Yksi homo on ammuttu ja sitä surraan joka paikassa.Taivalkoskella sattui samanlainen tapaus.Mutta kun siinä oli taviksia niin ei paljon lehdet kirjoittele ja monta viikkoa televisiossa huokailla.
On maan suru
7
426
Vastaukset
- Anonyymi
Muistaako kukaan kun taksia ajanut nainen murhattiin Asikkalassa Salonsaaressa? Tuota taustaltaan ammattikoukun käynyttä naista eivät muistaneet kuin muut taksikuskit hiljaisella hetkellä. Koko rikos unohtui nopeasti.
- Anonyymi
No, ei kait tässä mikään maan suru ole. Janne Puhakka nyt vain oli hieman tunnetumpi henkilö ja olihan se tapahtumanakin melko kiinnostava.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, ei kait tässä mikään maan suru ole. Janne Puhakka nyt vain oli hieman tunnetumpi henkilö ja olihan se tapahtumanakin melko kiinnostava.
Ketä kiinnostaa joku kuollut homo? Ei ketään.
Heteropride - Anonyymi
Paljon enemmän tavisnaisten murhista kirjoitetaan kuin tavismiesten ja kun nainen murhaajana, niitä ei usein edes tuomita tai saavat hyvin lievän tuomion.
- Anonyymi
Isä ajoi taksia myös.
Hänen mies työkaverinsa murhattiin autoonsa ryöstön yhteydessä.
He pitivät myös hiljaisen hetken seisoen taksiensa vieressä.
Todella hieno ele.
oot mun
- Anonyymi
En oo, vikittele vanhainkodissa ikäisiäsi
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997760- 1075577
- 2754841
- 494763
- 743517
- 502808
- 582487
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222438Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292392- 412264