Netissä tulee usein vastaan neuvoja, kuinka usein pitäisi vaihtaa lakanat ja pyyhkeet. Mutta, tuleeko koskaan neuvoja, etttä myös sohvatyynyt pitäisi joskus pestä. Enpä ole nähnyt. Jos sohvatyynyillä nukutaan ja niihin kuolataan päiväunien ajan ja hangataan rasvaisia hiuksia ym. Ne alkaa haista aika likaiselle ja taatusti kuhisee bakteereja. Joten kannattaa suosia irtopäällisiä, joita voi pestä. Itse tyynyn pesuakaan ei pidä unohtaa. Sitäkin voi pestä, mutra harvemmin kuin päällistä.
Kuinka usein peset sohvatyynyt
Anonyymi-ap
1
179
Vastaukset
- Anonyymi
Vaihdan sohvatyynyjen päälliset kahdesti vuodessa, pesen ne pesukoneessa. Harvemmin tulee vaihdettua itse sohvatyynyä. Usein talvipakkasella laitan ne pariksi tunniksi ulos.
Kangassohvaltani saan myös päälliset pois istuin-ja selkätyynyistä ja pesen ne koneessa kerran vuodessa. Usein kesäisin jolloin päälliset kuivuvat nopeasti ulkona.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850