Maksoin verkkopankin kautta, vuokran, kännykkä liittymä laskun siirsi lisäksi 200€säästö tilille ja 40€nostin rasiaan säästö rahaa.
T. Henna Maria Espoosta
Kehitysvammaisten matematiikka vahvuus
2
185
Vastaukset
Tosi hyvä! Osaisinpa mäkin käyttää rahaa fiksusti ja laittaa säästöön. Vuokran maksan aina heti kyllä.
- Anonyymi
Olen saanut kuulla Kehitysvamma Kehitysvamma alan ohjaajat ovat sitä mieltä olen saanut väärin Lievän älyllisen kehitysvamman, kun ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei osaa maksaa yksin vuokra, vesi, sähkö, kotivakuutus kännykkä laskuja ja muut ihmiset joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei osaa säästää rahaa edes.
Ja ne joilla on Lievä älyllinen kehitysvamma ne ei osaa laskea kertolaskuja ilman laskinta silmät kiinni esimerkiksi 55 ×5 on ehkä 275.
Kukaan Kehitysvamma psykiatri lääkäri ei suostu selvitää muita diagnooseja.
Olen ainoa Lievän älyllisen kehitysvamman oleva ihminen Suomessa joka osaa nuo asiat.
T. Henna Maria Espoosta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 417054
- 323958
- 473391
- 402959
- 172736
- 372238
- 162206
- 412173
Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...
Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons472127- 402078