Suruvailittelut!

Anonyymi-ap

Meniköhän suru valitellut oikeaan osoitteeseen,kyllä lähiomaisille suruvalitellut yleensä menee.

8

1267

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Voimahoton! Kaveri otti suruvalittelut itselleen ihan maalaisjärjellä pojalle varmaan tarkoitus.

• Anonyymi

Politiikko manes osaa ottaa julkisuuden kun siihen on vähänkin mahdollisuutta. Tämä oli kyllä jo todella mauton juttu. Osaakohan edes hävetä.

• Anonyymi

Siis tapsan pojalle osanotot: eikä Sdp kuntaehdokkaalle , samassa mainostaa itseään
      hävytöntä.

• Anonyymi

Luulee varmaankin saavan sääliääniä itselleen . On härskiä touhua.

• Anonyymi

Hyvä, että täällä osataan surun hetkellä oikeat askelmerkit. Todella merkittävä saavutus.

• Anonyymi

Aina sattuu kömmähdyksiä,suodaan hänelle anteeksi ihminen on erehtyväinen itse kukin.ei tuomita toista ihmistä.

• Anonyymi

Kumpihan siinä on enemmän hakoteillä, se joka laittaa ei-sukulaiselle surunvalittelut vai se, kenelle ne laitetaan. Eiköhän kritiikki kuulu niille, jotka niitä viestejä laittavat. Siellä ei ollut nyt oikein ymmärrystä mihin niitä kannattaa laittaa ja mihin ei.

• Anonyymi

Suruvalitellut suoraan henkilökohtaisesti, onhan se vähän kylmää touhua jos facenkautta.(nyt apuja jos perhe tarvii.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      157
      1480
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      129
      1170
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      216
      869
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      65
      791
    5. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      62
      710
    6. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      46
      675
    7. 52
      670
    8. 76
      576
    9. Annan aikaa jos sitä vielä tarvit

mutta loputonta odottamista en kestä. Naiselle
      Ikävä
      52
      572
    10. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      187
      568
    Aihe