Voit nauttia elämästäsi hyvän aikaa. Me varmaan ollaan molemmat realisteja eikä varmaan uskota. Hölynpölyyn kueten Jumala en ole sen verran höl.mö Että uskoisin * me näihin asioihin joilla meidät aivopestään koulun alaluokilla niin minkäkin olin tätä porukkaa uskoin jostain määrin taisipa tuo alakoulun opettaja oikea pätevä opettaja Kaija Saarelainen ajatuksissani jopa tulevaisuudessa sovittaa joitain lipereitä kaulaani. No en nyt erityisemmin uskonut tarinat oli mahtavia. Häpeän lisäksi voin kertoa meillä luettiin jopa ilta rukous ihan yhdeksän vuotiaalsi.???? Joo tultiin joskus järkiin. Asia Eero Rantasila voi jatkaa elämää melko. Turvassa elävänä ilman vammoja voin kertoa jälkimmäinen kyllä.järjestyisi muutaman päivän sisällä jos hallusin syytä ja motivaatiota löytyisi
.. Voin kertoa elän luullakseni msx kolme vuotta tai enemmän siinä ei merkitse muutama vuosi kopissa lusimassa tai hullujen huoneella lääke koe eläimenä. Totuus kaikki me kuollaan mutta miten.??? Elän mitä voinko.? Se mi itseönitä voin. Sanotaan en kykene edes itseäni tappamaan. Raukka kun olen. Muiden suhteen asia on toisin pystyn tappamaan.se on tekniikka laji miten sen kansa elät.???
äri Eero Rantasila
2
100
Vastaukset
- Anonyymi
Jos joku jäi epäselväksi koetin toimia jotenkin oikeutta noudtaen en saanut sinäkin.olisit voinut. Tehdä sen
Voi olla että oikeus joskus toteutuu ei siten mitä minä alun pitäen toivoin ja Tuskin . miten sinä halusit
Jos haluat selvyydeksi tietää..Ei ole menetettävää kuin vapauashenki
Mieti sitä. E.R tiedän kuls - Anonyymi
Niin Eero ei aihettapelåtä olen vain kertoillut eri vaihto ehtoja. Kai oikein sanoen uhonnut joten ei mitään vakavaa. Sitten, kun alkaa olla vakavaa en enää uhoa mitään. Silloin voit alkaa ajattelemaan miltä tuntuu elää loppu elämä raaja rikkona, vammaisena. Jos tuntuu ,että pitää tappaa saat kohdata asian hitaasti ja jopa joutua uskomaan johonkin fiktio otukseen kuten Jumalaan ja rukoilemaan , kun nyt lopulta tappaisi eikä nautiskelisi.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1105054Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/744321599- 1931152
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1111133Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk181064Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna861020Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47941- 64931
- 64886
Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64836