Singer Serenade -koneessa alalanka tulee siksakissa ylös näkyviin, vaikka mitä tekisi. Olen langoittanut koneen täysin ohjeiden mukaan uusiksi, vaihtanut neulan ja kokeillut kaikki mahdolliset asetukset. Olen putsannut koneen yms. Mitä ihmettä voin enää tehdä?
Alalanka näkyy ylhäällä
Anonyymi-ap
3
221
Vastaukset
- Anonyymi
Värjää alalanka niin, että se ei näy niin hyvin.
- Anonyymi
alalanka on liian löysällä tai ylälanka liian kireällä. Löysää hiukan ylälangan kireyttä ja kokeile, jos ei vieläkään asetu niin kiristä alalankaa. Ohjeen löydät varmaan netistä ellei sinulla ole ohjekirjaa. Koeompeleet samasta kankaasta olevaan kaksinkertaiseen tilkkuun kuin mistä olet tekemässä jotain.
- Anonyymi
Minulla on sama kone. Kannattaa löysätä ja joskus kiristää. Ei tarvitse värjätä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad841349- 52977
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että370808- 142759
- 55699
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän123692- 51658
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56604