Voi hyvänen aika sentään taasen ja nyt on selvinnyt syy Pattayan rakkauteen.
Lapsuuden ympäristöpaineet.
2
81
Vastaukset
- Anonyymi
Epäilit tuossa minuakin aktiiviseksi aloittajaksi. Tein laskelman jossa sadasta ensimmäisestä aloituksesta kaksi on minun ja 75 on varmuudella sinun. Sama suhdeluku on vastauksissa ja huomioi että minä kirjoitan vain töissä. Pari kertaa on lipsahtanut viime aikoina myös kotoa.
laiffila- Anonyymi
En minä ole ketään epäillyt vaikka sinä aina päätätkin yksinoikeudellasi kuka on kommentoinut.
Yhdentekevää oletko aktiivinen alittaja tai aktiivinen kommentoija, sinä ole aktiivinen idiootti.
Olet tehnyt noita laskelmia ennenkin ja sinulla on esikuvasi kanssa samat tavat, teette laskelmia viitaten muihin, ette koskaan itseenne.
Laskeppa montako sanaa kihlattusi on tänään oireillut tälle palstalle.
Sinä siis kirjoitat vain töistäsi, olet siis jälleen lauantai-iltaa nakitettuna perhekeskeisenä miehenä.
No kirjoitappa nyt Satasenköyhä vahän matkailutarinaa fotoineen, vai onko "Possondeeraus" myös sinunkin ajatuksissasi tänään, huomenna ja loppuelämäsi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nyt tajusin mitä haet takaa
En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä433803- 382598
Naiselle mieheltä
Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?362102- 231832
- 171739
Ihmetteletkö, mihin sinussa ihastuin?
Pikkuhiljaa huomasin, että olet ainutlaatuinen luonne, plussana tietysti ulkoiset avut. Toista ei taida löytyä koko maai1001672- 231608
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991496- 241477
- 251464