luin että cidin paras ase ei olisi venus gospel vaan joku minkä saa gold saucerista 6000 pisteellä sivu mistä luin oli tämä http://ff7rumors.tripod.com sieltä kohtaan weapons.
cidin ase
4
267
Vastaukset
3cd:llä jos saa yli 5000 pistettä speed arena minipelistä, voi aseen saada palkkioksi. Siinä on 100 attack powerii, mutta Venus Gospelissa (kuten muissakin ultimaattisissa aseissa) on tämä piilotettu voima, joka tekee siitä Flayeria huomattavasti tehokkaammaan.
- sacrilegium
älä astu hevonpaskaan :D
pidän niin uskomattomana, etten viitsi edes kokeilla. sacrilegium kirjoitti:
älä astu hevonpaskaan :D
pidän niin uskomattomana, etten viitsi edes kokeilla.Väitteeni ei ollut aivan todenmukainen, sillä aseen voi saada jo 2cd:llä. 5000 pistettä speedistä ei ole mikään ongelma. Ja pistäpä googleen: cid flayer
niin saat vahvistuksia tuon olemassaoloon.
- ffmaster
venus gospel on hyvä vain jos sinulla on korkea MP jos vaikka laittaa HPMP sen damage on huippu.
Flayer on siis huonompi ase ja on vaikeampi saada
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 823253
- 922945
- 532212
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201645- 191524
Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..81487Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein181395Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131351Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin351315Olisitpa rakkaimpani
Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras61248