Psykopaatit jäljittelee ihmisten tuntemuksia, koska eivät itse tunne mitään.
Puhut kovasti idoleista ja faneista. Tällä sairaalla pienellä pojalla on fanina jalkapallojoukkue, jotka osoittavat huomiota kiitollisena pojalle fanituksesta.
Kumpaa sinä kadehdit tässä tapauksessa, poikaa, jalkapalloilijoita vai minua joka toi tämän kysymyksen sinulle?
https://www.youtube.com/shorts/AQHy6RPHuyA
Simonkylään kysymys
16
156
Vastaukset
- Anonyymi
Pasasenssua naurattaa tuollaiset urheilumiehet joilla on sydänvika koska he harrastaa.
- Anonyymi
No johan jälleen rakas on löytänyt elämänviisauden.
Fanitus terveaiheisia aiheita kohtaan ei ole sama kuin idiotismit fanittaa Tyttö2010Neitinen99;9%Omanapanarssua PATTAYAN MATKAILUPALSTALLA.
Aloittajarakas on muutenkin ulalla alituisella Simonkylällään.
> § <- Anonyymi
Ja kyrvånsyylåkö kertoi nukkuvansa öisin??
- Anonyymi
En puhu, mitään faneista enkä idoleista, jokainen voi potkia palloa, osa jopa olla hyviä siitä, en ole koskaan tuntunut tarvetta kateuteen tai katkeruuteen, missään muodoissa, koskaan.
- Anonyymi
Lähinnä tunnen sääliä tuota pikku poikaa ja sinua kohtaan, koska kumpikaan teistä ei tule saamaan niin sanottua normaali elämään, ainakin sinulla on blakkarissa aina kateus ja elämän katkeruus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähinnä tunnen sääliä tuota pikku poikaa ja sinua kohtaan, koska kumpikaan teistä ei tule saamaan niin sanottua normaali elämään, ainakin sinulla on blakkarissa aina kateus ja elämän katkeruus.
Ainiin kiitos noista töttöröpää kuvista, onko nämä uudet kattilat, ja miksi muokkauksesi kohdistuu aina päähän, sinulla on siis siellä pahasti vajautta, nimittäin vanha sanonta tyhjä tynnyri kumisee aina eniten, vai mitä laiffila, ja sinulla tosiaan kumisee kovasta tyhjyyttä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ainiin kiitos noista töttöröpää kuvista, onko nämä uudet kattilat, ja miksi muokkauksesi kohdistuu aina päähän, sinulla on siis siellä pahasti vajautta, nimittäin vanha sanonta tyhjä tynnyri kumisee aina eniten, vai mitä laiffila, ja sinulla tosiaan kumisee kovasta tyhjyyttä.
Erityisen kiitollinen olen siitä kuvasta missä olit pääni kopioinut vaimolleni, ja kaiketi isäni seisoo takana, terveeksihän sinun on paha sanoa, kuvat todistavat sen, mutta sinulla on se satasen laina vieläkin maksamatta, toki tiesinhän minä kun kerron että olen tekemässä lohilaatikkoa ja keittoa , saan sinulta vastaukseksi et tee sinulla ei ole varaa aitoon loheen, tosin en minä aitoa lohta edes noissa ruuissa käyttäisi, siihen kelpaa hyvin kirjolohi...
Vai mitä 100laina ja palstan heikoin lenkki....
Oletko koskaan miettinyt miksi kukaan ei vaivaudu tekemään kattiloita 2010 itsestään julkaisemiin kuviin, sinä poika olet ihan omassa sairaassa sarjassasi, täysin yksi... totaali yksin, jos et nyt sitten asusta 2010 pääkopassa, mitä en todellakaan toivo. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Erityisen kiitollinen olen siitä kuvasta missä olit pääni kopioinut vaimolleni, ja kaiketi isäni seisoo takana, terveeksihän sinun on paha sanoa, kuvat todistavat sen, mutta sinulla on se satasen laina vieläkin maksamatta, toki tiesinhän minä kun kerron että olen tekemässä lohilaatikkoa ja keittoa , saan sinulta vastaukseksi et tee sinulla ei ole varaa aitoon loheen, tosin en minä aitoa lohta edes noissa ruuissa käyttäisi, siihen kelpaa hyvin kirjolohi...
Vai mitä 100laina ja palstan heikoin lenkki....
Oletko koskaan miettinyt miksi kukaan ei vaivaudu tekemään kattiloita 2010 itsestään julkaisemiin kuviin, sinä poika olet ihan omassa sairaassa sarjassasi, täysin yksi... totaali yksin, jos et nyt sitten asusta 2010 pääkopassa, mitä en todellakaan toivo.Täällä suomi24 teet sitä lohilaatikkoa ja keittoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä suomi24 teet sitä lohilaatikkoa ja keittoa.
Voi rakas lapsi ei tein sitä toissa päivänä ison kattilallisen, kun vaimoni siitä kovasti tykkää, nyt oli lohena kirjo sellaista fileenä kilohinta 12.90 noin puolet laitoin pakkaseen ja toisen puolen keittoon, laitoin myös kermaa 5dl kuohuvaa sellaista, voin vakuuttaa että hyvää oli, hieman paistoin lohenpalat pannulla voissa... hyvin suun mukaista.. perunoita kilo... tilliä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi rakas lapsi ei tein sitä toissa päivänä ison kattilallisen, kun vaimoni siitä kovasti tykkää, nyt oli lohena kirjo sellaista fileenä kilohinta 12.90 noin puolet laitoin pakkaseen ja toisen puolen keittoon, laitoin myös kermaa 5dl kuohuvaa sellaista, voin vakuuttaa että hyvää oli, hieman paistoin lohenpalat pannulla voissa... hyvin suun mukaista.. perunoita kilo... tilliä.
Taas ollaan ruoanlaitossa, juuri kun pääsit sanomasta että "Hyi helvetti miten säälittävän köyhää kun joutuu itse tekemään ruokaa" ja että syöt vain kerran päivässä Amicassa joka on maailman paras mykysopan ja possuvatkulin valmistaja koska se kuuluu isoon konserniin.
Vaimolle ei ole myöskään kasvanut vieläkään niitä sormia joissa näkyy sormusten painaumat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistatko oliko aiemmin lohena kirjolohi vai aito lohi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muistatko oliko aiemmin lohena kirjolohi vai aito lohi?
Lohikaloja ovat lohi, taimen, nieriä, siika, muikku ja harjus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pasanen päästeli taas sitä itteään:
"nimittäin vanha sanonta tyhjä tynnyri kumisee aina eniten"
tuollaista sanontaa ei (tietenkään) ole olemassakaan.
Perinteinen sanonta kuuluu "tyhjät tynnyrit kolisevat eniten," ja sillä viitataan usein siihen, että ne, joilla on vähemmän todellista asiaa, saattavat pitää enemmän meteliä kuin ne, joilla on paljon sisältöä ja substanssia. Versio "tyhjä tynnyri kumisee aina eniten" ei ole tunnettu sananparsi, vaikka sen ajatus saattaa muistuttaa alkuperäistä sanontaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lohikaloja ovat lohi, taimen, nieriä, siika, muikku ja harjus.
Samoin kirjolohi kuuluu lohikaloihin...
Lahko: Lohikalat Salmoniformes
Heimo: Lohet Salmonidae
Suku: Tyynenmerenlohet Oncorhynchus
Laji: mykiss
Joten maksa laiffila velkasi, 100laina ja palstan heikoin lenkki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samoin kirjolohi kuuluu lohikaloihin...
Lahko: Lohikalat Salmoniformes
Heimo: Lohet Salmonidae
Suku: Tyynenmerenlohet Oncorhynchus
Laji: mykiss
Joten maksa laiffila velkasi, 100laina ja palstan heikoin lenkki.Ja oikeat lohet
Suku: Salmo – (lohet ja taimenet)
Lajit: lohi Salmo salar
taimen Salmo trutta
marmoritaimen Salmo marmoratus
adriantaimen Salmo obtusirostris
ohridintaimen Salmo ohridanus
kaspiantaimen Salmo caspius - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja oikeat lohet
Suku: Salmo – (lohet ja taimenet)
Lajit: lohi Salmo salar
taimen Salmo trutta
marmoritaimen Salmo marmoratus
adriantaimen Salmo obtusirostris
ohridintaimen Salmo ohridanus
kaspiantaimen Salmo caspiusVoi voi, kirjolohen Salmo gairdneri, 2010 on tutumpi Salmo Tratta, vai mitä 2010.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni821339Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä651115Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2021108Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ1691061Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121019Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä103973Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi68886Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍125830Ihmeelliseltä pikkunaiselta....
Jatkakaa vaikka tässä jos on jotain mitä joku haluaa että mä näen... En jaksa, eikä mua kiinnosta sitä jätti ketjua t123758- 77745