miten rajataan lapsen ruutuaika androidissa?

Anonyymi-ap

Lapsella on paha riippuvuus kännykkään ja tietokonepeleihin, miten rajataan käyttöaikaa?

5

206

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

En anna ohjetta tollaseen. Yleensä nuo tommoset puheet "riippuvuudesta" on nimittäin vain itä, että kun aikuinen ei itse pelaa tai käytä älypuhelinta someen jne niin sitten heti ollaan näkemässä se lapsen käyttö jotenkin pahana. Kumma että kun itse on leikitty kävyillä lapsena niin nykyäänkin lasten pitäisi leikkiä kävyillä. Itse olen ollut pienestä asti tekemisissä titokoneiden kanssa ja älypuhelintekin kanssa aivan 2000 -luvun alusta astieikä siitä ikinä aiheutunut mitään ongelmaa, päinvastoin päädyin opiskelemaan tietotekniikka-alaa jne. Tietysti, jos jollain on oikeasti riippuvuus asia on eri, mutta useimmiten kyse on vaan just siitä, että kun aikuinen ei itse ole tottunut pelaamaan jne niin lapsikaan ei saisi sitä tehdä ja kun aikuinen leikki lapsena kävyillä niin nykysenkin lapsen pitäs leikkiä kävyillä. Maailma kuitenkin muuttuu ja nykyään on muutakin tekemistä kuin leikkiä kävyillä."

• Anonyymi

No nykysten keski-ikäisten lapsuudessa kävyt edusti korkeateknologiaa. Nykysten vanhusten lapsuudessa ei oltu vielä edes keksitty käpyjä Nykyään lapsilla on käytettävissään älypuhelimet, netti ja jopa drooneja jne. tokihan käpykansa on kateellista..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No nykysten keski-ikäisten lapsuudessa kävyt edusti korkeateknologiaa. Nykysten vanhusten lapsuudessa ei oltu vielä edes keksitty käpyjä Nykyään lapsilla on käytettävissään älypuhelimet, netti ja jopa drooneja jne. tokihan käpykansa on kateellista..

nykysten keski-ikästen lapsuudessa sotapeli tarkotti ulkona pihalla tapahtunutta muurahaisten joukkomurhaamista ydinsodassa käyttämällä polttolasia. Nykyään lapset sentään vaan pelaa tietokoneella ja mobiililaitteilla. Kumpikohan onkaan tervejärkisempää touhua? :-D Samaten nykysten keski-ikästen lapsuudessas kaupoissa myytiin aidon näkösiä nallipyssyjä ja niihin nallirullia. Lapset juoksenteli ympäriinsä osottelemassa ja räiskimässä toisiaan aidon näkösillä aseilla niin, että ilma haisi ruudilta. Tavallisista ruokakaupoista pysty ostamaan erehdyttävästi oikean näkösen revolverin. Nykyään lapset sentään vaan pelaa mobiili ja tietokonepelejä. Kumpikohan taas onkaan tervejärkeisempää touhua? :-D

• Anonyymi

Kännykkät tekee ihmisistä apaattisia zompeja jotka ei osaa enää ajatella omilla aivoillaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      117
      6339
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6167
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      69
      6000
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3962
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      145
      2375
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2345
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      119
      1403
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      12
      1241
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      186
      1085
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      59
      887
    Aihe