Koskakohan aiotaan julkaista tilinpäätökset? Averaa tässä odotellaan. Nähdään taas paljonko veronmaksajien rahoja pumpattu uponneeseen laivaan.
Tilinpäätökset
10
500
Vastaukset
- Anonyymi
Miten niin veronmaksajien?
- Anonyymi
Mistä luulet tämän yrityksen tappioihin käytettävän rahan tulevan? Kaupungin omistama yritys. Paljonko on kaupungin takaamaa rahaa pumpattu tuonne. Veromaksajat tämän leikin maksavat viimeistään siinä vaiheessa kun velat kaatuvat.
- Anonyymi
Jäähalli on varmasti ollut taas kultaa muniva ja energiaa siellä ei ole kulunut yhtään. Sehän on maailman energiatehokkain jäähalli. Se tuottaa moninkertaisesti sen mitä siihen on investoitu. Pelastaa koko kaupungin talouden.
- Anonyymi
Eihän siellä ole kuin ongelmia,! Pukukopit jäässä ja hallin puolella liian lämmin.
- Anonyymi
Jaa-a onko ne vetänyt jäädytysputket pukukoppiin ja toisinpäin? 😂
- Anonyymi
Mut on se silti maailman energiatehokkain.
- Anonyymi
Kaupungin syliinhän se jäähalli nyt sitten kaatui.
- Anonyymi
Eihän vasemmistovetoiset valtionyhtiötkään ole pärjänneet kilpailuyhteiskunnassa kun työpaikat on pääasia ja kannattavuus sivuseikka.
- Anonyymi
tilinpäätös on positiivinen.
- Anonyymi
Mistä löytyy?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1748483KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti4537657Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei763890Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521633716Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1183074Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään552855Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua
MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv442071- 1262066
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro231893Vedonlyöntiä .
Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka211841