Moi, mitä mieltä onko normaalia mun(17v poika) saunoa vanhempien ja välillä isoveljen 23, sekä sen tyttöystävän 22 kanssa alasti. Mökillä on ollut meille tapana ja varmasti normaalia kaikille, joilla on mökki saaristossa. Ois vaan mielenkiintosta kuulla mielipiteitä?
Onko normaalia saunoa perheen kanssa?
6
281
Vastaukset
- Anonyymi
Samat pervoavaukset vuodesta toiseen ja luotsi asialla joka palstan viestiliikenteen on ala-arvoisella trollaamisellaan tappanut.
Yksinpuhelujesi vuoro kunhan tavoillesi uskollisena ensin poistat viestit jotka niitä häiritsee.- Anonyymi
Siis hä?
- Anonyymi
Sensuuri taas niin skitsoa kuin olla ja voi. Pervo-avaukset säilyy luotsin toimesta sensuurilta viestien kadotessa missä niitä arvostellaan. 😆 😆
- Anonyymi
Onko tämä turha kysely normaalia palstan aktivointia ??
- Anonyymi
Mieti sitä omia avauksia taas ylosnostava s24 trolli therotta samalla kun mietit mihin se nikki taas unohtui?
- Anonyymi
Jos tarkoitat normaalilla sitä mitä suurin osa Suomessa asuvista tekee, niin tokkopa asiaa on kukaan tieteellisesti selvittänyt, joten arvoitus on. :D
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1868563
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264668- 504198
- 593742
- 513196
- 502960
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262656- 432461
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382183Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.362107