"Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on suhtautunut siihen negatiivisesti. Sunnuntaina päivitys oli kerännyt liki 200 vihaista reaktiota ja lähes 160 naurureaktiota. Kommentteja on kertynyt yli 500. Kovinkaan moni ei ole suhtautunut Juuson ajatuksiin kannustavasti.
– Kahdeksan vuoden aikana sekä lähi- että sairaanhoitajan urallani kotihoidossa en ole tavannut AINOATAKAAN vanhusta tai muutakaan kotihoidon asiakasta, joka kokisi käyntejä olevan liikaa. Sen sijaan olen kohdannut asiakkaan turvattomuutta ja omaisten riittämättömyyden tunnetta.
– Jos kotihoidon asiakkaalla on neljä tai viisi käyntiä vuorokaudessa (eli kotihoidon maksimi), niin toimintakyky on niin huono, ettei digikäynti vastaa tarpeeseen. Jos käyntejä on noin monta, niin yksikään käynneistä ei ole mikään seurustelu- tai voinnintarkistuskäynti, vaan tarve on hyvin tarkkaan arvioitu, eräs hoitajista kirjoittaa.
Juusolle (PS) tulvii vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle
Anonyymi-ap
1
106
Vastaukset
- Anonyymi
Persujen työkokemus terveydenhuollosta perustuu lähinnä asemalla makoiluun, työtehtävien siirrättämiseen muille, omien ja puolueen asioiden hoitamiseen sekä omien terveyshuolien "hoidattamiseen" työkavereilla ja kollegoilla.
Siinä käsitys potilaista ei ole ensisijalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2474639Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii773086- 472473
- 281813
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua451777- 811470
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘851295PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden143965- 69958
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86894