DRAC SUPERMOTO EURO4 VAPARI ILMANPUTSARIN VÄLISTÄ TIHKUTTAA PENSIINIÄ?!??!

Otsikossa hieman suuntaa antava ilmoituksensa esitetty kysymys kaikille asiantuntijoille.
Eli siis ilmanputsarista valuu polttoaine-öljy seosta rakkaan vaihdelaatikkoni ei päälle ja mopo pitäisi saada myytyä niin mikä voisi tässä olla vikana. Kaasari on aivan uusi n. 6h ajettu aito dellorto phva 17.5 mutta teki samaa myös vanhalla kaasarilla joka oli niin ikään dellorto mutta noin 17000 ajettu phbn 16.
Tiivisteet ovat kunnossa eikä pitäisi mitään imuvuotoa olla. Kaasari on putsattu ja vaijerit sun muut kuluvat osat vaihdettu ajallaan. Pensa tulee siis vain ilmanputsarista ja sitä tulee noin pipetillinen (5ml) 50km kohti.
Jos satut omaamaan sitä vanhaa kunnon IQ:ta ja pystyt neuvomaan suhteellisen uusavutonta punaniska Junttia joka on nyt parisen viikkoa tupakansavun ja oluen kanssa tuskastellut moponsa ongelmia.
Alkaa nimittäin tupakkirahat olla lopussa jo joten mopo pitäisi saada kuntoon mutta oma tietämys on rajallinen.
Jos omaat vastauksen edellä mainittuun (erittäin pitkaveteisesti selitettyyn) ongelmaan niin ole hyvä ja jaa tietämystäsi jos koet että tällaisen tekstin kirjoittanut nulikka edes ansaitsee kyseistä korkeimman luokan tietämystä.
Kiitos valmiiksi vastauksista kaikille vastaajille tasapuolisesti.

Ps. Vaikka olinkin kovin hulvattomalla ja hilpeällä tuulella tätä kirjoittaessani niin on ongelmani silti todellinen ja tarvitsen siihen apua. Kiitos :)

2

122

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Heitä rööki.

• Minä keksiä vika!

Am6

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1692
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1508
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      37
      973
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      889
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      851
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      806
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      758
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      750
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      748
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      730
    Aihe