Pidetään palopuheet,muistelo puheet,muisto kirjoitukset.ja rauhotutaan pääsiäisen aikaan,virpojia odotellen.
Vaalien jälkeen
19
416
Vastaukset
- Anonyymi
Ehdokkailla on monenlaista itsensä kehumista ja tarinoitakin.
- Anonyymi
Vasemmisto (SDP, Kesk, Kok, Vihr) yhteensä 22 ja vain 5 poliittiseen keskustaan sijoittuvaa. Vaalitulokset kertovat tulevasta vasemmiston dystopiasta, myös valtakunnan tasolla.
- Anonyymi
Niin makaa kuin petaa. Älä vingu ja piipitä.
- Anonyymi
Vaalit osoitti, ettei puhumalla pärjää, pitäisi osatakin jotain. Ylimielinen suhtautuminen kansalaisten sosiaaliturvaan toi palkan persuille. Kansa olisi kestänyt sen vielä, että ilmoitetaan asiallisesti leikkauksista. Nyt Purran sakset ja leikkuulaudat osuivat omaan nilkkaan. Syy vaalitappiosta löytyi muista, ei omista teoista. ...tanan lammaslauma.
- Anonyymi
PS PUOLUE ei ole saannut mitään aikaan,ainut oli keltainen tiputanssi.🐣🐤🐥,em,puolueen pitäisi ymmärtää itse.lakkautus.ja puolueensa lopetus.ollut liian kallis veronmaksajille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS PUOLUE ei ole saannut mitään aikaan,ainut oli keltainen tiputanssi.🐣🐤🐥,em,puolueen pitäisi ymmärtää itse.lakkautus.ja puolueensa lopetus.ollut liian kallis veronmaksajille.
Leikkaisivat koulutuksesta vielä enemmän niin et saisi edes tuolla tasolla ilmaistua itseäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Leikkaisivat koulutuksesta vielä enemmän niin et saisi edes tuolla tasolla ilmaistua itseäsi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittajan on pakko olla persu, kun ei itse hallitse oikeinkirjoitusta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kirjoittajan on pakko olla persu, kun ei itse hallitse oikeinkirjoitusta.
Mitä tässä nyt et ymmärtänyt? Lukihäiriöönkin löytyy keinoja kannattaisi tsekata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä tai mitkä puolueet ovat olleet kalliita veronmaksajille. Taidat tietää vastauksen itsekin. Voin antaa yhden vinkin joka on uniber
- Anonyymi
Älä ota enää ja mene nukkumaan!
- Anonyymi
Nämä oikeinkirjoituksen kyttääjät ovat keuruulla saaneet aikaiseksi keuruun mutasarjaan tippumisen!
- Anonyymi
Keuruu on erisnimi, joka kirjoitetaan isolla kirjaimella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Keuruu on erisnimi, joka kirjoitetaan isolla kirjaimella.
Ei se keuruu sitä parane, kirjoitetaanko se eri muodoissa isolla tai pienellä alkukirjaimella. Tollo!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se keuruu sitä parane, kirjoitetaanko se eri muodoissa isolla tai pienellä alkukirjaimella. Tollo!
Olenko minä sellaista väittänyt?
- Anonyymi
Varmaan Keuruun Perussuomalaiset ovat tehneet montakin virhettä mutta otan tässä vain kaksi esille. PS on kovasti vastustanut tuulivoimaloita vaikka kaupungin ei tarvitse niihin panostaa sentin senttiä ja niistä olisi verohyötyä.. Muutenkin niistä on vain hyötyä sillä sähköä tarvitaan ja jos sitä ei tehdä Keuruulla, niin sitä tehdään sitten muualla. Syrjäseudulle sijoitettuja voimaloita ei edes näe eikä kuule kuin niiden vierestä. Ohi ajavat autot aiheuttavat enemmän ääntä kuin nuo myllyt.
Sitten toinen ilmeinen virhe PS:n porukalle on se, että niillä ei ole mitään esitystä vasemmiston vastapainoksi eli ovat vasemmiston äänettömiä tukijoita. Ellei oile omaa ajatusta ja tavoitetta, niin sitten on istuttava hiljaa salissa ja niinhän PS on tehnytkin. Kun näin ovat toimineet, niin johtopäätös on selvä; PS:n duunarit ovat vassareita ja siksi Keuruu on veloissa korviaan myöten.
Nämä vaan tällä kertaa.- Anonyymi
Väitätkö ettei näsinneulan kokoisia propelleja näkisi tai kuulisi kuin vain niiden vierestä käsin? Kuinka rajoittuneet aistit sulla on jos saan kysyä? Vähempi haittaa Keuruulle lienee ydinvoimalasta. Mites luonto? Paljonko joutuu metsää kaataa näiden tuulimyllyjen tieltä ja sitten kun jokin harvinainen eliö niihin lentää ja kuolee niin taas itketään. Eihän mennä tähän eihän..
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️672535Vanhuksen varpaankynsien leikkaus 89 euroa...
Huh huh.......Parturikäynti olisi varmasti ollut 250 euroa? Kallis on suomi nykyään.1872213Anne Kukkohovi. Myy likaisia alushousujaan.
Kuka ihme ostaa jonkun naisen likaisia alushousuja, menee lujaa kyllä tälläkin housujen myyjällä.1312132Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.472123Viulu vaiennut
Eikö pisnikset suju ? Vai miksi pahin yrittäjä vouhka on "kadonnu" maan alle. 🤣331875Kauanko skuutteja on siedettävä? Ei tietoa liikennesäännöistä, ajellaan miten sattuu ja missä vain.
Kauanko on kestettävä sähköpotkulautojen terrorismismia? Niillä ajelevat eivät tiedä, tai jos tietävätkin, niin eivät vä1941587Nainen, sellaista tässä ajattelin
Minulla on olo, että täällä on edelleen joku, jolla on jotain käsiteltävää. Hän ei ole päässyt lähtemään vielä vaan jost2211536Tänään pyörit ajatuksissa enemmän, kun erehdyin lukemaan palstaa
En saisi, silti toivon että sinä vielä palaat ja otetaan oikeasti selvää, hioituuko särmät ja sulaudummeko yhteen. Vuod171431Kyllä tekee kipeää
Luopua kaikesta mitä on elämässä saavuttanut😞 ei vaan ole enää yhtäkään hiljaista vuorokautta🤬261285Hallitus haluaa sossuhuijjarit esiin tutkimalla ihmisten pankkitilejä
Kuristusote vätkylöiden palleista kiristyy! 😆 Hallitus suunnittelee laajentaa Kelan tiedonsaantioikeutta sosiaaliturva2031089