sopis paremmin sokkotreffien nimeksi.
Siellähän 9/10:stä käy suoraan asiaan kysyäkseen seksiseuraa. No jotkut saa kiksejä kirjottelullakin jopa...
huoks...
seksitreffit
15
11996
Vastaukset
- memmu
totta on sillä seilaa seksihullut ukon kääkät tarjoten seuraa. ei se ole oikein kun jotkut haluu jutella vaan.siitä joka on fiksu jatkaa säädyllisti eikä ehdota heti että seksiiiii......
- kukin tyylillään
minä yleensä kysyn suoraan, mitä nainen etsii. jos etsin seksiä, eikä naista kiinnosta, toivottelen hyvät jatkot ja poistun, ellei nainen ehdi heittää pihalle. joskus etsin juttuseuraa ja aika usein juttu menee seksiin naisen aloitteesta. useasti myös nainen ehdottaa heti netsexiä, että puolin ja toisin...
- *emmu*
kukin tyylillään kirjoitti:
minä yleensä kysyn suoraan, mitä nainen etsii. jos etsin seksiä, eikä naista kiinnosta, toivottelen hyvät jatkot ja poistun, ellei nainen ehdi heittää pihalle. joskus etsin juttuseuraa ja aika usein juttu menee seksiin naisen aloitteesta. useasti myös nainen ehdottaa heti netsexiä, että puolin ja toisin...
oonp jo oppinut,et kun mies kysyy ekaks että mitä oon hakemassa..niin mies ainakin hakee silloin seksiä. En kylläkään oo mitenkään seksiä vastaan,se on mukavaa,mutten sitä ny lähe aivan netistä pongattujen kaa harrastamaan. Ois ainakin mukavaa ensin tutustua. Eikä heti käydä suoraan asiaan...semmonen tuntuu vaan niin oudolta,tai sitten oon vaan niin vanhanaikainen.. ?
- eemeli
*emmu* kirjoitti:
oonp jo oppinut,et kun mies kysyy ekaks että mitä oon hakemassa..niin mies ainakin hakee silloin seksiä. En kylläkään oo mitenkään seksiä vastaan,se on mukavaa,mutten sitä ny lähe aivan netistä pongattujen kaa harrastamaan. Ois ainakin mukavaa ensin tutustua. Eikä heti käydä suoraan asiaan...semmonen tuntuu vaan niin oudolta,tai sitten oon vaan niin vanhanaikainen.. ?
Luuletko, ettei siellä oo myös seksihulluja naisia.
- mukaan
*emmu* kirjoitti:
paras mennä heti asiaan ja lähteä heti vaan treffeille, kun on hiukan jutustanut, eikä missään nimessä toiseen kaupunkiin.
Katos kun ensin lämmittelee netissä, niin sitten sekin on tehty jo valmiiksi tai puoliväliin, ja entistä paremmin sitten livenä.
Sanoo yksi ajatellut, muttei vielä kokeillut. Kuin välillisesti. Siirtovaikutus. - *emmu*
mukaan kirjoitti:
paras mennä heti asiaan ja lähteä heti vaan treffeille, kun on hiukan jutustanut, eikä missään nimessä toiseen kaupunkiin.
Katos kun ensin lämmittelee netissä, niin sitten sekin on tehty jo valmiiksi tai puoliväliin, ja entistä paremmin sitten livenä.
Sanoo yksi ajatellut, muttei vielä kokeillut. Kuin välillisesti. Siirtovaikutus.lähtisit kenen kaa vaan seksitreffeille?
Sitä ku ei tiiä minkälainen komeus/kauhistus toisella puolen ois.
Muutamalta kuullut et miehet ja tietty naisetkin kehuneet näköään ja kokoaan sättäillessä,mutta totuus onkin ihan toinen :(
No mä lähen treffeille muista syistä ja seksi tulee olennaisena osana siihen sitten jos kemiat pelaa.. - kiimakulli
haluan sun kans sexiäää??????????
- Anonyymi
kiimakulli kirjoitti:
haluan sun kans sexiäää??????????
Annan ilmaiseksi persettä. Soita numeroon 045 847 4778
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Annan ilmaiseksi persettä. Soita numeroon 045 847 4778
Tarteeks laittaa erkkaria Lapaan.
- mese
miksei saa saada?
- pete-boy89
Moi arvon neiti, haluaisin tutustua sinuun paremmin, Ja lähetellä sinulle kuumia viestejäni? Laita minulle minkälaista tekstiä haluaist niin saamasi pitää.
muna pystyssä näitä luen, hei kypsät naiset ootte ihania.
- Anonyymi
Ja eikun erkkaa Lapaan..
- Anonyymi
Haloo onko ketään
- Anonyymi
Tietysti.. miks ei..
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212606- 1482244
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292242Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522139Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211742Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881617Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961556- 2881436
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131389- 1321389