seksitreffit

*emmu*

sopis paremmin sokkotreffien nimeksi.
Siellähän 9/10:stä käy suoraan asiaan kysyäkseen seksiseuraa. No jotkut saa kiksejä kirjottelullakin jopa...
huoks...

15

12222

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • memmu

totta on sillä seilaa seksihullut ukon kääkät tarjoten seuraa. ei se ole oikein kun jotkut haluu jutella vaan.siitä joka on fiksu jatkaa säädyllisti eikä ehdota heti että seksiiiii......

• kukin tyylillään

minä yleensä kysyn suoraan, mitä nainen etsii. jos etsin seksiä, eikä naista kiinnosta, toivottelen hyvät jatkot ja poistun, ellei nainen ehdi heittää pihalle. joskus etsin juttuseuraa ja aika usein juttu menee seksiin naisen aloitteesta. useasti myös nainen ehdottaa heti netsexiä, että puolin ja toisin...

• *emmu*
        kukin tyylillään kirjoitti:

minä yleensä kysyn suoraan, mitä nainen etsii. jos etsin seksiä, eikä naista kiinnosta, toivottelen hyvät jatkot ja poistun, ellei nainen ehdi heittää pihalle. joskus etsin juttuseuraa ja aika usein juttu menee seksiin naisen aloitteesta. useasti myös nainen ehdottaa heti netsexiä, että puolin ja toisin...

oonp jo oppinut,et kun mies kysyy ekaks että mitä oon hakemassa..niin mies ainakin hakee silloin seksiä. En kylläkään oo mitenkään seksiä vastaan,se on mukavaa,mutten sitä ny lähe aivan netistä pongattujen kaa harrastamaan. Ois ainakin mukavaa ensin tutustua. Eikä heti käydä suoraan asiaan...semmonen tuntuu vaan niin oudolta,tai sitten oon vaan niin vanhanaikainen.. ?

• eemeli
        *emmu* kirjoitti:

oonp jo oppinut,et kun mies kysyy ekaks että mitä oon hakemassa..niin mies ainakin hakee silloin seksiä. En kylläkään oo mitenkään seksiä vastaan,se on mukavaa,mutten sitä ny lähe aivan netistä pongattujen kaa harrastamaan. Ois ainakin mukavaa ensin tutustua. Eikä heti käydä suoraan asiaan...semmonen tuntuu vaan niin oudolta,tai sitten oon vaan niin vanhanaikainen.. ?

Luuletko, ettei siellä oo myös seksihulluja naisia.

• mukaan
        *emmu* kirjoitti:

paras mennä heti asiaan ja lähteä heti vaan treffeille, kun on hiukan jutustanut, eikä missään nimessä toiseen kaupunkiin.

Katos kun ensin lämmittelee netissä, niin sitten sekin on tehty jo valmiiksi tai puoliväliin, ja entistä paremmin sitten livenä.

Sanoo yksi ajatellut, muttei vielä kokeillut. Kuin välillisesti. Siirtovaikutus.

• *emmu*
        mukaan kirjoitti:

paras mennä heti asiaan ja lähteä heti vaan treffeille, kun on hiukan jutustanut, eikä missään nimessä toiseen kaupunkiin.

Katos kun ensin lämmittelee netissä, niin sitten sekin on tehty jo valmiiksi tai puoliväliin, ja entistä paremmin sitten livenä.

Sanoo yksi ajatellut, muttei vielä kokeillut. Kuin välillisesti. Siirtovaikutus.

lähtisit kenen kaa vaan seksitreffeille?
        Sitä ku ei tiiä minkälainen komeus/kauhistus toisella puolen ois.
        Muutamalta kuullut et miehet ja tietty naisetkin kehuneet näköään ja kokoaan sättäillessä,mutta totuus onkin ihan toinen :(
        No mä lähen treffeille muista syistä ja seksi tulee olennaisena osana siihen sitten jos kemiat pelaa..

• kiimakulli

haluan sun kans sexiäää??????????

• Anonyymi
        kiimakulli kirjoitti:

haluan sun kans sexiäää??????????

Annan ilmaiseksi persettä. Soita numeroon 045 847 4778

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annan ilmaiseksi persettä. Soita numeroon 045 847 4778

Tarteeks laittaa erkkaria Lapaan.

• mese

miksei saa saada?

• pete-boy89

Moi arvon neiti, haluaisin tutustua sinuun paremmin, Ja lähetellä sinulle kuumia viestejäni? Laita minulle minkälaista tekstiä haluaist niin saamasi pitää.

• muna pystyssä näitä luen, hei kypsät naiset ootte ihania.

• Anonyymi

Ja eikun erkkaa Lapaan..

• Anonyymi

Haloo onko ketään

• Anonyymi

Tietysti.. miks ei..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      202
      2784
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      162
      2483
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      106
      1162
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      951
    5. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      251
      889
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      879
    7. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      99
      870
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      305
      865
    9. Onneksi tapasin sut

Ilman sua olisin jatkanut pään lyömistä seinään eli samanlaisten miesten etsimistä. Tajusin, mikä menee pieleen vasta ku
      Ikävä
      93
      739
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      738
    Aihe