äri Eero Rantasila

Anonyymi-ap

Voit nauttia elämästäsi hyvän aikaa. Me varmaan ollaan molemmat realisteja eikä varmaan uskota. Hölynpölyyn kueten Jumala en ole sen verran höl.mö Että uskoisin * me näihin asioihin joilla meidät aivopestään koulun alaluokilla niin minkäkin olin tätä porukkaa uskoin jostain määrin taisipa tuo alakoulun opettaja oikea pätevä opettaja Kaija Saarelainen ajatuksissani jopa tulevaisuudessa sovittaa joitain lipereitä kaulaani. No en nyt erityisemmin uskonut tarinat oli mahtavia. Häpeän lisäksi voin kertoa meillä luettiin jopa ilta rukous ihan yhdeksän vuotiaalsi.???? Joo tultiin joskus järkiin. Asia Eero Rantasila voi jatkaa elämää melko. Turvassa elävänä ilman vammoja voin kertoa jälkimmäinen kyllä.järjestyisi muutaman päivän sisällä jos hallusin syytä ja motivaatiota löytyisi
.. Voin kertoa elän luullakseni msx kolme vuotta tai enemmän siinä ei merkitse muutama vuosi kopissa lusimassa tai hullujen huoneella lääke koe eläimenä. Totuus kaikki me kuollaan mutta miten.??? Elän mitä voinko.? Se mi itseönitä voin. Sanotaan en kykene edes itseäni tappamaan. Raukka kun olen. Muiden suhteen asia on toisin pystyn tappamaan.se on tekniikka laji miten sen kansa elät.???

5

354

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos joku jäi epäselväksi koetin toimia jotenkin oikeutta noudtaen en saanut sinäkin.olisit voinut. Tehdä sen
      Voi olla että oikeus joskus toteutuu ei siten mitä minä alun pitäen toivoin ja Tuskin . miten sinä halusit
      Jos haluat selvyydeksi tietää..Ei ole menetettävää kuin vapauashenki
      Mieti sitä. E.R tiedän kuls

• Anonyymi

Niin Eero ei aihettapelåtä olen vain kertoillut eri vaihto ehtoja. Kai oikein sanoen uhonnut joten ei mitään vakavaa. Sitten, kun alkaa olla vakavaa en enää uhoa mitään. Silloin voit alkaa ajattelemaan miltä tuntuu elää loppu elämä raaja rikkona, vammaisena. Jos tuntuu ,että pitää tappaa saat kohdata asian hitaasti ja jopa joutua uskomaan johonkin fiktio otukseen kuten Jumalaan ja rukoilemaan , kun nyt lopulta tappaisi eikä nautiskelisi.

• Anonyymi

no ei hätiä mitiä ystäväni.nykyään kun tällössä esiintyy vain kemmaia.ei tiedä onko mies vai nainen.Joku siellä irvistelee muovihampaillaan ja inisee.olis hauskaa nähdä kuinka hampaat lentää Simo Häyhän mallii.Hymyillään kun nähdään.

• Anonyymi

Hauska kommentti eikä tainnut olla kirjoitus virheitä niinkään kuin minulla.. Eipä tässä muuta
      . Muovihampaista vaan ei noihin proteesin ole paljon lisättätävää niin on koko setti tuskin sosku minulle uutta purukalustoa maksaa vaikka entissetkin on hammaslääkärin tunaroinnin tuloksen jälkeen huonot pikaseen kyhätyn joita saa liimata jatkuvasti että jotenkin pysyvät suussa. Niin ensimmäinen versio oli mestari teos joka ei koskaan päätynyt hammadteknikolle kuka tunaroi joko hammas lääkäri tai hoitaja riippuu kumpi laittoi väärän aihion laatikkoon.?

• Anonyymi

Luuleeko joku ihan tosissaan, että Eero Rantasila lukee Joutsa-palstaa!!!?
      Metsään menee ja kolisee.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      69
      4811
    2. KALAJOEN UIMAVALVONTA

https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar
      Kalajoki
      188
      3755
    3. Hukkuneet pojat kalajoella pakolaisia?

Eivät osanneet suomea nimittäin.
      Maailman menoa
      185
      3422
    4. Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?

Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?
      Kalajoki
      78
      3189
    5. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      50
      2909
    6. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      25
      1984
    7. Joku hukkui Hyrynsalmella?

Oliko mökkiläinen taas?
      Hyrynsalmi
      24
      1931
    8. Mitä sinä mietit

Mies?
      Ikävä
      179
      1734
    9. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      30
      1676
    10. Metsästysmökki

Metsästyskortti saapui. Lisäksi metsästysmökki varata!
      Kuhmo
      43
      1385
    Aihe