Kovasti takaisin vetoja saako halvalla hyvää sittenkään sataa kyllä laariin.
Lidl tuotteet
13
119
Vastaukset
- Anonyymi
Kovasti on kyllä yrityksellä takasin vetoja ollut kyllä pitää olla tarkkana mitä ostaa ryssikö tuo yritys ahneudessaan kun kuluttaja rahan tuo.
- Anonyymi
?
Takaisin VETOJA - on jatkuvast K-kaupoilla ja S-kaupoilla -
________________ Mitä Tupa-Jumeja ne On ?
?
- Anonyymi
Nytkin jotain takaisin vetoja lidl eikö yritys jo herää? ms k vain nauraa.
- Anonyymi
Ei hättää tuo konkassa kokkolassa ennen pitkään kun epäkuranttia ruokaa myy.
- Anonyymi
Halvalla saa hyvää menee kyllä k-kauppa/s-kauppa yrityksien pohattojen liiveihin miten tyhmä lidl on johto??No se se raha menee sitten toiseen kauppaan.
- Anonyymi
Järkyttävää katsoa lidl takaisinvetoja mihin kauppa menyt.
- Anonyymi
Ennen kaupasta sai ruokaa!
- Anonyymi
Ennen ruoka kaupoissa oli kotimaista, nykyään lihaakin tuodaan eu:sta ja ympäri maailmaa.
Ei kyllä kannata ostaa ulkomailta tuotua lihaa, voi olla salmonellaa, antibioottilihaa ja muuta vastaavaa.
Jos kerran ulkomaisessa suklaassa on salmonellaa, niin todennäköisesti myös lihoissa.
- Anonyymi
Järkyttävää katseltavaa et tiedä mitä syöt jos salmonellaa? yrityksen vastaavat tilille heti.....
- Anonyymi
Kyllä nyt pitäisi laittaa yrityksen johto vastuuseen meillä paljon rahaa kiinni.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä nyt pitäisi laittaa yrityksen johto vastuuseen meillä paljon rahaa kiinni.
Tämä ei ole hyväksyttävää.
- Anonyymi
Töpeksi itse tuo yritys no voi voi.
- Anonyymi
Eiköhän se työtön saada syylliseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931692
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2141359- 831298
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!55962Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46911- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38888Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9854- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35799