Jasmin on minun tyttöystävä
44
607
Vastaukset
- Anonyymi
Tietääkö Jasmin tämän?
- Anonyymi
Kuulostaa hiukan ettei Jasminilla ole juurikaan vaihtoehtoja.
- Anonyymi
Hyvä että olet löytänyt tyttöystävän. Olet päästänyt irti pakkomielteestäsi vanhemmasta naisesta!
- Anonyymi
Jos et saa Jasminia, niin saako silloin kukaan muukaan?
- Anonyymi
Ja mun ex
Ja japin ex
Ja.. no sun listassa yksi lisää - Anonyymi
Kaikkien hoonaama homssu.
- Anonyymi
Jasmin on ihana 😊❤️
- Anonyymi
Niin munkin
- Anonyymi
Jasmin❤️❤️❤️
- Anonyymi
Ihanaa kun Jasmin valittiin tänne meidän fray seksuaalien työpaikkaan 🥰. Pelastetaan Jasmin yhdessä.
Pääsee moni nauttimaan.- Anonyymi
Mikä työpaikka tämmöinen on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä työpaikka tämmöinen on?
Mikäköhän se ois 🥰🥰
Tuleeko tästäkin viestistä kunnianloukkausilmoitus, kun se on poistettu jo kerran??
Hyvä että on poliiseilla töitä.
- Anonyymi
Jasmin on minun tyttöystävä 😊
- Anonyymi
Ihana tyttöystävä 😘😘😘😘
- Anonyymi
Tulipojatkin tykkää Jasminista. Nyt on säpinää ja kipinää. Unohtuu työhommelit nopeaan.
- Anonyymi
Taitaa tytöt karata jopa Kokkolastakin parempiin kaupunkeihin nykyään. Tampereella taisi olla tilanne että naikkosista on jopa ylitarjontaa.
- Anonyymi
Yksi paikallinen jakomuija Kokkolassa ei kesää tee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yksi paikallinen jakomuija Kokkolassa ei kesää tee.
Minkä ikäinen tämä henkilö?
- Anonyymi
Turha sinun tuhkamuna on miestä leikkiä!
Muijasikin lähti just siks menemään.
- Anonyymi
- Anonyymi
Jasmin on kiva ☺️
- Anonyymi
Jasminia ikävä
- Anonyymi
☺️❤️
- Anonyymi
Kyllä tyttökullistakin saattaa jotkut tykätä.
- Anonyymi
Jasmin on mukava ☺️
- Anonyymi
Jasmin on minun tyttöystävä ☺️
- Anonyymi
Tyttöystävä
- Anonyymi
Jasmin on ihana tyttöystävä ☺️❤️
- Anonyymi
Tyttöystävä ☺️❤️
- Anonyymi
Ihana tyttöystävä ☺️❤️
- Anonyymi
Ihana ja mukava tyttöystävä ☺️❤️
- Anonyymi
Jasmin on kiltti tyttöystävä ☺️❤️
- Anonyymi
Huomenta tyttöystävä 😊
- Anonyymi
huomaa että kokkolassa asuu vain hulluja
- Anonyymi
Yksi vain ottanut taas kassan neitosen pakkomielteekseen. Sillä kassalla on jo komea poikaystävä jonka kanssa seurustelee.
- AnonyymiUUSI
Tuo on kyllä ihan totta. Kokkola on latinaa ja tarkoittaa: mentalhospitaali.
- Anonyymi
Jasmin on minun tyttöystävä ☺️
- Anonyymi
Jasmin se jakkaa kelle vaan eestä ja takkaa. Näin olemme poikain kanssa Kokkolan tuhkamunaisissa todenneet.
- AnonyymiUUSI
Jasmin on ihana tyttöystävä ☺️
- AnonyymiUUSI
Jasmin on kaunis ihana täydellinen ☺️❤️
- AnonyymiUUSI
Ei saa sitten viedä metsään ja kuristaa sitä. Pitää ymmärtää että sellainen on kiellettyä.
- AnonyymiUUSI
Jasmin on kiltti tyttöystävä ☺️❤️
- AnonyymiUUSI
Kaikkea passkaa täällä pyöritetään kuukausia. Vithuun nämä typeryydet. Ei ole ihmekään, että kaikki häipyvät sivustolta.
- AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kaikkea passkaa täällä pyöritetään kuukausia. Vithuun nämä typeryydet. Ei ole ihmekään, että kaikki häipyvät sivustolta.
Sama mitä kirjoitellaan, niin perhon repaska ainakin pysyy täällä kuin takiainen paskassa. Kuvittelee yhäti palstan olevan oikotie onneen.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus167180- 1992567
Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan1062026En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.761548Exän käytös hämmentää (taas)
Osaisivatko palstan herrat kenties helpottaa tulkitsemista? Toki naispuolisetkit saavat antaa tulkinta-apua, mutta nyt k1911089- 41990
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va46969- 78870
- 45739
Susanna Laine paljastaa - Tästä farmilaiset yllättyvät joka kaudella: "Ettei olekaan niin paljon..."
Farmi Suomi vie Pieksämäelle maaseudulle ja suosikkirealityn juontajan puikoissa on Susanna Laine. Uudella kaudella muka7728