Olen 15-vuotias tyttö ja huomasin pari viikkoa sitten oudon patin vasemmalla puolella vatsaani lähellä napaa. Se on todella pieni, tuntuu koskettaessa ja ajoittain näkyy katsottaessa. Se ei vaikuta lipoomalta eli rasvapatilta koska se ei painettaessa muuta muotoaan eikä oikeastaan liiku sillä tavalla, miten Lipooman pitäisi. Ja minusta tuntuu että alue on kipeä tai siihen särkee välillä. Vaikka ei kyllä koskettaessa. Olen vain todella peloissani koska en halua kuolla näin nuorena tai mitään. Kuulostan varmaan todella tyhmältä.
Vastaukset 2
- Anonyymi
Jos olet vielä koulussa niin käyhän näyttämässä terkkarille, hän sitten ohjaa eteenpäin jos on aihetta. Netin välityksellä sinua ei kukaan pysty tutkimaan. Jos et ole enää koulussa niin terveyskeskukseen, mars
- Anonyymi
Lisään vielä että minulla on ollut vatsassa rasvapatti jo vuosia eikä sekään ole pehmeä ja muuta muotoaan, Lääkäri on kuitenkin sen rasvapatiksi diagnosoinut.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1911684
- 861433
- 1041068
Leski ja Volvomies
Mitä se Volvomies kulkee sen nuoren lesken luona.. joko leski surunsa surrut ja uusi jo katottu..17985- 48939
Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa
ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su44878Joko seuraava hallitus uskaltaa puuttua 7,5 viikon vuosilomiin
Onhan se törkeää eriarvoisuutta ja verovarojen törkeää tuhlausta.133701Haluatko, että kierrän sinut kauempaa
Kun näyttää, ettet minusta innostu. Voisit edes täällä kertoa selvät sävelet.83676Yritit nainen sammuttaa kiinnostukseni
mutta se tehtävä epäonnistui. Se oli sitä bitch -mode vaihetta silloin. Lopputulos on nyt se, että rakastan sinua tällä30661Kyllä mä tiedän et me kuulutaan yhteen ja se on tähtiin kirjoitettu!!
En vain halua satuttaa sua. Olen aivan perseestä epävakaan ja ADHD oireiluin vuoksi. Ja kun olisi aika "vapauttaa" ne su45607