seksitreffit

*emmu*

sopis paremmin sokkotreffien nimeksi.
Siellähän 9/10:stä käy suoraan asiaan kysyäkseen seksiseuraa. No jotkut saa kiksejä kirjottelullakin jopa...
huoks...

15

12260

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • memmu

totta on sillä seilaa seksihullut ukon kääkät tarjoten seuraa. ei se ole oikein kun jotkut haluu jutella vaan.siitä joka on fiksu jatkaa säädyllisti eikä ehdota heti että seksiiiii......

• kukin tyylillään

minä yleensä kysyn suoraan, mitä nainen etsii. jos etsin seksiä, eikä naista kiinnosta, toivottelen hyvät jatkot ja poistun, ellei nainen ehdi heittää pihalle. joskus etsin juttuseuraa ja aika usein juttu menee seksiin naisen aloitteesta. useasti myös nainen ehdottaa heti netsexiä, että puolin ja toisin...

• *emmu*
        kukin tyylillään kirjoitti:

minä yleensä kysyn suoraan, mitä nainen etsii. jos etsin seksiä, eikä naista kiinnosta, toivottelen hyvät jatkot ja poistun, ellei nainen ehdi heittää pihalle. joskus etsin juttuseuraa ja aika usein juttu menee seksiin naisen aloitteesta. useasti myös nainen ehdottaa heti netsexiä, että puolin ja toisin...

oonp jo oppinut,et kun mies kysyy ekaks että mitä oon hakemassa..niin mies ainakin hakee silloin seksiä. En kylläkään oo mitenkään seksiä vastaan,se on mukavaa,mutten sitä ny lähe aivan netistä pongattujen kaa harrastamaan. Ois ainakin mukavaa ensin tutustua. Eikä heti käydä suoraan asiaan...semmonen tuntuu vaan niin oudolta,tai sitten oon vaan niin vanhanaikainen.. ?

• eemeli
        *emmu* kirjoitti:

oonp jo oppinut,et kun mies kysyy ekaks että mitä oon hakemassa..niin mies ainakin hakee silloin seksiä. En kylläkään oo mitenkään seksiä vastaan,se on mukavaa,mutten sitä ny lähe aivan netistä pongattujen kaa harrastamaan. Ois ainakin mukavaa ensin tutustua. Eikä heti käydä suoraan asiaan...semmonen tuntuu vaan niin oudolta,tai sitten oon vaan niin vanhanaikainen.. ?

Luuletko, ettei siellä oo myös seksihulluja naisia.

• mukaan
        *emmu* kirjoitti:

paras mennä heti asiaan ja lähteä heti vaan treffeille, kun on hiukan jutustanut, eikä missään nimessä toiseen kaupunkiin.

Katos kun ensin lämmittelee netissä, niin sitten sekin on tehty jo valmiiksi tai puoliväliin, ja entistä paremmin sitten livenä.

Sanoo yksi ajatellut, muttei vielä kokeillut. Kuin välillisesti. Siirtovaikutus.

• *emmu*
        mukaan kirjoitti:

paras mennä heti asiaan ja lähteä heti vaan treffeille, kun on hiukan jutustanut, eikä missään nimessä toiseen kaupunkiin.

Katos kun ensin lämmittelee netissä, niin sitten sekin on tehty jo valmiiksi tai puoliväliin, ja entistä paremmin sitten livenä.

Sanoo yksi ajatellut, muttei vielä kokeillut. Kuin välillisesti. Siirtovaikutus.

lähtisit kenen kaa vaan seksitreffeille?
        Sitä ku ei tiiä minkälainen komeus/kauhistus toisella puolen ois.
        Muutamalta kuullut et miehet ja tietty naisetkin kehuneet näköään ja kokoaan sättäillessä,mutta totuus onkin ihan toinen :(
        No mä lähen treffeille muista syistä ja seksi tulee olennaisena osana siihen sitten jos kemiat pelaa..

• kiimakulli

haluan sun kans sexiäää??????????

• Anonyymi
        kiimakulli kirjoitti:

haluan sun kans sexiäää??????????

Annan ilmaiseksi persettä. Soita numeroon 045 847 4778

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Annan ilmaiseksi persettä. Soita numeroon 045 847 4778

Tarteeks laittaa erkkaria Lapaan.

• mese

miksei saa saada?

• pete-boy89

Moi arvon neiti, haluaisin tutustua sinuun paremmin, Ja lähetellä sinulle kuumia viestejäni? Laita minulle minkälaista tekstiä haluaist niin saamasi pitää.

• muna pystyssä näitä luen, hei kypsät naiset ootte ihania.

• Anonyymi

Ja eikun erkkaa Lapaan..

• Anonyymi

Haloo onko ketään

• Anonyymi

Tietysti.. miks ei..

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Onko sulla rakas mitään sanottavaa?

Lähetä tässä kaivatullesi haluamasi terveiset 💌
      Ikävä
      308
      2411
    2. Liikenneonnettomuus kuhmo

Taisi Audi mennä lunastukseen ja pemari kilometritehtaalle
      Kuhmo
      24
      1475
    3. Nanna hakkasi Martinan aivot tuusan nuuskaksi!!!

Ihme jos Martina pystyy muodostaa järkeviä lauseita tämän nyrkkisateen jälkeen. Ottelupalkkio tuli, tajunta meni.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      275
      1435
    4. Vaikea löytää samantyylistä miestä

Nyt on pakko avautua. Onko ketään muuta jonka on yksinkertaisesti todella vaikeaa löytää samanhenkistä kumppania kuin i
      Sinkut
      145
      912
    5. Oot sä aika nuorekas...

Vaikka oot niin vanha!
      Ikävä
      41
      876
    6. Rasismi ahdistaa.

Tapasin baarissa oikein lupsakan oloisen miehen, mutta arvomaailma on hyvin erilainen omani kanssa. Hän käyttää n-sanaa
      Sinkut
      251
      798
    7. Martina ja Muhis

Aamulenkillä yhdessä valmistautumassa suuren päivään,toivottavasti heräsivät toistensa viekusta.Ihana pariskunta❤
      Kotimaiset julkkisjuorut
      238
      747
    8. Näin sut.

olitpas vanhentuneen näköinen. 😆 mieheltä naiselle
      Ikävä
      56
      580
    9. Olenkohan tunteideni kanssa yksin?

Salaa toivon, että sinä nainen luotat minuun niin paljon, että uskaltaisit lähentyä kanssani, vaikka tämä on vähän kiell
      Ikävä
      46
      521
    10. Oot pelkkä naurun aihe

🤣🤣🤣🤣🤣 m-n
      Ikävä
      38
      498
    Aihe