Lapsella on paha riippuvuus kännykkään ja tietokonepeleihin, miten rajataan käyttöaikaa?
miten rajataan lapsen ruutuaika androidissa?
5
132
Vastaukset
- Anonyymi
Siihen tarkoitukseen on olemassa sovelluksia, joita voi ladata perheen puhelimiin Play-kaupasta. Joitain saattaa olla jo valmiinakin Android-laitteissa kuten mm. sellainen sovellus kuin'Digitaalinen hyvinvointi'.
https://www.google.com/search?q=lapsen+puhelimen+kayton+rajoittaminen - Anonyymi
En anna ohjetta tollaseen. Yleensä nuo tommoset puheet "riippuvuudesta" on nimittäin vain itä, että kun aikuinen ei itse pelaa tai käytä älypuhelinta someen jne niin sitten heti ollaan näkemässä se lapsen käyttö jotenkin pahana. Kumma että kun itse on leikitty kävyillä lapsena niin nykyäänkin lasten pitäisi leikkiä kävyillä. Itse olen ollut pienestä asti tekemisissä titokoneiden kanssa ja älypuhelintekin kanssa aivan 2000 -luvun alusta astieikä siitä ikinä aiheutunut mitään ongelmaa, päinvastoin päädyin opiskelemaan tietotekniikka-alaa jne. Tietysti, jos jollain on oikeasti riippuvuus asia on eri, mutta useimmiten kyse on vaan just siitä, että kun aikuinen ei itse ole tottunut pelaamaan jne niin lapsikaan ei saisi sitä tehdä ja kun aikuinen leikki lapsena kävyillä niin nykysenkin lapsen pitäs leikkiä kävyillä. Maailma kuitenkin muuttuu ja nykyään on muutakin tekemistä kuin leikkiä kävyillä."
- Anonyymi
No nykysten keski-ikäisten lapsuudessa kävyt edusti korkeateknologiaa. Nykysten vanhusten lapsuudessa ei oltu vielä edes keksitty käpyjä Nykyään lapsilla on käytettävissään älypuhelimet, netti ja jopa drooneja jne. tokihan käpykansa on kateellista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nykysten keski-ikäisten lapsuudessa kävyt edusti korkeateknologiaa. Nykysten vanhusten lapsuudessa ei oltu vielä edes keksitty käpyjä Nykyään lapsilla on käytettävissään älypuhelimet, netti ja jopa drooneja jne. tokihan käpykansa on kateellista..
nykysten keski-ikästen lapsuudessa sotapeli tarkotti ulkona pihalla tapahtunutta muurahaisten joukkomurhaamista ydinsodassa käyttämällä polttolasia. Nykyään lapset sentään vaan pelaa tietokoneella ja mobiililaitteilla. Kumpikohan onkaan tervejärkisempää touhua? :-D Samaten nykysten keski-ikästen lapsuudessas kaupoissa myytiin aidon näkösiä nallipyssyjä ja niihin nallirullia. Lapset juoksenteli ympäriinsä osottelemassa ja räiskimässä toisiaan aidon näkösillä aseilla niin, että ilma haisi ruudilta. Tavallisista ruokakaupoista pysty ostamaan erehdyttävästi oikean näkösen revolverin. Nykyään lapset sentään vaan pelaa mobiili ja tietokonepelejä. Kumpikohan taas onkaan tervejärkeisempää touhua? :-D
- Anonyymi
Kännykkät tekee ihmisistä apaattisia zompeja jotka ei osaa enää ajatella omilla aivoillaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 194669
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831702Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2871566Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741514Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2431388Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121150Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341120Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041089- 931054
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651023