Jälleenmyyjät ovat tilanneet kinkkuja myyntiin vanhaan malliin.
Varatkaa kinkku ajoissa
13
179
Vastaukset
- Anonyymi
Kinkkuja ei ole vanhaan malliin.
- Anonyymi
Miksi? Itse ajattelin ostaa muutaman kilon naudan sisäfilettä sekä graavilohta.
- Anonyymi
Niin, onhan nyt jo huhtikuun alku....
- Anonyymi
Kinkkuja ei yksinkertaisesti riitä kaikille.
- Anonyymi
Juu, minä varauduin tuohon. Ostin jo joulun jälkeen edullisen 12,5 kg kinkun hinta 1,50€ / kg. Laitoin kinkun pakastimeen odottamaan ensi joulua.
- Anonyymi
Aloittaja tarkoittaa tietysti vuoden 2026 joulua! 😁 Sitä ennen kaikki ehtii loppua kaupoista kuten aina ennenkin!
- Anonyymi
Vuoden 2027 joulua.
- Anonyymi
Vuoden 2028 ilmastoystävällinen kinkku tehdään siideripissiksestä
- Anonyymi
Kinkut on jo vähissä.
- Anonyymi
Varailen jo 2030-joulun kinkkua….
- Anonyymi
Vähän on joulukinkkuja kaupoissa
- Anonyymi
Totta. Eilenkin citymarketissa vain yhdessä pakastealtaasta myytiin alekinkkuja. Eihän tuo riitä mihinkään.
Ja nythän on jo huhtikuu….
- Anonyymi
Jouluna jää moni ilman.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1094236
- 783476
Oletko koskaan stalkannut kaivattuasi?
Jos olet, miten olet stalkannut? Jäitkö kiinni? Onko hän stalkannut sinua? Jos on, miten suhtauduit?803292Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?243199Just alkoi ottamaan päähän
Miten voikin mennä näin, että koko päivän haluaa vain nähdä toisen ja lähelle. Sitten aivan salamana mieleen tulee kaikk223142- 722896
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m452770Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim612721Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.852539- 332384