Vaalipäiväksi on odotettavissa reipasta vasemmistopuhuria, kirjoittaa vaaliasiantuntija Jukka Manninen.
Vasemmistoliiton ja erityisesti SDP:n kannatus kasvaa kannatuskyselyiden mukaan alue- ja kuntavaaleissa kohisten. Puhuria voimistaa se, että ne tekivät viime kuntavaaleissa huonoimmat tuloksensa. Alhainen vertailukohta alleviivaa muutoksen suuruusluokkaa.
SDP näyttäisi olevan nousemassa ykköspuolueeksi niin Vantaalla, Turussa, Jyväskylässä kuin Kuopiossa. Lisäksi Espoossa ja Helsingissä puolue nousisi kohinalla kakkoseksi.
Tällaisessa myötätuulessa ehdokkaiden kelpaa kampanjoida kevätauringon paisteessa.
Vasemmistoliiton tulosta avittaa se, että puolue sai ehdokkaita useampaan kuntaan kuin viimeksi. Ehdokkaiden keski-ikä laski, mikä kertoo puolueen uudistumisen jatkumisesta.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/fdd08f45-aa1e-41ce-9f47-62c344fcd63a
Odotettavissa kunnon vasemmistopuhuri !
Anonyymi-ap
1
65
Vastaukset
- Anonyymi
Punaviher jytkyä odotellessa....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723073
- 552735
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322345- 792188
- 952006
- 571949
- 121586
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171547Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301390Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301361