nuo 2010:n kirjoitukset ja hänen myötäilijöittensä kommentit on niin kertakaikkiaan amistasoa, että kyllä, kyllä, on Pattaya paratiisi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä 2010 kertoo olevansa miljonääri, käteisellä miljoonasijoittaja, perheellinen kahden lapsen isä ja anti Pattayan matkailupalstalle voi kukin itse havaita ja päätellä, onko tämä 2010 ihan täysillä matkassa.

Onko muumit täysin hukassa kun kinuaa jonkun tekemään kielenkäännöksiä hänelle ja kun ei tee, niin julistaa itsensä voittajaksi.

Nuo 2010:n kirjoitukset ja hänen myötäilijöittensä kommentit on niin kertakaikkiaan amistasoa, että kyllä, kyllä, on Pattaya paratiisi.

Miten yämä Pasasen klaani, elämä suomi24 matkailupalstalla 24/7. Terveitä nupistaan??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Chiang Main palstamacho muistaisit palstahistoriaa, niin sinä laittelit aikaa ennen koronaa koko ajan kielikokeita ja jaksoit koko ajan muistuttaa että jos kieli ei käänny, niin sinulla ei ole thaivaimoa etkä ole Thaimaassa. Laittelit kaikenlaisista mainoksista kyselyitä sun muuta. Ne käännökset loppui kuin seinään silloin kun Pasanen muutti mummonmökkiin ja samalla katosi sinun postimyyntivaimosi Thaimaahan. Se oli kevät 2020. Olet siis takonut lapaseen jo viisi vuotta. Sillä liitolla ei ollut suuret kertoimet kun vietit täällä aikaasi ainakin vuodesta 2016 saakka ja aluksi olit nainen. Pasanen keksi sinut kaverikseen tylsään elämäänsä ja taitaa uskoa että olet oikeasti olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On huvittavaa mutta surullista ettet suostu luopumaan mielikuvituskaveristasi ja noista lapsellisista valheista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos Chiang Main palstamacho muistaisit palstahistoriaa, niin sinä laittelit aikaa ennen koronaa koko ajan kielikokeita ja jaksoit koko ajan muistuttaa että jos kieli ei käänny, niin sinulla ei ole thaivaimoa etkä ole Thaimaassa. Laittelit kaikenlaisista mainoksista kyselyitä sun muuta. Ne käännökset loppui kuin seinään silloin kun Pasanen muutti mummonmökkiin ja samalla katosi sinun postimyyntivaimosi Thaimaahan. Se oli kevät 2020. Olet siis takonut lapaseen jo viisi vuotta. Sillä liitolla ei ollut suuret kertoimet kun vietit täällä aikaasi ainakin vuodesta 2016 saakka ja aluksi olit nainen. Pasanen keksi sinut kaverikseen tylsään elämäänsä ja taitaa uskoa että olet oikeasti olemassa.

Palstahistoriaa toden totta palstahistoriaa olisi syytä hieman tarkastella ilman valikoivaa huomiokykyä.

Joo laittakaa lauluja ja vaatikaa kääntämään kieltä ja jos ei käännyt, niin vaimonne on pumpattavia sellaisia, kuten Laiffin kajakki.

Paljon sanoja paljon sanoa kirjoita lisää tänään, huomenna ja loppuelämäsi, niin varmistat että PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA ilmenee mitä pitää sisällään paikkakuntarakkaus, silmitön ja lämmin ruusuntuoksuinen rakkaus.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Palstahistoriaa toden totta palstahistoriaa olisi syytä hieman tarkastella ilman valikoivaa huomiokykyä.

Joo laittakaa lauluja ja vaatikaa kääntämään kieltä ja jos ei käännyt, niin vaimonne on pumpattavia sellaisia, kuten Laiffin kajakki.

Paljon sanoja paljon sanoa kirjoita lisää tänään, huomenna ja loppuelämäsi, niin varmistat että PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA ilmenee mitä pitää sisällään paikkakuntarakkaus, silmitön ja lämmin ruusuntuoksuinen rakkaus.

Kaikilla kai on jokin rakkaus, mutta sinun rakkautesi on puhdasta sairaan ihmisen mielikuvitusta.

• Anonyymi

Oletko 2010 taas sekoamassa, luuletko ihan oikeasti että alan käännyttää vaimoni jonka seuraavat tasakympit on 60 vuotta, että käännä mulle jotain teinipoppia, kävin hakemassa hengityslaitteen peijaksesta, pidin yhden yön, eli unenaikaisia hengityskatkoksia, ei tarvetta uniapnea hoidolle, lääkäri vaan halusi varmuuden tätäkin olet tarjoillut tätä minulle jo vuosia, et sinä reppana ole täysipäinen, vai oikein teinipoppia, sopiiha se sinulle kun kehityksesi pysähtyi ammisiässä, olet siis alikehittynyt.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.

Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk
      Maailman menoa
      66
      2189
    2. Sinä vain tulit elämääni

Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna
      Ikävä
      92
      1472
    3. Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?

Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.
      Ikävä
      62
      1285
    4. Tiesitkö mies

Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll
      Ikävä
      70
      1268
    5. Nuorempi mies

Olen tänään ajatellut sua paljon, miten toimittaisiin makuuhuoneessa jne! 😏🔥
      Ikävä
      115
      1145
    6. Jos siis saamme

Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j
      Ikävä
      90
      1000
    7. Onko sinulla

Joku nyt huonosti? :(
      Ikävä
      69
      980
    8. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      72
      939
    9. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      81
      880
    10. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      11
      855
    Aihe