Luvattomien viestiyhteyksien käyttö paikkatiedon jakamiseen luvattomasti saatetaan tulkita vaaralliseksi lietsonnaksi. Voitteko itse tehdä asialle jotain? Jos ette halua olla kaupassa töissä ja saada hyvää palkkaa ja muita etuja, niin älkää menkö sinne.
Kaupan naisille tiedoksi
6
149
Vastaukset
- Anonyymi
Hämeenlinnan kaupan ja pankin naisten aktivismi on juuri se syy miksi naisten poliittista aktivismia on joinakin aikoina pidetty huonona asiana - ja jossain pidetään edelleen.
- Anonyymi
Onko joku turbojuntti taustalla kun pyörittää naiskartellia?
- Anonyymi
Sulkekaa luvattomat viestiyhteydet. Ääni ei saa kuulua. Akkujen on toimittava. Auton on toimittava. Paikkatiedon luvaton jakaminen on kielletty.
- Anonyymi
????
Mistä te puhutte? - Anonyymi
> Mistä te puhutte?
Sandels varoitti Koljonvirran sillalla ettei yli saa päästää perhanaa. Olette sen verran oudon ja omituisen näköisiä, että etteköhän ole juuri se mistä on varoitettu. - Anonyymi
Yritän kutsua tänne lainvalvojia muista maista - olette jollain tavoin järjiltänne ja aiheutatte omituisella tai maanisella käytöksellä jonkinlaisen kriisitilanteen. Varmaan itse tiedätte paremmin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun614458KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1563352Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?582667Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo492584- 1332487
- 241903
- 241721
- 301636
- 1741590
- 381293